Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

Асоціація міст України

Інформація (40)

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам.

Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

  1. Всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто.
  2. Для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів.
  3. Документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни.
  4. Немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн-будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

  1. Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  2. Перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  3. Отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді.
  4. Попередньо подати заяву про державну реєстрацію.
  5. Поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

  1. Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  2. Отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки,витягу, довідки.
  3. Провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок).
  4. Подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Міністерством юстиції було розроблено інноваційні превентивні заходи захисту майна, зокрема:

- СМС_МАЯК — це сервіс, який дає можливість відстежувати зміни статусу об’єктів нерухомості за реєстраційним номером в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та можливість власникам об’єктів відстежувати подання заяв на проведення будь-яких реєстраційних дій щодо них.

- надано можливість власнику нерухомості подати заяву про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта.

         Створено антирейдерську комісію, як ефективний інструмент боротьби з рейдерством.

       Комісія Міністерства юстиції України розглядає скарги на:

            рішення про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

            рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

       Комісії територіальних органів Мін'юсту розглядають скарги на:

на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

         Від початку своєї діяльності комісія задовольнила більше 1 600 скарг, повернувши у власність громадян понад 16 тисяч га земельних ділянок та понад 230 тисяч квадратних метрів нерухомого майна.           

Забезпечено новий механізм захисту майнових прав в аграрній сфері, а саме:

            З середини 2017 року у регіонах створені та продовжують свою дію Оперативні штаби з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель.

            За час дії такого штабу у Луганській області було розглянуто 16 звернень, здійснено 198 виїздів в межах Луганської області та надано 422 консультації з аграрних питань.

НАШІ КОНТАКТИ:

Адреси для надсилання скарг у сфері державної реєстрації:

01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 — Міністерство юстиції України

93404, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22 — Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Гаряча лінія Оперативного штабу:

(06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89

 Мін'юст стоїть на захисті ваших прав!

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє про зміни у земельному законодавстві, що відбулись 01.01.2019 року.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Media

Статтею 1 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” від 15 вересня 1999 року №1045-ХІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про професійні спілки”), визначено, що професійна спілка (профспілка) - це добровільна неприбуткова громадська організація, що об'єднує громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання).

Створюються професійні спілки з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Діяльність профспілок здійснюється відповідно до законодавства та статутів, які приймаються з'їздами, конференціями, установчими або загальними зборами членів профспілки відповідного рівня і не повинні суперечити законодавству України.

Однією з важливих особливостей державної реєстрації професійних спілок є закріплене в частині 9 статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” положення про те, що профспілка набуває права юридичної особи з моменту затвердження статуту (положення).

Державна реєстрація професійних спілок відбувається у відповідності до вимог Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” від 15 травня 2003 року № 755-ІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про державну реєстрацію”).

Відповідно до частини першої статті 17 ЗУ “Про державну реєстрацію” та частини третьої статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” для державної реєстрації професійної спілки подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • статут (положення);
  • протокол з'їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки з рішенням про затвердження статуту (положення);
  • відомості про керівні органи профспілки (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • відомості про особу (осіб), яка має право представляти профспілку для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки;
  • відомості про наявність організацій профспілки у відповідних адміністративно-територіальних одиницях.

Відповідно до вимог пункту шостого частини першої статті 26 ЗУ “Про державну реєстрацію” розгляд документів, поданих для державної реєстрації професійної спілки, відбувається не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Важливою особливістю державної реєстрації професійних спілок є закріплені частиною п'ятою статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” та частиною четвертою статті 28 ЗУ “Про державну реєстрацію” положення про те, що відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об’єднання не допускається.

Адміністративний збір за державну реєстрацію профспілки не справляється.

