Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Оголошення (324)

Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Кремінської міської ради нагадує мешканцям нашої громади, що у відділенні натуральної та грошової допомоги можна скористатися послугами перукаря та швачки.

Люди похилого віку, особи з інвалідністю, громадяни, які опинилися в складних життєвих обставинах можуть отримати послуги зі стрижки волосся (за необхідністю, маломобільним групам населення послуга надається за місцем проживання) та послугу з ремонту одягу.

Даними послугами активно користуються підопічні відділення соціальної допомоги вдома КУ «ЦНСП».

Також при відділенні натуральної та грошової допомоги працює пункт прокату технічних засобів реабілітації.

Для отримання послуг запрошуємо всіх бажаючих за адресою: площа Красна, 20, м. Кремінна. Для отримання довідкової інформації звертайтеся за телефонами: 2-16-00, 2-16-01.

Інформація щодо оголошення закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи та проведенням авторського нагляду, встановлення нових та заміна старих світлодіодних світильників, заміна опор освітлення, заміна металевих кронштейнів, підвішування самонесучого ізоляційного проводу, монтаж шаф управління вуличним освітленням разом з приладами обліку, встановлення терміналів управління вуличним освітленням, встановлення диспетчерського пункту, відновлення контурів захисного заземлення опор освітлення, відновлення контурів повторного заземлення, демонтаж всього обладнання, що замінюється, з обов’язковим проведенням утилізації та вивозу демонтованих матеріалів згідно з природоохоронними вимогами в м. Кремінна, Луганської області» у рамках проекту «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій в м. Кремінна, Луганської області».

Документи до оголошення у вкладеннях.

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Кремінська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору архітектури та містобудування – головного архітектора апарату Кремінської міської ради.

Основні вимоги до кандидатів: громадянин України, який має повну вищу освіту відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом на керівних посадах у інших сферах управління не менше 5 років.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 3-14-81, 2-16-40.

Звертатися за адресою: м. Кремінна, проспект Дружби, 13, кабінет № 11.

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
  • 2 фотографії розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • копія документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • копія трудової книжки;
  • письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Кремінської ради.

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Середа, 29 грудня 2021 09:27

Про оголошення конкурсу грантів

Кремінська міська рада повідомляє, що Програма ООН із відновлення та розбудови миру оголошує конкурс грантів для розробників і постачальників бізнес-продуктів та послуг, об’єднань та асоціацій підприємців в Луганській, Донецькій, Запорізькій та Херсонській області.

Проєкти, що будуть подані на цей конкурс, мають сприяти розвитку пріоритетних ланцюгів доданої вартості та секторів економіки, задоволенню наявних потреб ММСП в якісних сервісах, зміцнювати потенціал та спроможність самих організацій-провайдерів сервісів для бізнесу, створювати можливості для розвитку ММСП та розширенню масштабів їх діяльності, покращувати координацію та взаємодію між підприємцями цільових районів, підтримку підприємців-початківців, мати на меті створення та промоцію онлайн-сервісів та платформ, поширення інформації щодо функціонування та розвитку бізнесу в регіоні, сприяти жіночому підприємництву та ін.

Очікується, що кожна з отриманих проєктних пропозицій, що переможе, буде профінансована у розмірі до 25 000 дол. США в гривневому еквіваленті, проте до розгляду приймаються проєктні пропозиції із будь-яким заявленим бюджетом, і вони будуть розглянуті конкурсною комісією.

Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 23:59 год., 6 січня 2022 року. Докладніше про конкурс та умови участі за посиланням: https://bit.ly/3eeQaXx.

Також повідомляємо, що на сайті https://i-lug.gov.ua/ щомісячно публікується інформаційний бюлетень «Довідник Грантера», де розміщено методичні матеріали по заповненню грантових заявок, рекомендації щодо участі у грантових програмах, профілі та регіональні дослідження донорських організацій, інформацію про навчальні курси з проєктного менеджменту тощо.

19 грудня стартувала Програма Президента України щодо підтримки легального бізнесу, який постраждав від запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів під час пандемії COVID-19, шляхом стимулювання попиту серед громадян (далі – Програма).

