Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Оголошення (334)

Сєвєродонецьке МРУЕГГ ПАТ «Луганськгаз» повідомляє Вас, що 08 лютого 2019 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 63 від 30.01.2019р. (далі — Постанова), якою встановлено наступні норми споживання природного газу побутовим споживачам у разі відсутності лічильників газу:

Вид споживання природного газу

Одиниця виміру

Норма споживання

Плита газова за наявності централізованого постачання гарячої води

куб. метрів людино-місяць

3,29

Плита газова у разі відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача

куб. метрів людино-місяць

5,39

Плита газова та газовий водонагрівач

куб. метрів людино-місяць

10,49


Також, згідно з пунктом 2 Постанови, Сєвєродонецьке МРУЕГГ ПАТ «Луганськгаз» виконає перерахунок нарахувань за спожитий природний газ побутовим споживачам, у яких відсутній лічильник газу, за період з 09 серпня 2018 року по 08 лютого 2019 року, відповідно до вищезазначених норм.

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 КРЕМІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДДІЛ

Філії Державної установи «Центр пробації» у Луганській області

Начальник відділу

 

 

Контактні дані:

 

 Костоглод Тетяна Сергіївна,
 підполковник внутрішньої служби

______________________________________________________

 поштова адреса:
 пров. Піщаний,1, м. Кремінна, 92905

 тел.: 099-07-53-655

 електронна скринька:
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи:

 понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

 п’ятниця: 09:00 – 16:45

 обідня перерва: 13:00 – 13:45

 вихідний: субота, неділя

 

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.

ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

  • забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
  • надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
  • організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
  • пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
  • допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

  • особа, щодо якої складається досудова доповідь;
  • особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
  • особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
  • особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
  • звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;

особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

 ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

  • можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;
  • збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді;
  • збереження роботи та житла;
  • позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

  • убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;
  • справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

  • зниження злочинності;
  • зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;
  • позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;
  • дотримання міжнародних стандартів.

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

  • Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
  • Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
  • Пенітенціарна пробація - це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.

 

Додатково: Запрошуємо до співпраці небайдужих громадян в якості волонтерів пробації.

ПАТ «Луганськгаз» інформує вас про те, що Постановою від 27 листопада 2018 року, у справі №826/2507/18 від 30.05.2018р. (за позовом ПАТ “Хмельницькгаз” до Кабінету Міністрів України) Верховний суд України, скасував дію норм споживання газу без лічильників, які були затверджені постановами Кабінету Міністрів України № 203 та 204 від 23 березня 2016 року. Ці постанови визнані протиправними та нечинними через порушення регламенту при затвердженні, а також відсутність будь-яких обґрунтувань і розрахунків.

Так, у ході розгляду справи, ПАТ “Хмельницькгаз” були наведені науково-статистичні дослідження споживання газу та фактичні дані, які вказують на те, що норми, які діяли до 1 листопада 2018 року, були майже в 3 рази нижче реального споживання.

Крім того, було доведено, що постанова Кабінету Міністрів України №203 від 23 березня 2016 року була прийнята з порушенням процедури, визначеної Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, згідно з якою затвердження регуляторного акту Кабінету Міністрів України передбачає його аналіз, попереднє оприлюднення проекту регуляторного акту та подання його на погодження із уповноваженим органом. В даному випадку – з Державною регуляторною службою.

У зв’язку з  цим з 01 грудня 2018 року діють наступні норми споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників, затверджені постановою  Кабінету Міністрів України №619 від 08.06.1996 р. (у редакції від 29.10.2002 р.):

Вид споживання природного газу

Одиниця виміру

Норма споживання

Плита газова за наявності централізованого гарячого водопостачання

на 1 особу, куб.м

9,8

Плита газова у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання

на 1 особу, куб.м

18,3

Плита газова та газовий водонагрівач

на 1 особу, куб.м

23,6


Що ж стосується перерахунку обсягів споживання за попередні періоди, коли застосовувалися занижені норми, що стали нелегітимними, то ця проблема потребує врегулювання з боку Кабінету Міністрів України, з урахуванням заборгованості за спожитий, але не сплачений газ. До врегулювання питання щодо механізму компенсації заборгованості яка виникла внаслідок перерахунку за час дії занижених норм, які були визнані Верховним судом незаконними, примусове стягнення заборгованості здійснюватися не буде.

