Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Інформація (59)

З 22 червня 2018 року діє нова редакція Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141(далі — Порядок).

Порядком визначено, що невід’ємною архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Державний реєстр прав) є Реєстр прав власності на нерухоме майно, Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державний реєстр іпотек.

Відомості невід’ємної архівної складової частини Державного реєстру прав використовуються державним реєстратором під час проведення державної реєстрації прав для встановлення наявності (відсутності) записів про державну реєстрацію прав, їх обтяжень, у тому числі з метою їх перенесення до Державного реєстру прав та погашення у випадках, передбачених цим Порядком.

Пунктом 45 Порядку встановлено, що у разі державної реєстрації прав, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. в архівній складовій частині Державного реєстру прав, після внесення до Державного реєстру прав відомостей щодо права власності, перенесення з архівної складової частини Державного реєстру прав до Державного реєстру прав записів про інше речове право, про обтяження речового права, державний реєстратор проставляє у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та/або Державному реєстрі іпотек відмітку про погашення такого запису.

Правила цього пункту в частині проставлення відмітки про погашення запису в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та/або Державному реєстрі іпотек застосовуються також у разі, коли така державна реєстрація вже проведена в Державному реєстрі прав без проставлення відповідної відмітки під час проведення наступних реєстраційних дій щодо відповідного об’єкта нерухомого майна за умови належної ідентифікації такого об’єкта у відповідних реєстрах або у разі відсутності необхідності проведення реєстраційних дій — за заявою про внесення змін до записів Державного реєстру прав.

Таку заяву може подати також особа, записи про яку в Реєстрі прав власності на нерухоме майно залишилися без проставлення відмітки про погашення, або її спадкоємці (правонаступники).

Що стосується строку, протягом якого вносяться зміни до записів Державного реєстру прав, то він не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви у Державному реєстрі прав.

Також заявник має сплатити адміністративний збір (у 2019 році - 30 гривень).

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Середа, 28 серпня 2019 16:21

СМС-маяк

Новий порядок надання інформації з державного реєстру прав

З 23 липня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України № 599 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України”. Зазначеною постановою в новій редакції викладено Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно далі — (Порядок).

Порядок визначає умови, підстави та процедуру надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) про зареєстровані речові права, обтяження речових прав, об’єкти та суб’єктів таких прав/обтяжень (далі -зареєстровані речові права) та про осіб, що отримували інформацію з Державного реєстру прав (далі - користувачі інформації), права та обов’язки суб’єктів, що є учасниками зазначеної процедури.

Нагадаємо, що інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державного реєстрі прав, є відкритою, загальнодоступною та платною. Інформація з Державного реєстру прав надається  у паперовій та електронній формі.

Інформація з Державного реєстру прав формується державним реєстратором прав на нерухоме майно або уповноваженою особою фронт-офісу або помічником нотаріуса за зверненням особи, яка бажає отримати інформацію та зазначеними особою параметрами пошуку щодо об’єкта нерухомого майна . Пошук відомостей про зареєстровані речові права здійснюється за одним або декількома з таких ідентифікаторів:

щодо об’єкта нерухомого майна:
- реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна;
- кадастровий номер земельної ділянки;
- адреса об’єкта нерухомого майна;

щодо суб’єкта речового права, обтяження - фізичної особи:
- прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові;
- номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
- номер та за наявності серія документа, що посвідчує таку особу;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

щодо суб’єкта речового права, обтяження - юридичної особи:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ.

Інформація з Державного реєстру прав про зареєстровані речові права містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права або деталізовану інформацію що містить відомості про набуття, зміну і припинення речових прав на нерухоме майно, їх обтяжень у хронологічному порядку.

Для ознайомлення особи за зазначеними нею параметрами пошуку щодо суб’єкта речового права, обтяження з використанням програмних засобів ведення Державного реєстру прав формуються перелік записів про об’єкти нерухомого майна із зазначенням їх адрес чи (щодо земельних ділянок) кадастрових номерів або повідомлення про відсутність інформації за зазначеними особою параметрами пошуку. Після ознайомлення з відповідним переліком особа може отримати окремо щодо кожного з об’єктів нерухомого майна, що міститься в ньому, інформацію з Державного реєстру прав про зареєстровані речові права або інформацію про зареєстровані речові права в цілому щодо суб’єкта речового права.

За надання інформації з Державного реєстру прав, справляється адміністративний збір встановлений статтею 34 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” .   

У разі обрання особою варіанта отримання інформації з Державного реєстру прав про зареєстровані речові права в цілому щодо суб’єкта речового права, обтяження адміністративний збір справляється в установленому законом розмірі з розрахунку за кожні 25 сторінок інформації. Інформація з Державного реєстру прав, сформована надавачем інформації з Державного реєстру прав за допомогою програмних засобів ведення Реєстру, зберігається в ньому в електронній формі.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

З червня 2019 року Міністерством юстиції України запроваджено нову послугу, яка дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи онлайн. Ця послуга доступна на порталі електронних сервісів "Он-лайн будинок юстиції" за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

Послуга значно полегшує державну реєстрацію створення громадських організацій зі статусом юридичної особи та є доступною у будь якому регіоні України за наявності доступу до мережі Інтернет і електронного цифрового підпису засновників такої громадської організації.

Електронна послуга стане корисною для всіх, хто бажає зареєструвати громадську організацію, не виходячи з дому або офісу.

У персональному кабінеті на порталі електронних сервісів "Он-лайн будинок юстиції" заявник формує заяву в електронній формі та долучає до неї документи для державної реєстрації, що передбачені частиною першою статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Після підписання документів електронним цифровим підписом вказані документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення.