Нагадуємо, отримати консультацію щодо порядку державної реєстрації професійної спілки можна за телефоном «гарячої лінії» з питань державної реєстрації громадських формувань за номером (06452) 4-22-16 та за номером 0953624202, або у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22, каб. 212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

У статті 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» надається поняття нерозподіленої та невитребуваної земельної ділянки. Так, нерозподіленою є земельна ділянка, яка відповідно до проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) увійшла до площі земель, що підлягають розподілу, але відповідно до протоколу про розподіл земельних ділянок не була виділена власнику земельної частки (паю).

Невитребуваною є земельна частка (пай), на яку не отримано документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості).

З 1 січня 2019 року нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що обов’язково зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участі у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або шляхом вручення відповідного повідомлення особисто, якщо відоме їх місцезнаходження.

У разі якщо до 1 січня 2025 року власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформив право власності на земельну ділянку, він вважається таким, що відмовився від одержання земельної ділянки.

Така невитребувана земельна частка пай на підставі рішення суду передається до комунальної власність територіальної громади, у порядку визнання майна безхазяйним. Але власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець у разі пропуску строку для оформлення права на таку земельну ділянку з поважних причин має право звернутись до суду з позовом про визначення додаткового строку, достатнього для оформлення права власності на земельну ділянку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" передусім усуває проблеми, які виникають при використанні аграріями масивів сільськогосподарських земель. Власники земель та землекористувачі з 1 січня 2019 року зможуть використовувати земельні ділянки під лісосмугами, польовими дорогами на праві оренди.

Земельні ділянки державної чи комунальної власності під польовими дорогами, що розташовані у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив), передаються в оренду без проведення земельних торгів землевласникам або землекористувачам земельних ділянок, суміжних із земельними ділянками під такими польовими дорогами. Строк оренди таких земельних ділянок становить 7 років. Крім того, земельні ділянки під польовими дорогами (крім польових доріг, що обмежують масив) можуть використовуватись як для проходу (проїзду) до інших земельних ділянок, розташованих у такому масиві, так і для вирощування сільськогосподарської продукції. Тобто, Закон відносить їх до земель сільськогосподарського призначення і дозволяє передавати в оренду без аукціонів фізичним та юридичним особам з умовою їх підтримання у належному стані.

Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами, які обмежують масив земель сільськогосподарського призначення, передаються у постійне користування державним або комунальним спеціалізованим підприємствам або в оренду фізичним та юридичним особам з обов’язковим включенням до договору оренди землі умов щодо утримання та збереження таких смуг і забезпечення використання ними функцій агролісотехнічної меліорації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (далі — Закон про реєстрацію) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Статтею 7 Закону України “Про державний бюджет України на 2019 рік” від 23 листопада 2018 року №2629-VIII встановлено, що з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу становить 1921 гривень.

Адміністративний збір у сфері державної реєстрації громадських формувань у 2019 році становить:

1) Для структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи:

- державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — 580 грн (в межах 10 робочих днів). У скорочені терміни: 7 робочих днів — 1160 грн, 5 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії безкоштовно;
- державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії— безкоштовно.

2) Для структурних утворень політичних партій без статусу юридичної особи:

- державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи — безкоштовно.

3) Для громадських об'єднань:

- державна реєстрація створення громадського об’єднання — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — 190 грн (в межах 3-х робочих днів). У скорочені терміни: 2 робочих дні — 380 грн, 24 години — 950 грн.;
- державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення громадського об'єднання — безкоштовно.

4) Для профспілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок:

- державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — безкоштовно;
- державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно.

5) Для третейських судів:

- державна реєстрація постійно діючого третейського суду— безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду— безкоштовно.

6) Для організацій роботодавців, об'єднань організацій роботодавців:

- державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — 120 грн;
- державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — 580 грн ( в межах 15 робочих днів). У скорочені терміни: 10 робочих днів — 160 грн, 7 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — безкоштовно.

7) Для творчих спілок, територіальних осередків творчих спілок:

- державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — 140 грн;
- державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — 580 грн ( в межах 30 робочих днів). У скорочені терміни: 20 робочих днів — 1160 грн, 15 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — безкоштовно.

8) Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля — 100 грн.

9) Видача документів, що містяться в реєстраційної справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи — 130 грн.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини третьої статті 36 Закону про реєстрацію у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

10 липня 2018 року Верховна Рада України прийняла Закон України № 2498-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрощення в Україні». Закон набуває чинності з 01 січня 2019 року, коротко зупинимось на усіх найбільш важливих аспектах, що ним впроваджені.

Комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст визнаються землі колективної власності тих колективних сільськогосподарських підприємств, які ліквідовані станом на 01.01.2019 рік.

Надана можливість загальним зборам членів колективних сільськогосподарських підприємств, паювання земель у яких завершилось, до 2025 року перерозподілити між собою (допаювати) залишок сільськогосподарських угідь та передати землі несільськогосподарського призначення до комунальної власності.

Визнано кінцевий строк виділення в натурі (на місцевості) невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок.

З 1 січня 2019 року нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що обов’язково зазначається у договорі оренди земельної ділянки.

З 2025 року надано право органам місцевого самоврядування звертатись до суду із заявою про передачу до комунальної власності земельних ділянок колективної власності в порядку визнання майна безхазяйним, у разі якщо до 01.01.2025 року власники невитребуваних земельних часток (паїв) або їх спадкоємці не оформили право власності на такі земельні ділянки.

Встановлено новий вид земельного сервітуту для здійснення заходів з меліорації земель.

Урегульовано процедуру обміну земельних ділянок в межах масиву земель сільськогосподарського призначення.

Законом обмежено строк дії емфітевзису та суперфіцію для приватних земель. Емфітевзис та суперфіція не може перевищувати 50 років. На теперішній час правовий титул емфітевзису та суперфіцію для приватних земель не обмежений граничним строком.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

         Головне територіальне управління юстиції у Луганській області вкотре нагадує, що Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» (далі – Закон) були внесені зміни до статті 8 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», якими заборонено органам державної влади, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

          Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області в строк до 31 грудня 2018 року, свідоцтво про державну реєстрацію такого друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним відповідно до вимог частини четвертої статті 18 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні». Ознайомитися з переліком друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження, засновниками яких відповідно до відомостей Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності, є органи державної влади, інші державні органи або органи місцевого самоврядування, та свідоцтва яких можуть бути визнані недійсними можливо на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням http://www.lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/769-poryadok-reestratsiji-drukovanikh-zasobiv-masovoji-informatsiji.

         У разі виникнення будь-яких питань щодо порядку перереєстрації друкованих засобів масової інформації, отримати консультацію можливо за телефонами 095-362-42-02 або 0645242216, або у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22, каб.212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

   Згідно із Законом України «Про політичні партії в Україні» право громадян на свободу об’єднання у політичні партії для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів визначається і гарантується Конституцією України. Встановлення обмежень цього права допускається відповідно до Конституції України в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров’я населення або захисту прав і свобод інших людей, а також в інших випадках, передбачених Конституцією України. Ніхто не може бути примушений до вступу в політичну партію або обмежений у праві добровільного виходу з політичної партії.

Порядок вступу до політичної партії, зупинення та припинення членства в ній визначається статутом політичної партії.

Громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії. Однак це не застосовується до членів політичних партій, обраних на посади керівника та заступника керівника політичної партії. Членство в політичній партії зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника.

Звертаємо увагу, що політична партія забезпечує внесення змін до відомостей обласні, міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", у 10-денний строк після прийняття рішень з цих питань.

Також, рішення про зміни до відомостей про обласні, міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі, приймаються в порядку, визначеному статутом партії, та оформляються протоколом засідання відповідного уповноваженого органу.

Процедура зміни керівника структурного утворення політичної партії залежить від того, чи зареєстроване таке структурне утворення політичної партії зі статусом юридичної особи чи без статусу юридичної особи.