Повідомляємо, що в Україні розпочав свою діяльність проект ЄС/ПРООН «Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків для впровадження сталих енергоефективних рішень» (HOUSES), діяльність якого поширюється на Луганську область. Проект має на меті стимулювати та підтримати створення ОСББ, підготувати їх для отримання фінансування та реалізації проектів з покращення стану будинків, а також, сприяти підвищенню обізнаності населення з питань енергоефективності та енергозбереження.

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у проекті ініціативних груп, існуючих ОСББ, а також ЖБК, які мають намір перереєструватись в ОСББ, здійснити реєстрацію на онлайн-платформі http://houses.in.ua/registration/.

За більш детальною інформацією звертатися до сектору інвестиційної діяльності апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради (проспект Дружби, 13, кабінет №7) або до координатора Проекту HOUSES в Луганській області Світлани Коваль за телефоном +380667121547.

Відповідно до п.7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 №869 у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення цін і тарифів на паливно-енергетичної та інші матеріальні ресурси. Може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися цінові зміни. Підставою для перегляду вартості послуги стало:

  1. Збільшення вартості електроенергії з 2,3906 грн/кВт (без ПДВ) у березні 2018р. до 2,9000грн/кВт (без ПДВ) у січні 2019 року, ріст 21,3%
  2. Зміна мінімальної заробітної платою  з 3723грн до 4173грн., ріст на 12,1%
  3. Зміна на паливо-мастильні матеріали: бензин з 16,08 грн за 1литр(без ПДВ) до 26,25грн за 1лит (без ПДВ)- ріст на 63,2% ; дизельне паливо з 17.42 грн за 1 литр (без ПДВ) до 28,25 грн за 1 литр (без ПДВ) ріст на 62,2%
  4. Зміни в розрахунках рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за користування надрами
  5. На сьогоднішній день відшкодування собівартості послуги з централізованого водопостачання складає для населення 65,8 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 91,8%. Відшкодування собівартості послуги з централізованого водовідведення складає для населення 67,6 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 95,8%.

Таким чином, діючий тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вже не може виконувати свого економічного призначення. В зв’язку з вищезазначеним Кремінським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства проведено розрахунки коригування вартості послуги відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 « Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно п.2  ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують ціни та тарифи на послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

Приведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість:

-надавати своєчасно та якісно послуги споживачам;
-своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств;
-своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету;
-зниження збитків по підприємству.

 

Розрахований тариф
на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення,
що надаються Кремінським виробничим   управлінням водопровідно-каналізаційного господарства
з 01лютого 2019 року

Найменування послуги

Група споживачів

Собівартість  без ПДВ, грн/ 1 м3

Тариф з ПДВ, грн/ 1 м3

1

2

3

4

Централізоване водопостачання

І група – населення

 

13,1408

 

15,769

ІІ група – бюджетні установи та організації

14,9282

17,9138

ІІІ група – інші споживачі

14,9282

17,9138

Централізоване водовідведення

І група – населення

11,5205

13,8246

ІІ група – бюджетні установи та організації

12,7767

15,332

ІІІ група – інші споживачі

12,7767

15,332

 

Перший заступник міського голови                          Г.А.Дзивульський

Середа, 05 грудня 2018 15:05

Допомога "одиноким матерям"

 

Доброго дня, 

Мене звати Наталя Узарська. Я власниця мережі салонів краси «Ледіспейс» і академії краси. Прошу вашої допомоги у розповсюдженні інформації щодо моєї соціальної програми для одиноких матерів. Ось посилання на неї: https://ladyspace.com.ua/socpm

Коротко про програму:

Ми хочемо допомогти жінкам-одиночкам швидко освоїти високооплачувану професію майстра мікроблейдингу, майстра перманентного макіяжу - чим дати змогу їм заробляти від 35 000 грн в регіонах і від 50 000 грн в столиці. Це дозволить жінкам повірити у себе та покращити соціальне становище своєї сім'ї.