Програмою передбачається надання державою підтримки в розмірі 1 000 гривень повнолітнім громадянам, що щеплені двома дозами вакцини проти COVID-19. За ці кошти громадяни зможуть придбати абонемент у спортзал чи фітнес-клуб, відвідати кінотеатр, театр, музей, книжковий магазин, концертний зал або купити квитки для мандрівок усередині країни – на внутрішні авіа- та залізничні рейси.

Обов’язковою вимогою участі громадян у Програмі є наявність т.з. «зеленого сертифікату», підтвердженого у мобільному застосунку «Дія».

Громадянин може скористатися нарахованою сумою протягом 4 місяців після отримання (у разі невикористання, сума буде повернена до Держбюджету).

Для підтримки громадян віком старше 60 років буде запропоновано додатковий вид діяльності для витрат (1 кв. 2022 р.).

Взяти участь у Програмі на першому етапі можна через мобільний застосунок «Дія». Громадянин, що бажає взяти участь у Програмі, обирає в «Дії» послугу «єПідтримка», проходить перевірку на відповідність встановленим критеріям, відкриває в онлайн-банку віртуальний рахунок та отримує на нього гроші. Віртуальні рахунки – безкоштовні, комісій за обслуговування не буде. Більшість операцій в «Дії» здійснюється автоматично. У подальшому планується запустити оффлайн-сервіс.

Така Програма дозволить здійснити підтримку сфер діяльності, які постраждали від карантину більше за інших, а саме: заклади культури, заклади фізкультурно-оздоровчого спрямування і внутрішні пасажирські перевезення. У подальшому планується збільшити перелік сфер діяльності.

До Програми можуть долучитися суб’єкти господарювання, які надають послуги у зазначених вище сферах (https://e-aid.diia.gov.ua/#faq-business). Оплата пройде, якщо підприємець здійснює діяльність за МСС-кодами, які ухвалив Кабмін.

ПЕРЕЛІК сфер діяльності та кодів категорії продавця (Merchant Category Code):

  • Культура - 5942, 7832, 7922, 7929, 7991;
  • Пасажирські внутрішні перевезення залізничним та авіаційним транспортом - 4112, 4511,
  • Фізична культура і спорт - 7941, 7997.

Термін дії Програми – 1 рік (з 19.12.2021 до 18.12.2022).

Кремінська міська рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки нерухомого майна комунальної власності по лотах:

Лот №1. Земельна ділянка комунальної власності Кремінської територіальної громади несільськогосподарського призначення площею 2,5044 га, кадастровий номер: 4421610100:15:001:0162, яка знаходиться за адресою: за межами м. Кремінна, пров. Сєвєрний, 1б, призначеної розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства – утримання асфальто-бітумного заводу, для подальшої приватизації шляхом викупу.

Засідання конкурсної комісії відбудеться 21 січня 2022 року о 14:00 год. в приміщенні Кремінської міської ради каб. № 3, проспект Дружби, 13.

Конкурсну документацію надати до 21 січня до 8:00.

Додаткова інформація надається за телефоном 3-15-55 або особисто за адресою: каб. № 3, проспект Дружби, 13, місто Кремінна.

 З метою виявлення існуючих слабких ланок ланцюжка створення доданої вартості сільгосппродукції в регіоні для розробки дієвої моделі розвитку інноваційних сільськогосподарських кластерів на рівні громад з метою збільшення доходів малих та середніх виробників, яка впроваджуватиметься Проєктом 3В "Східна Україна: возз'єднання, відновлення, відродження" в Луганській області проводиться анкетування. Дослідження здійснюватиметься за підтримки Цільового фонду багатьох партнерів з відновлення та розбудови миру в Україні. Результатом цього дослідження стане розробка Стратегії створення кластерів та подолання існуючих бар'єрів розвитку сільського господарства Луганської області.