Якщо структурне утворення політичної партії зареєстроване зі статусом юридичної особи, то готуються та подаються наступні документи:

  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, форми 3, затверджена наказом Міністерства юстиції України 18.11.2016 № 3268/5;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру. Невід’ємною частиною такого рішення є реєстр учасників, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові особи, дані її паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). Дані про особу засвідчуються її особистим підписом.
  • відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;
  • документ про сплату адміністративного збору (0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Якщо структурне утворення політичної партії зареєстроване без статусу юридичної особи, то готуються і подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, форми 18, затверджена наказом Міністерства юстиції України 18.11.2016 № 3268/5;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління структурного утворення політичної партії про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру. Невід’ємною частиною такого рішення є реєстр учасників, в якому зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові особи, дані її паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта). Дані про особу засвідчуються її особистим підписом.
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу структурного утворення політичної партії, на якому відповідно до статуту політичної партії було скликано засідання вищого органу управління структурного утворення політичної партії;
  • документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту політичної партії;
  • відомості про керівні органи структурного утворення політичної партії (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів.

Строк розгляду документів – 10 робочих днів.

За результатами розгляду поданих документів приймається одне з таких рішень:

- про зупинення розгляду документів;
- про відмову в державній реєстрації;
- про державну реєстрацію.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

З 1 січня 2019 року набуде чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» від 10.07.2018р. № 2498-VIII. (далі-Закон).

Відповідно до Закону власники земельних ділянок усіх форм власності, землекористувачі тепер зможуть обмінюватися ними в межах одного земельного масиву, а земельні ділянки під лісосмугою можуть передаватися у постійне користування або в оренду. 

У статті 1 Закону України «Про землеустрій» визначено що масив земель сільськогосподарського призначення це сукупність земель та земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що складаються з сільськогосподарських та необхідних для їх обслуговування несільськогосподарських угідь (земель під польовими дорогами, меліоративними системами, господарськими шляхами, прогонами, лінійними об'єктами, об'єктами інженерної інфраструктури, а також ярами, заболоченими землями, іншими угіддями, що розташовані всередині земельного масиву), мають спільні межі та обмежені природними та/або штучними елементами рельєфу (автомобільними дорогами загального користування, полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, водними об'єктами тощо).

Також Законом визначаються особливості використання і розпорядження земельними ділянками, розташованими у  масиві земель сільськогосподарського призначення. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення, призначені для ведення особистого сілянського господарства, фермерського господарства, розташовані у масиві земель сільськогосподарського призначення, можуть використовуватися їх  власником, землекористувачем також для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без зміни цільового призначення. 

Власники земельних ділянок усіх форм власності на період дії договору оренди можуть обмінюватися ними шляхом взаємного укладання між ними договорів оренди, суборенди відповідних ділянок. Обмін можливий лише в межах одного земельного масиву, якщо різниця у вартості обох земельних ділянок не перевищує 10%.

Укладення договору суборенди у такому разі не потребує згоди орендодавця, при цьому орендар залишається відповідальним перед орендодавцем за виконання договору оренди. Припинення дії одного з договорів оренди, суборенди земельної ділянки, укладених у порядку обміну правами користування, припиняє дію іншого договору оренди, суборенди, укладеного взамін, про що обов’язково зазначається у таких договорах.

Орендарі земельних ділянок зобов’язані письмово повідомити орендодавця про обмін належними їм правами користування земельними ділянками протягом п’яти днів з дня державної реєстрації права суборенди. Письмове повідомлення надсилається орендодавцеві рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається під розписку.

Земельні ділянки під полезахисними лісосмугами будуть передаватися у постійне користування або в оренду за умов щодо утримання та збереження таких смуг і забезпечення виконання ними функцій агролісотехнічної меліорації. Правила утримання і збереження лісосмуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення, встановлює Кабінет міністрів.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Сторінка 1 із 3
2019 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.