В чому полягає наша допомога:

1. Ми повністю оплачуємо навчання;

2. Для жінок з регіонів ми готові оплатити дорогу до столиці;

3. Можемо допомогти з працевлаштування як в Києві, так і в регіонах.

У світі сьогодні так мало добра, а ми дійсно хочемо допомогти для тих, хто цього потребує. Впевнені, що серед наших майбутніх студентів знайдуться неймовірні таланти! Проте і без вашої допомоги нам не обійтись, адже без широкого розголосу, програма може не набрати потрібних оборотів. Не будьте байдужими - розмістіть, будь ласка, інформацію про нашу програму на вашом сайті. Ось посилання на детальну інформацію: https://ladyspace.com.ua/socpm

Мій фейсбук: https://www.facebook.com/nataliya.uzarskaya.natali

Мій телефон +38067 328 51 80

Ініціатива “East” в рамках Поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі (ПВЗВТ) спрямована на зміцнення економічного розвитку країн, які підписали угоду про асоціацію з ЄС, а саме Грузії, Молдови та України, шляхом надання адресної фінансової та технічної підтримки малим та середнім підприємствам (МСП) в цих трьох країнах.

Мета Програми «Initiative East» – сприяння зміцненню потенціалу приватного сектору, зокрема МСП, для конкурування на місцевих та міжнародних ринках шляхом:

  • підтримки місцевих мікропідприємств, забезпечуючи фінансування місцевих мікрофінансових установ;
  • надання технічної допомоги партнерським фінансовим посередникам (включаючи мікрофінансові установи) через реалізацію інституційної діяльності, нарощування потенціалу та надання консультаційних послуг для МСП на регіональному та місцевому рівнях, сприяючи розвитку сільських районів з особливою увагою до розвитку агрохарчової виробничо-збутової мережі;
  • надання МСП кредитних гарантій у місцевих банках та інших фінансових посередниках, спонукаючи їх поліпшувати кредитні умови і, таким чином, забезпечувати розширення доступу до фінансування для МСП.

Подати заявку на участь та дізнатися більш детальну інформацію можна за посиланням: http://www.eu4business.eu/ukraine та http://bit.ly/2CiVwvK; http://www.eib.org/en/projects/regions/eastern-neighbours/instruments/dcfta/index.htm.
Термін подання заявок не визначено, тривалість Програми «Initiative East»: 2016-2031 роки.

Парламент удосконалив деякі засади надання безоплатної правової допомоги шляхом внесення змін до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон).

Так, згідно зі змінами до статті 14 Закону безоплатна вторинна правова допомога окремим суб’єктам права надаватиметься не більше 6 разів протягом бюджетного року та не більше ніж за шістьома дорученнями/наказами, виданими центрами БВПД, одночасно.

Окрім того, відтепер в окремих справах інтереси клієнтів у суді можуть представляти працівники системи надання БПД.

Йдеться про доповнення статті 21 Закону, де передбачено, що, крім адвокатів, центр може уповноважувати своїх фахівців надавати допомогу у спорах, що виникають, зокрема, з трудових відносин, спорах щодо захисту соціальних прав, малозначних спорах, щодо представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена.

За словами директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексія Бонюка, вкрай важливим є те, що зміни до Закону також уточнюють важливий аспект – порядок припинення надання БВПД.

«Часто ми стикалися із ситуацією, коли наш клієнт залучав іншого представника у справі, але при цьому законодавчо не було врегульовано питання припинення надання правової допомоги адвокатом чи представником центру. Так само, якщо людина оголошена у розшук у кримінальному провадженні, визнана безвісно відсутньою або оголошена померлою, тепер припиняється надання БВПД», - зазначив Олексій Бонюк.

Змінами до закону також доповнено перелік підстав та уточнено порядок заміни адвокатів або працівників центрів з надання БВПД, які надають таку допомогу.

Серед підстав можуть бути, зокрема, зміна підсудності провадження чи підслідності кримінального правопорушення, відмова адвоката (чи представника центру) від виконання доручення з підстав, передбачених законом, тощо. Крім того, неналежне виконання адвокатом своїх зобов’язань за умовами договору є підставою для його заміни та виключення з Реєстру адвокатів, які надають БВПД.