Також повідомляємо, що для зручності анкетування дрібних та середніх фермерів тепер можна заповнювати анкету онлайн за наступними посиланнями: 

  • АНКЕТА ДРІБНО-ТОВАРНОГО ФЕРМЕРА В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (РОСЛИННИЦТВО ТА ТВАРИННИЦТВО) 

https://www.survio.com/survey/d/D7E4Z6R3Y4R5A6U1F

  • АНКЕТУВАННЯ ПАСІЧНИКІВЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

https://www.survio.com/survey/d/H9N5A1O4V6A9I6J9W

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
INVITATION FOR TENDERS

Україна

«Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій в м. Кремінна, Луганської області»

 

«Розробка проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи та проведенням авторського нагляду, встановлення нових та заміна старих світлодіодних світильників, заміна опор освітлення, заміна металевих кронштейнів, підвішування самонесучого ізоляційного проводу, монтаж шаф управління вуличним освітленням разом з приладами обліку, встановлення терміналів управління вуличним освітленням, встановлення диспетчерського пункту, відновлення контурів захисного заземлення опор освітлення, відновлення контурів повторного заземлення, демонтаж всього обладнання, що замінюється, з обов’язковим проведенням утилізації та вивозу демонтованих матеріалів згідно з природоохоронними вимогами в м. Кремінна, Луганської області»

Це Запрошення до участі у тендері слідує за Загальним оголошенням про закупки для цього проекту, яке було опубліковане на веб-сайті НЕФКО у розділі Оголошення про закупівлі (https://www.nefco.int).

Інформація про коригування тарифу на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що надаються КП «Кремінське водопровідно-каналізаційне господарство» Кремінської міської ради

Відповідно до п.7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 №869 у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційниіх відрахувань, підвищення цін і тарифів на паливно-енергетичної та інші матеріальні ресурси. Може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися зміни. Підставою для перегляду вартості послуги стало:

  1. 3більшення вартості електроенергії з 2,5796 грн./кВт (без ПДВ) - 2019 р. до 5,01650 грн./кВт (без ПДВ) у січні 2022 року, ріст 94,4%
  2. Зміна мінімальної заробітної плати з 4173 грн. до 6500 грн., збільшення на 55,8%
  3. Зміна вартості бензіна з 24,2500 грн./л (без ПДВ) - 2019 р до 25,500 грн. за 1л.,та зміна дизельного палива з 24,2500 грн./1-2022 р до 24,5800 грн.
  4. На сьогоднішній день відшкодування собівартості послуги з централізованого водопостачання складає для населення 88,7 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 95,5%. Відшкодування собівартості послуги з централізованого водовідведення складає для населення 66,2 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 73,4%.

Таким чином, діючий тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вже не може виконувати свого економічного призначення. В зв’язку з вищезазначеним, підприємством проведені розрахунки коригування вартості послуги відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно п.2 ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують ціни та тарифи на послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

Приведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість:

  • надавати своєчасно та якісно послуги споживачам;
  • проводити своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси;
  • своєчасно сплачувати заробітну плату, податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

Директор                      Роман МАР’ЯСОВ

У чому суть?

Єдиний рахунок – це рахунок Державної податкової служби (ДПС), відкритий у Казначействі, який платник податків може використовувати для сплати податків і зборів, адміністрування яких контролює Податкова.

Через єдиний рахунок можна буде сплатити податок на прибуток підприємств, податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), єдиний соціальний внесок (ЄСВ), єдиний податок (ЄП), рентну плату, а також податковий борг за такими податками.

Проте єдиний рахунок не можна буде використати для сплати податку на додану вартість (ПДВ) та акцизного податку з пального та спирту, оскільки для їхньої сплати є дві інші, спеціальні системи електронного адміністрування. Єдиний рахунок також не можна буде використати для сплати частини чистого прибутку (доходу) державними та комунальними підприємствами та їхніми об’єднаннями.

Для того, щоб відкрити єдиний рахунок платник податків зможе подати заявку до Податкової служби через свій електронний кабінет. Використовувати рахунок можна буде вже на наступний день після подання заявки. Припинити використання – не раніше 1 січня наступного року.

Як функціонуватиме єдиний рахунок?

Платник податків подає на виконання до банку, в якому він обслуговується, розрахунковий документ про перерахування на єдиний рахунок відповідної суми коштів. Податкова служба формує необхідні реєстри, із зазначенням усієї потрібної інформації, зокрема платіжних реквізитів отримувачів коштів, та надсилає їх Казначейству.

