Інформація

Інформація (12)

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:

  • Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
  • Центрів надання адміністративних послуг;
  • Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .


Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

         Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.06.2018 року підлягають реформуванню 17 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 20.06.2018 року пройшли процес реформування 7.

         Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області  (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

  • свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;
  • після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

17.06.2018 набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», яким, серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», які стосуються проведення державної реєстрації громадських формувань.

По-перше, змінено норму щодо документів, які пред’являлись державному реєстратору заявником при поданні документів. Раніше такими документами були паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. З 17.06.2018 заявник пред’являє документ, що посвідчує особу відповідно до закону (перелік таких документів визначено в статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»).

По-друге, якщо документи подаються представником та відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, то додатково не потрібно подавати документ, що підтверджує повноваження представника.

Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області

Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Куди й на що можна скаржитись?

Понеділок, 21 травня 2018 09:00

РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

У приміщенні Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Кремінської міської ради (пр-т Дружби, 13, перший поверх) надаються послуги Регіонального сервісного центру МВС в Луганській області, а саме: 

  • реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;
  • заміна посвідчення водія;
  • видача міжнародного посвідчення водія;
  • прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

Прийом громадян: Пн-Чт – з 8:00 до 16:00, Пт – з 8:00 до 15:00, без перерви.

 


 

Перелік документів, які необхідні для отримання послуг

 

Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів:

  • паспорт громадянина України або документ, що засвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення ТЗ;
  • сертифікат відповідності (у разі першої державної реєстрації);
  • оціночна вартість та документ про сплату податку (у разі необхідності);
  • квитанція про сплату збору на обов’язкове пенсійне страхування (тільки першої реєстрації легкових автомобілів).

 

Заміна, відновлення посвідчення водія:

  • паспорт громадянина України або документ, що засвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус;
  • копія довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • медична довідка встановленого зразка;
  • оригінал та ксерокопія документів про заміну особистих даних (у разі їх заміни);
  • старе посвідчення водія (у разі заміни);
  • довідка з поліції (у разі викрадення).

 

Видача міжнародного посвідчення водія:

  • оригінал посвідчення водія;
  • паспорт громадянина України;
  • фотокартка розміром 3,5 на 4,5 см. на матовому папері.

Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей:

  • паспорт громадянина України та його копія.

У разі проведення державної реєстрації, пов'язаної зі збільшенням розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльністю, державний реєстратор обов'язково встановлює наявність/відсутність персональних санкцій відповідно до Закону про санкції, рішення про застосування яких прийняте Радою національної безпеки і оборони України та введено в дію указом Президента України (положення абзацу другого пункту 12 розділу ІІ Порядку).

 

У разі встановлення факту застосування до фізичних або юридичних осіб, що зверталися для відповідної реєстраційної дії, санкцій, передбачених пунктом 16 статті 4 Закону про санкції, суб'єкт державної реєстрації відмовляє у вчиненні державної реєстрації відповідно до пункту 5 частини першої статті 28 Закону про реєстрацію".

 

 

Перелік осіб, до яких застосовуються санкції, визнзначений в Рішення Ради Національної безпеки та оборони від 02.09.2015, Введено в дію Указом Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015, "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Четвер, 06 жовтня 2016 13:43

ВАП. Графік прийому громадян

ГРАФІК ПРИЙОМУ
ГРОМАДЯН

Понеділок    з 08.00 до 16.00

Вівторок    з 08.00 до 16.00

Середа      з 08.00 до 16.00

Четвер      з 08.00 до 16.00

П’ятниця    з 08.00 до 15.00

 

Без перерви

 

телефон (06454)2-16-43

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2017 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.