Зміни до законодавства у сфері надання безоплатної правової допомоги внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання».

Закон вступає в силу після публікації в офіційному виданні через 30 днів.

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтесь до відділу «Кремінське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за номером телефону: 099 46-24-684; 050-22-77-463;   адреса: м. Кремінна, площа . Красна, 20 (2 поверх, каб.№ 4)

«Консультування підприємств щодо енергоефективності» проект технічного співробітництва з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку), що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH починаючи з березня 2017 року на замовлення Федерального міністерства економічного розвитку та співробітництва Німеччини (BMZ). Проект сприяє досягненню стратегічної цілі Мінекономрозвитку – підвищення ефективності використання ресурсів у виробничих галузях української економіки.

GIZ та Мінекономрозвитку спільно зобов‘язуються підвищувати рівень знань з питань енергоефективності (EE) та потенціалу енергозбереження у промисловості України. З цією метою Мінекономрозвитку і GIZ ініціювали

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за фінансової підтримки Уряду Федеративної Республіки Німеччина, що діє через Німецький Банк Розвитку (KFW), нещодавно розпочало реалізацію проекту підтримки мікропідприємництва для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та місцевих мешканців.

На території Луганської та Донецької областей партнером МОМ з реалізації проекту є ГО «Агенція регіонального розвитку Східного Донбасу» (м. Сєвєродонецьк).

До участі у проекті запрошуються ВПО з Донецької, Луганської областей, а також Криму, що проживають у Луганській області, та місцеві мешканці віком від 18 до 60 років.

Проектом передбачено дводенні тренінги із мікропідприємництва для фізичних осіб-підприємців та власників підприємницьких структур (юридичних осіб) із числа малого бізнесу – товариств з обмеженою відповідальністю, приватних підприємств, фермерських господарств тощо, зареєстрованих не пізніше ніж за 12 місяців до подачі заявки на участь у проекті.

Після успішного проходження тренінгу кожному учаснику буде надано експертну допомогу із написання бізнес-плану. У разі успішного захисту бізнес-плану перед комісією МОМ, учасники отримають гранти на розширення власної справи до €2,500 за напрямом мікропідприємництво. Гранти не видаються готівкою, а полягають у закупівлі обладнання, інструментів, меблів тощо. У рамках проекту не фінансується оренда приміщень чи обладнання; купівля вживаного обладнання чи транспортних засобів; послуги (юридичні, зі створення реклами, інтернет-сайтів тощо); купівля тварин чи саджанців.

Для того, щоб долучитися до проекту, необхідно звернутися до представника ГО «Агенція регіонального розвитку Східного Донбасу» Костянтина Силкіна за номером +38 095 360 16 81 (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Відбір відбувається на конкурсній основі з дотриманням рівності можливостей.

Більш детальна інформація про основні етапи проекту та вимоги, які висуваються до його учасників, опубліковані на сайті Представництва МОМ в Україні: http://bit.ly/2l0aUGq .

  У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат.

  За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна терміном до 10 діб, аби протягом цього часу мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

Суттєво підвищити шанс на оперативне реагування й ефективно захистити свої порушені права на нерухоме майно землевласник може шляхом підключення до сервісу “СМС - Маяк”. Сервіс інформує фізичних та юридичних осіб про зміну статусу об'єктів нерухомого майна, а власників нерухомості — про надання заяв про проведення будь-яких реєстраційних дій відносно їх майна, а також про дату та час реєстрації такої заяви.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримують СМС-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Сервісна послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі прав надається виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна з присвоєним реєстраційним номером такому об’єкту:

а) власнику окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо належного такому власнику об’єкта нерухомого майна, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації таких заяв;

б) користувачу земельної ділянки – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки, яка перебуває у користуванні такого користувача, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації такої заяви;

в) фізичним та юридичним особам – про проведені реєстраційні дії стосовно будь-якого окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єктів таких прав.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

 З метою ознайомлення з порядком дії, вартості та користуванням сервісом "СМС-маяк" необхідно перейти за посиланням: http://smsmayak.com.ua .