Казначейство, виходячи з отриманих від ДПС реєстрів, розподіляє кошти платників податків між бюджетами та державними цільовими фондами. При цьому платник податків матиме змогу ознайомитись у своєму електронному кабінеті з реєстром, який ДПС сформувало по його платежам та надіслало Казначейству для розподілу, а також визначити напрямок використання сум помилково або надміру сплачених ним коштів.

Які переваги надає єдиний рахунок?

Основна мета запровадження єдиного рахунку – спростити процедуру сплати податків і зборів та єдиного соціального внеску.

Завдяки єдиному рахунку платники податків витрачатимуть менше свого часу на формування платіжних доручень.

Для платників, які користуватимуться єдиним рахунок, обов’язок зі сплати податків та зборів вважатиметься виконаним з моменту подання ними до банку, в якому вони обслуговуються, розрахункових документів про перерахування на такий рахунок відповідних коштів.

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

29 вересня 2021 року

Кремінна

№ 750

Про заходи запобігання поширенню
на території Кремінської міської
ради гострої респіраторної хвороби

COVID-19

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних захворювань», керуючись ст. 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Кремінської міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Запровадити на території Кремінської громади заборони на заходи, які відповідають «жовтому» рівню епідемічної небезпеки, передбачені чинним законодавством України:
    1.1. перебуванння на вулиці без документів, що посвідчують особу;
    1.2. самовільне залишення місця самоізоляції та обсервації;
    1.3. проведення масових заходів із наповненістю більш ніж одна особа на 4 кв.м. або не більше ніж дві третини місць;
    1.4. приймання відвідувачів в закладах культури з заповненістю більше ніж дві третини або 50 %;
    1.5. відвідування шкіл, в яких менше ніж 80% персоналу мають 1 щеплення, або в яких понад 50 % учнів і персоналу знаходяться на самоізоляції;
    1.6. заповненість спортзалів та фітнес – центрів більше ніж 1 особа на 10 кв.м.;
  2. Запровадити посилений протиепідемічний режим у приміщенні Кремінської міської ради, закладах, установах, підприємствах комунальної власності Кремінської міської ради:
    2.1. допускати працівників та відвідувачів тільки в респіраторі або захисній масці, в тому числі виготовленій самостійно;

    2.2. на вході до приміщення організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
    2.3. дозволити одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі;
    2.4. між місцями надання послуг в ЦНАП забезпечити дистанцію не менше, ніж 1,5 метри;
    2.5. тимчасово призупинити роботу дитячої кімнати ЦНАП;
    2.6. посилити заходи щодо дезінфекції приміщень будівлі Кремінської міської ради шляхом проведення вологих прибирань з використанням дезінфікуючих засобів, встановити додаткові 2.7. технічні перерви для проведення дезінфекції приміщень кожні дві години;
    2.8. розмістити на вході до міської ради та до приміщення ЦНАП інформаційні матеріали про дистанційний зв'язок зі спеціалістами міської ради та спеціалістами ЦНАП.
  3. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій усіх форм власності запровадити контроль за проведенням санітарно-гігієнічних заходів щодо особистої гігієни, питного режиму, вологого прибирання приміщень із застосуванням дезінфікуючих засобів, режиму провітрювання тощо.
  4. У разі установлення на території міської територіальної громади «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, за рішенням Луганської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запроваджуються посилені заходи контролю за дотриманням на території Кремінської міської територіальної громади встановлених обмежувальних протиепідемічних заходів, готовності закладів охорони здоров’я до прийому хворих на COVID-19, виявлення та реєстрації осіб з підозрою на COVID-19 відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я.
    Додатково на території територіальної громади, у разі установлення «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, рішенням місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій встановлюються додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи.
  5. У разі установлення на території територіальної громади «червоного» рівня епідемічної небезпеки додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів передбачених для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки вступають у дію заходи для «червоного» рівня епідемічної небезпеки, передбачені чинним законодавством України.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на т.в.о. заступника міського голови питань діяльності виконавчих органів ради Дзивульського Г.А.

Т.в.о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради                         Георгій ДЗИВУЛЬСЬКИЙ

Головне управління ДПС у Луганській області інформує, що відповідно до п.п. 266.3.1 п. 266.3 ст.266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) базою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності (п.п. 266.3.2 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).