Ключова особливість послуги полягає в тому, що відтепер засновники громадської організації, перебуваючи у різних місцях, можуть підписувати документи дистанційно, що додає чималої зручності особам, які проживають у різних містах України або тимчасово перебувають за її межами. Після підпису всіма засновниками документи автоматично надсилаються суб'єкту державної реєстрації.

При розгляді заяви державним реєстратором, заявнику відправляється повідомлення на електронну адресу, а також відображається актуальний стан розгляду заяви у персональному кабінеті користувача на порталі "Он-лайн будинок юстиції".

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань державної реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо також за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств» від 10.07.2018 р. № 2497-VIII (далі – Закон № 2497) внесено зміни до Закону України «Про фермерське господарство», а саме доповнено статтею 81, яка має назву «Особливості створення та діяльності сімейного фермерського господарства без набуття статусу юридичної особи». 

Так, сімейне фермерське господарство без статусу юридичної особи організовується фізичною особою самостійно або спільно з членами її сім'ї на підставі договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства.

Договір про створення сімейного фермерського господарства укладається фізичною особою спільно з членами її сім'ї в письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню за місцем розташування майна та земельних ділянок фермерського господарства.

Декларація про створення сімейного фермерського господарства (у разі одноосібного ведення такого господарства) складається фізичною особою самостійно в письмовій формі.

Головою сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи є член сім'ї, визначений договором (декларацією) про створення сімейного фермерського господарства, який реєструється як фізична особа - підприємець.

Після укладання (складання) договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства голова сімейного фермерського господарства має зареєструватися як фізична особа - підприємець або зареєструвати зміни до відомостей про фізичну особу - підприємця в порядку, встановленому законом.

Від імені сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи має право виступати голова цього господарства або уповноважений ним у встановленому цивільним законодавством порядку один із членів господарства.

Умови договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства визначають:

а) найменування, місцезнаходження (адресу) господарства, мету та види його діяльності;
б) порядок прийняття рішень та координації спільної діяльності членів господарства;
в) правовий режим спільного майна членів господарства;
г) порядок покриття витрат та розподілу результатів (прибутку або збитків) діяльності господарства між його членами;
ґ) порядок вступу до господарства та виходу з нього;
д) трудові відносини членів господарства;
е) прізвище, ім'я та по батькові членів господарства, ступінь їх родинного зв'язку, паспортні дані та реєстраційні номери облікових карток платників податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, реєстраційні номери облікових карток платників податків не зазначаються);
є) інші положення, що не суперечать чинному законодавству.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 05.04.2019 року №177, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.04.2019 за №438/33409 затверджено Типову форму договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства. Наказ набув чинності з дня його оприлюднення, а саме з 14 травня 2019 року (опублікований в Офіційному віснику України №36 від 14.05.2019).

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

При створенні громадської організації постає питання визначення найменування майбутньої громадської організації. Засновникам необхідно визначитись з найменуванням громадської організації на етапі її створення, враховуючи, що діючим законодавством встановлено, що найменування громадської організації не повинно бути тотожним найменуванню інших зареєстрованих громадських організацій.

І в такому випадку електронний сервіс Он-лайн будинок юстиції допоможе вирішити проблему з визначенням найменування громадської організації та перевірити чи не зареєстрована вже така громадська організація.

Для того, щоб потрапити до Он-лайн будинку юстиції, необхідно в пошуковій системі мережі Інтернет задати пошук "Он-лайн будинок юстиції" та перейти за відповідним посиланням або одразу перейти за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

Потрапивши на головну сторінку Он-лайн будинку юстиції обрати розділ "Інформація з реєстрів" та натиснути "Перейти".

В розділі "Інформація з реєстрів", пересуваючи курсор "миші", обрати розділ "Організації, об'єднання, формування" і в переліку реєстрів, що відкрився можна перевірити, чи зареєстрована вже така громадська організація, за допомогою двох реєстрів - "Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" та "Реєстр громадських об'єднань".

Користування пошуками в зазначених реєстрах просте та зрозуміле.

Так, перейшовши до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у полі "Оберіть необхідний пункт критерію пошуку" необхідно поставити позначку "Юридична особа" та ввести повне найменування громадської організації, наприклад "Громадська організація "Сонечко", натиснути "Шукати" та, пройшовши перевірку "reCAPTCHA", отримати результати пошуку. Якщо громадська організація з таким найменуванням знайдена – засновникам необхідно визначатися з новим найменуванням громадської організації. Якщо під час пошуку така організація не знайдена, то найменування може бути використане для громадської організації. Звертаємо увагу, що в зазначеному реєстрі поки що можливо перевірити найменування громадської організації лише із статусом юридичної особи.

Перейшовши до Реєстру громадських об'єднань у полі "Найменування громадського об'єднання" необхідно ввести повне найменування громадської організації, наприклад "Громадська організація "Сонечко", натиснути "Enter" на клавіатурі або "Пошук" і отримати результати пошуку. І знову - якщо громадська організація з таким найменуванням знайдена, то засновникам необхідно визначатися з новим найменуванням громадської організації. Якщо не знайдена – найменування може бути використане для новоствореної громадської організації. В цьому реєстрі можливо перевірити найменування громадської організації як із статусом юридичної особи так і без статусу юридичної особи.

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань державної реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Отримати консультацію можливо також за допомогою он-лайн чату з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

Сторінка 1 із 4
2019 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.