  

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Четвер, 22 березня 2018 14:10

Оголошення тендеру

До уваги мешканців Кремінської
територіальної громади

 

Кремінська міська рада запрошує мешканців Кремінської територіальної громади взяти участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку «Місто своїми руками».

    Відповідно до п.7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення цін і тарифів на паливно-енергетичної та інші матеріальні ресурси. Може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися цінові зміни. Підставою для перегляду вартості послуги стало збільшення вартості електроенергії з 2,22982 грн/кВт (без ПДВ) у жовтні 2017р. до 2,39062грн/кВт (без ПДВ) у січні 2018 року, ріст 7,2%.,та у зв’язку з зміною мінімальної заробітної платою у січні 2018р. з 1218грн до 3723грн. На сьогоднішній день відшкодування собівартості послуги з централізованого водопостачання складає для населення 81,8 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 89,4%. Відшкодування собівартості послуги з централізованого водовідведення складає для населення 72,5 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 88,9%.

    Таким чином, діючий тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вже не може виконувати свого економічного призначення. В зв’язку з вищезазначеним Кремінським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства проведено розрахунки коригування вартості послуги відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 « Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно п.2 ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують ціни та тарифи на послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість:

-надавати своєчасно та якісно послуги споживачам;

    Своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств;

-своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету;

-зниження збитків по підприємству.


 

    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підвищення калькуляцій вартості автопослуг зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Автопослуги які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 липня 2017 р. становила 23,10 грн. за 1 літр, а на 15 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,30 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 18,2%, бензин А-92 на 1липня 2017 р. становила 23,70 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 28,20 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 18,9%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у серпні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 11.08.2017 № 177. Таким чином, діючі тарифи на автопослуги вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки вартості калькуляцій на авто послуги.

    Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на автопослуги до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.


 

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 18.01.2018р. №03-01/05 буде проведено пленарне засідання двадцять дев’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 31 січня 2018 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.


    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про житлово-комунальні послуги» Порядку формування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010, підвищення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 червня 2017 р. становила 23,40 грн. за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,00 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 12,5%, бензин А-92 на 1січня 2017 р. становила 24,00 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 27,90 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 16,2%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у липні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 24.07.2017 № 157. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 81,2 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги з вивезення ТПВ вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів.

    Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Розрахунок тарифів
на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що надаються ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 Найменування

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для населення, грн

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для бюджетних організацій, грн.

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для інших споживачів,грн

Економічно обґрунтовані витрати на 1м³, грн.

92,68

92,68

92,68

Рентабельність,%/грн.

0,0/0,00

5 / 4,63

10/ 9,27

Разом, грн.

92,68

97,31

101,95

Захоронення ТПВ

32,34

32,34

32,34

Разом, грн.

125,02

129,65

134,29

ПДВ 20%,грн.

25,00

25,93

26,86

Разом тариф, грн.

150,02

155,58

161,15

 

Розрахунок тарифу з вивезення ТПВ на одного мешканця:

Приватний сектор 150,02 грн. х 1,6 м³/12 міс. = 20,00 грн з ПДВ

Багатоповерховий житловий фонд 150,02 грн х 1,2м³/12міс. = 15,00 грн з ПДВ.

Періодичність надання послуг не змінюється.


 

    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про житлово-комунальні послуги» Порядку формування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010, підвищення тарифів на послуги з вивезення рідких відходів зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги з вивезення рідких відходів, які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 червня 2017 р. становила 23,40 грн. за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,00 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 12,5%, бензин А-92 на 1січня 2017 р. становила 24,00 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 27,90 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 16,2%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у серпні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 11.08.2017 № 178. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 95,1 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги з вивезення рідких відходів вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів.

   Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

   Приведення тарифів на послуги з вивезення рідких відходів до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Розрахунок тарифів
на послуги з вивезення рідких відходів, що надаються ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 Найменування

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для населення, грн

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для бюджетних організацій, грн.

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для інших споживачів,грн

Економічно обґрунтовані витрати на 1м³, грн.

63,98

63,98

63,98

Рентабельність,%/грн.