Згідно з п.п. 266.3.3 п. 266.3 ст. 266 ПКУ база оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Термін сплати грошових зобов’язань податку на майно визначено п.п.266.10.1, п.266.10 ст.266 та п. 287.5 ст.287 ПКУ, а саме протягом 60 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

Головне управління ДПС у Луганській області нагадує, що платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

  • розміру площі;
  • права на користування пільгою із сплати податку;
  • розміру ставки податку;
  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, Головне управління ДПС у Луганській області здійснить перерахунок суми податку.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО«КРЕМІНСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО»
код_ЄРДПОУ 00993604

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/комунального сектору» публікується рішення (протокол) конкурсної комісії для проведення конкурсів на посади керівників надавачів соціальних послуг Кремінської міської ради:

Протокол № 2
постійної конкурсної комісії для проведення конкурсів на посади керівників надавачів соціальних послуг Кремінської міської ради

 

м. Кремінна                                                                                               28.07.2021
час початку: 15 год. 15 хв.
час закінчення: 16 год. 35 хв. 

Присутні:

За результатами конкурсу на посаду директора КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ «РОЗІРВИ КОЛО», який відбувся 28.07.2021, переможцем була визнана Логвиненко Тамара Григоріївна.

Media

Предмет закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у позаміському закладі оздоровлення та відпочинок розташованих по лісовій смузі).

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відповідно до програми соціально-економічного та культурного розвитку Кремінської громади «Оздоровлення та відпочинок дітей» для забезпечення оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, які мешкають на території Кремінської територіальної громади.

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до програми «Оздоровлення та відпочинок дітей».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей, а також Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 №172.

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість визначена згідно рішення сесії від 23.12.2020р. №2/26 «Про бюджет міської ради на 2021рік».

Управління освіти, культури, молоді та спорту

У зв’язку із зверненням страхувальників до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області з питанням щодо обміну довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності повідомляємо.

З огляду на ситуацію, що склалася у 2021 році в закладах охорони здоров’я деяких областей України у зв’язку із відсутністю бланків листків непрацездатності, у разі настання у застрахованої особи захворювання (травми) випадок тимчасової непрацездатності засвідчується довідкою про тимчасову непрацездатність із зазначенням порядкового номера та дати її видачі.

Відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-ХІV підставою для призначення і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.

Отже, довідка не є підставою для надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Довідки, що видаються в закладах охорони здоров’я, тільки підтверджують факт тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів, тобто відсутність працівника на роботі з поважної причини.

Видача довідок про тимчасову непрацездатність проводиться тільки тими лікувально-профілактичними закладами, у яких повністю використані бланки листків непрацездатності і тільки на період до їх виготовлення.

У довідку про тимчасову непрацездатність лікарі закладів охорони здоров’я мають вносити всі ті самі реквізити, що і в бланк листка непрацездатності, відповідно до вимог Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406.

Випадок видачі довідки про тимчасову непрацездатність із зазначенням номера та дати видачі підлягає внесенню в окремий журнал реєстрації довідок про тимчасову непрацездатність, який має бути пронумерований, прошнурований та скріплений печаткою закладу охорони здоров’я.

Наголошуємо, що обмін довідок про тимчасову непрацездатність на листки непрацездатності встановленого зразка мають проводити посадові особи закладу охорони здоров’я (лікуючий лікар, завідувач відділення, голова лікарсько-консультативної комісії) з урахуванням вимог Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 № 455, із обов’язковим зазначенням у журналі реєстрації листків непрацездатності (ф. № 036/о) номера довідки та дати її обміну на листок непрацездатності.

При обміні довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності рекомендується на бланку листка непрацездатності в правому верхньому куті вказувати: «Замість довідки від ____ №______» та запис у графі «Звільнення від роботи» у листку непрацездатності проводити одним рядком.

Дата видачі листка непрацездатності має збігатися з датою обміну довідки про тимчасову непрацездатність на листок непрацездатності.

Комісії (уповноважені) із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності підприємств розглядають питання щодо призначення матеріального забезпечення застрахованим особам на підставі листка непрацездатності.

Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області

Відповідно до п. 11 ст. 215 Закону України «Про культуру», рішенням конкурсної комісії переможцем конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Кремінський районний будинок культури» визнано Боярську Інну Вікторівну.