0,0/0,00

5 / 3,20

10/ 6,40

Разом, грн.

63,98

67,18

70,38

ПДВ 20%,грн.

12,80

13,44

14,08

Разом тариф, грн.

76,78

80,61

84,45

 


 

    Виконавчий комітет Кремінської міської ради доводить до відома мешканців багатоповерхового житлового фонду комунальної власності про зміну з 01.01.2018 року виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. За результатами проведеного Конкурсу по визначенню суб’єктів господарювання – виконавців послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків, які знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Кремінна переможцем визначено ТОВ «АНВІРА-ТЕКС», директор підприємства Скороходов В.П., цілодобовий телефон 095-7215532.

 

Перелік та періодичність обов’язкових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для
Товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІРА-ТЕКС»

 

№ з/п

Найменування складових послуги з управління багатоквартирним будинком

Періодичність надання послуг

Строки надання послуг

1.Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території

1)

Прибирання прибудинкової території, в т.ч.:

 

 

 

Підмітання свіжовпавшого снігу, товщиною до 2см

1 раз на добу

протягом зимового періоду

 

Згрібання снігу,товщиною до 2 см.

1 раз на добу

протягом зимового періоду

 

Сколювання та видалення льоду та сніжно-льодового накату

1 раз на добу

під час ожеледиці

 

Прибирання території з твердим покриттям, коли немає опадів

щоденно

протягом року

 

Прибирання території без покриття, за відсутності опадів

1 раз на 3 доби

протягом року

 

Косіння трави

1 раз на місяць

протягом року

 

Прибирання листя

щоденно

протягом осіннього періоду

3)

Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі

2 рази на рік

квітень, вересень

4)

Технічне обслуговування ліфтів

щоденно

протягом року

5)

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації

постійно

протягом року

6)

Дератизація

2 рази на рік

За графіком

7)

Дезінсекція

2 рази на рік

За графіком

8)

Обслуговування димових та вентиляційних каналів

димових каналів -2 рази на рік; вентиляційних каналів – 1 раз на рік

протягом року

9)

Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)

 

 постійно

 

 протягом року

2. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку

1)

Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

у випадку аварійної ситуації

негайно

2)

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем (у разі їх наявності)

 у випадку аварійної ситуації

негайно

 

 

Ціна(тариф) на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються
Товариством з обмеженою відповідальністю «АНВІРА-ТЕКС»

 