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ легкоатлетичного манежу Луганського обласного фізкультурного центра «Олімп» за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, м.Кремінна, вул.Дражевського, 17-а.
1. Дані щодо мети й засобів здійснення проектованої діяльності.
Робочим проектом передбачається будівництво критого легкоатлетичного манежу Луганського
обласного фізкультурного центра «Олімп» з пропускною спроможністю манежу – 40 осіб:
- стандартне ядро легкоатлетичного манежу з біговою доріжкою для залу довжиною 200 м;
- трибуни для глядачів на 222 глядацьких місця;
- кімнати для проживання спортсменів на 35-40 місць;
- службові і адміністративні приміщення, господарських і технічних приміщень;
- розміщення модульної котельні КУМ-В0.84 потужністю 840 кВт для опалення будівлі легкоатлетичного манежу протягом опалювального сезону;
- виконання благоустрою території з облаштуванням замощень з урахуванням потреб маломобільних груп населення.
Паливом для котельні є природний газ низького тиску (густина 0,7526 кг/м3, теплота згоряння 8259 ккал/м3). Відведення продуктів згоряння від модульної котельні здійснюється по двом відокремленим металевим димарям (H=12 м), що проектуються зовні.
Експлуатація котельні здійснюється без постійної присутності обслуговуючого персоналу, з виведенням сигналу про роботу котельного обладнання на пульт в приміщення постійного перебування чергового персоналу в будівлі легкоатлетичного манежу. Періодичне обслуговування котельні передбачається однією особою (технічний персонал).
Благоустрій в межах даного проекту полягає в виконанні замощення тротуарною плиткою проїздів, майданчиків і тротуарів з урахуванням потреб МГН.
Джерелом водопостачання будівлі легкоатлетичного манежу є існуючий міський господарсько-питний водопровід. Гаряче водопостачання приміщень манежу здійснюється від існуючої модульної котельні будівлі плавального басейну ЛОФЦ «Олімп». Каналізування об’єкта передбачено в міський колектор побутової каналізації через проектовану насосну станцію підкачки.
Для створення оптимальних умов повітряного середовища в приміщеннях легкоатлетичного манежу проектом передбачена припливно-витяжна вентиляція з механічним спонуканням.
Повітрообмін у приміщеннях прийнятий відповідно до діючих норм – по кратностях повітрообміну та за розрахунком.
Зовнішнє пожежогасіння передбачається від двох наявних пожежних гідрантів (1й–по вул.Дражевського, 2й–поблизу будівлі басейну). Забезпечення протипожежної безпеки, проведення профілактичних заходів і гасіння пожежі в аварійних випадках передбачається силами ДПРЧ-21 ГУ ДСНС, розташованої в 3,3 км від об’єкта.
 
2. Перелік найбільш значних впливів на стан навколишнього середовища:
а) аварійні та залпові викиди (скиди): відсутні
б) шкідливі викиди в атмосферу, т/рік: ртуть металева – 1,434×10-6, азоту діоксид – 0,932, вуглецю оксид – 1,147, метан – 0,01434, діоксид вуглецю – 812,92, оксид діазоту – 0,00143.
в) стічні води, м3/добу (м3/рік): у побутову каналізацію – 6,0 (2190,0)
г) тверді відходи (т/рік) 10,304 (побутові відходи)
 
3. Оцінка екологічного ризику проектованої діяльності:
Проведені розрахунки розсіювання показали, що значення максимальних приземних концентрацій нижче ГДК для населених місць. Вплив на повітряне середовище очікується в межах санітарно-гігієнічних норм.
Негативного впливу шуму, вібрації, електромагнітного і електростатичного впливу не очікується.
Розглянутий об'єкт впливу на ґрунти, на рослинний і тваринний світ не матиме.
 
4. Перелік заходів, що забезпечують нормативний стан навколишнього середовища:
- контроль дотримання нормативів ГДВ;
- застосування серійного обладнання, що має нормативні рівні шуму і вібрації;
- своєчасне еколого-теплотехнічне обслуговування котельні;
- впровадження технічно обґрунтованих норм і нормативів водоспоживання та водовідведення;
- відсутність скидів стічних вод на поверхню землі;
- неухильне дотримання меж будівельної ділянки та виключення наднормативного вилучення земель;
- недопущення захаращення території сміттям, відходами, а також пально-мастильними матеріалами;
- збір, зберігання і утилізація твердих відходів, які утворюються при експлуатації об'єкта, здійснюються відповідно до вимог санітарних правил і норм.
- раціональне використання матеріальних ресурсів.
 
5. Перелік залишкових впливів: залишкові впливи не очікуються
 
6. Зобов'язання замовника щодо здійснення проектних рішень:
Замовник зобов'язується у період будівництва та експлуатації об'єкта здійснювати проектні рішення відповідно до вимог норм та правил охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки.
Замовник: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації.
Генеральний проектувальник: ТОВ «РБП», м. Рубіжне.
П'ятниця, 09 квітня 2021 15:44

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

  1. Інвестор (замовник) Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації

Поштова адреса: 93400, м. Сєвєродонецьк Луганська обл., пр. Центральний, 59, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Місцезнаходження майданчика (траси) будівництва:

вул.Дражевського,17-а, м.Кремінна, Кремінський р-н, Луганська обл.

  1. Характеристика діяльності (об'єкта):

Робочим проектом передбачається будівництво критого легкоатлетичного манежу Луганського обласного фізкультурного центра «Олімп» з пропускною спроможністю манежу – 40 осіб:

  • стандартне ядро легкоатлетичного манежу з біговою доріжкою для залу довжиною 200 м;
  • трибуни для глядачів до 70 місць;
  • кімнати для проживання спортсменів на 35-40 місць;
  • службові і адміністративні приміщення, господарських і технічних приміщень;
  • розміщення модульної котельні КУМ-В0.84 потужністю 840 кВт для опалення будівлі легко- атлетичного манежу протягом опалювального сезону;
  • виконання благоустрою території з облаштуванням замощень з урахуванням потреб маломобільних груп населення.

Паливом для котельні є природний газ низького тиску (густина 0,7526 кг/м3, теплота згоряння

8259 ккал/м3). Відведення продуктів згоряння від модульної котельні здійснюється по двом відокремленим металевим димарям (H=12 м), що проектуються зовні.

Експлуатація котельні здійснюється без постійної присутності обслуговуючого персоналу, з виведенням сигналу про роботу котельного обладнання на пульт в приміщення постійного перебування чергового персоналу в будівлі легкоатлетичного манежу. Періодичне обслуговування котельні передбачається однією особою (технічний персонал).

Благоустрій в межах даного проекту полягає в виконанні замощення тротуарною плиткою проїздів, майданчиків і тротуарів з урахуванням потреб ММГН.

Джерелом водопостачання будівлі легкоатлетичного манежу є існуючий міський господарсько-питний водопровід. Гаряче водопостачання приміщень манежу здійснюється від існуючої модульної котельні будівлі плавального басейну ЛОФЦ «Олімп». Каналізування об’єкта передбачено в міський колектор побутової каналізації через проектовану насосну станцію підкачки.

Для створення оптимальних умов повітряного середовища в приміщеннях легкоатлетичного манежу проектом передбачена припливно-витяжна вентиляція з механічним спонуканням. Повітрообмін у приміщеннях прийнятий відповідно до діючих норм – по кратностях повітрообміну та за розрахунком.

Зовнішнє пожежогасіння передбачається від двох наявних пожежних гідрантів (1й-по вул.Дражевського, 2й-поблизу будівлі басейну). Забезпечення протипожежної безпеки, проведення профілактичних заходів і гасіння пожежі в аварійних випадках передбачається силами ДПРЧ-21 ГУ ДСНС, розташованої в 3,3 км від об’єкта.

  1. Соціально-економічна необхідність проектованої діяльності:

Будівництво на території Луганської області критого легкоатлетичного манежу дасть можливість спортсменам тренуватися взимку, не виїжджаючи за межі Луганщини. Проектні заходи мають на меті створення комфортних і безпечних умов для тренувань українських олімпійців та паралімпійців.

  1. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:

    земельних
    на існуючій земельній ділянці 3,4656 га
    сировинних

    енергетичних (паливо, тепло, електроенергія):
    електроенергія          орієнтовно 139613 кВт/рік
    паливо (природний газ)     312,07 т/рік (414658 нм3/рік)
    водних           орієнтовно 5256 м3/рік
    трудових       чисельність персоналу манежу – 10 осіб
  1. Транспортне забезпечення (при будівництві і експлуатації): автотранспорт
  2. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності: викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати граничнодопустимих нормативів; відсутність прямого впливу на ґрунт, поверхневі та підземні води під час будівництва та експлуатації об’єкту; нормативне поводження з відходами, по акустичному впливу – допустимі рівні шуму; дотримання правил пожежної безпеки.
  3. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист Слабонесуча геологічна основа земельної ділянки, на якій відбувається будівництво легкоатлетичного манежу, зумовлює влаштування пальового фундаменту з гвинтовими серійними палями.
  4. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві і експлуатації) на навколишнє середовище:

клімат і мікроклімат            не впливає
повітряне      очікується в межах санітарно-гігієнічних норм
водне не впливає
ґрунт  не впливає
рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти  не впливає
навколишнє соціальне середовище (населення)          умовно прийнятний рівень ризику
навколишнє техногенне середовище      не впливає

  1. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення: побутові відходи – 10,304 т/рік
  2. Обсяг виконання ОВНС: виконаний в обсязі вимог ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»
  3. Участь громадськості: інформування громадськості в ЗМІ

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України оприлюднило у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля Висновок №21/01-20207136109/1 від 29.03.2021 р. з оцінки впливу на довкілля по справі за реєстраційним №20207136109 про допустимість провадження планованої діяльності «Реконструкція гідротехнічної споруди дільниці Західної фільтрувальної станції І підйому» суб’єкта господарювання Департамента житловокомунального господарства Луганської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ – 03364062).

Детальніше про висновок – за посиланням в Єдиному реєстрі з ОВД: http://eia.menr.gov.ua/uploads/documents/6109/reports/WJpbdiB-N9.pdf .

ТОВ "ДОРБУДРЕСУРС" (код згідно з ЄДРПОУ 42381810інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ”

надає
державні довгострокові кредити в сільській місцевості
за програмою «Власний дім»

 

БАЗОВІ ВИМОГИ ДО ПОЗИЧАЛЬНИКА:

Громадянство України. Проживання в сільських населених пунктах Луганської області. Трудова зайнятість в сільській місцевості та підтвердження доходів за останні 6-12 місяців.

НАПРЯМКИ КРЕДИТУВАННЯ ТА РОЗМІР КРЕДИТУ:

  1. Будівництво (реконструкція) та придбання житла:

- нове будівництво – до 300 тис. грн;
- придбання житла – до 200 тис.грн;
- реконструкція, капітальний ремонт – до 150 тис. грн;

  1. Будівництво інженерних мереж (газо-, водо-, електропостачання):

- нове будівництво – до 50 тис. грн;
- реконструкція (заміна котлів, труб, інше) – до 30 тис. грн.

Розмір кредиту визначається з урахуванням платоспроможності позичальника.

  1. Підтримка особистого селянського господарства:

- будівництво господарських будівель, придбання сільгосптехніки, обладнання – до 100,0 тис. грн.

ЗАГАЛЬНА ВІДСОТКОВА СТАВКА: 10 процентів на рік

Нараховується на залишок суми кредиту в користуванні.

ТЕРМІН КОРИСТУВАННЯ КРЕДИТОМ:

до 20 років (в залежності від розміру кредиту та віку позичальника) з погашенням основної суми та відсотків 4 рази на рік (щоквартально).

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:

Звільнення від сплати процентів для позичальників, які:

- мають 3-х і більше дітей – протягом дії договору;
- які є військовослужбовцями – протягом дії особливого періоду.

Детальні консультації:

м.Сватове, вул.Садова, 74-А, тел. (06471) 3-22-30, (066) 301-87-53

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Біловодський, Марківський, Міловський,Новопсковський,
Станично-Луганський райони

смт.Марківка, вул.Центральна,18, тел. (050) 826-95-66, (050) 657-63-73

Білокуракинський, Старобільський, Троїцький райони

тел. (099) 933-97-59

Сватівський, Кремінський, Новоайдарський райони

тел. (050) 726-37-51

 

Сторінка 1 із 4
Winter