№ з/п

Адреса житлового будинку

ціна послуг без ПДВ, грн./ 1м2

Вартість послуг з ПДВ, грн./ 1м2

1

Вул. Банкова (Совєтська), 2

2,58

3,096

2

Вул. Центральна (Октябрьська), 11

2,59

3,108

3

Вул. Центральна (Октябрьська), 7

2,61

3,132

4

Вул. Центральна (Октябрьська), 8

2,59

3,108

5

Вул. Побєди, 1

2,58

3,096

6

Вул. Побєди, 10

2,62

3,144

7

Вул. Побєди, 11

2,60

3,12

8

Вул. Побєди, 2

2,58

3,096

9

Вул. Побєди, 4

2,61

3,132

10

Вул. Побєди, 6

2,93

3,516

11

Вул. Побєди, 7

2,57

3,084

12

Вул. Побєди, 8

2,58

3,096

13

Вул. Побєди, 9

2,68

3,216

14

Вул. Тітова, 12

2,57

3,084

15

Вул. Тітова, 7

2,59

3,108

16

Вул. Шевченко, 10

2,62

3,144

17

Вул. Шевченко, 12

2,63

3,156

18

Вул. Шевченко, 14

2,59

3,108

19

Вул. Шевченко, 24

2,58

3,096

20

Вул. Шевченко, 25

2,58

3,096

21

Вул. Шевченко, 26

3,78

4,536

22

Пл. Красна, 1

3,80

4,56

23

Пр. Дружби (Леніна), 10

3,82

4,584

24

Пр. Дружби (Леніна), 11

3,77

4,524

25

Пр. Дружби (Леніна), 12

3,90

4,68

26

Пр. Дружби (Леніна), 15

3,79

4,548

27

Пр. Дружби (Леніна), 16

3,84

4,608

28

Пр. Дружби (Леніна), 18

3,84

4,608

29

Пр. Дружби (Леніна), 8

3,87

4,644

30

Пр. Дружби (Леніна), 9

3,83

4,596

31

Пров. Дружби (Октябрьський), 11

4,22

5,064

32

Пров. Дружби (Октябрьський), 16

3,77

4,524

33

Пров. Дружби (Октябрьський), 3

3,78

4,536

34

Пров. Дружби (Октябрьський), 4

3,81

4,572

35

Пров. Дружби (Октябрьський), 5

3,77

4,524

36

Пров. Дружби (Октябрьський), 7

3,78

4,536

37

Пров. Дружби (Октябрьський), 9

3,77

4,524

38

Пров Дєтський, 4а

3,77

4,524

39

Пров Дєтський, 6

3,77

4,524

40

Вул. Донецька, 70

3,81

4,572

41

Вул. Донецька, 72

3,81

4,572

42

Пров Піддубний, 1

3,78

4,536

43

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 60

3,79

4,548

44

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 62

3,83

4,596

45

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 64

3,91

4,692

46

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 66

3,83

4,596

47

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 68

4,06

4,872

48

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 73

3,83

4,596

49

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 78

3,79

4,548

50

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 80

3,82

4,584

51

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 96

3,82

4,584

52

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 98

3,80

4,56

53

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 100

4,15

4,98

54

Пров. Юний (Піонерський), 3

3,83

4,596

55

Пл. Шахтна (Піонерська), 2

3,87

4,644

56

Пров.І.І. Мечнікова (Семашко), 2

3,94

4,728

57

Пров. І.І. Мечнікова (Семашко), 4

3,87

4,644

58

Пров Піддубний, 3

3,83

4,596

 

КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проводиться звіряння розрахунків за отримані послуги станом на 01.01.2018 за адресою пров.Бульварний,4а м.Кремінна.

 

Перший заступник міського голови                          Г.А.Дзивульський

П'ятниця, 08 грудня 2017 10:58

28 сесія Кремінської міської ради

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 08.12.2017р. № 03-01/146 буде проведено пленарне засідання двадцять восьмої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 21 грудня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

ОГОЛОШЕННЯ ТЕНДЕРУ

РГО "Кремінська бізнес-асоціація" м. Кремінна Кремінського району Луганської області та Програма розвитку ООН (Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду III») цією об’явою запрошують постачальників комп’ютерного обладнання з доброю репутацією надати запечатані цінові пропозиції на поставку техніки в межах Мікропроекту «Створення Центру надання адміністративних послуг Кремінської міської ради. Капітальний ремонт приміщення, придбання обладнання та меблів». Постачальники повинні мати досвід поставок обладнання для офісів.

Тендерну документацію можна безкоштовно отримати за адресою: Луганська область, м.Кремінна, пр-т Дружби, 13, приміщення міської ради. Пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 100 (ста днів) з дати розкриття Конкурсних пропозицій і повинні бути доставлені в запечатаному вигляді за вищенаведеною адресою з дати опублікування цього оголошення до 10.00 год. за київським часом 06 грудня 2017 року, після чого вони будуть розкриті у присутності наявних учасників тендеру. Конкурсні Пропозиції, надані пізніше встановленого терміну, не приймаються і повертаються учасникам тендеру нерозкритими.

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію за адресою, зазначеною вище або за телефоном: Сімонов Андрій Леонідович контактний тел.: 050-929-17-05 або 050 381 44 61 - Молошний Анатолій Петрович – координатор Проекту МРГ-3 в Луганської області.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 10.11.2017 р. № 03-01/135, буде проведено пленарне засідання двадцять сьомої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 22 листопада 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Кремінська міська рада заявляє про намір передати в оренду через конкурс (аукціон) окремо визначені об’єкти нерухомого майна комунальної власності Кремінської територіальної громади:

- об’єкт нерухомого майна комунальної власності – окремо визначену нежитлову будівлю загальною площею 147,7 кв.м, яка знаходиться за адресою: провулок Бульварний, 1 А, місто Кремінна;

- об’єкт нерухомого майна комунальної власності – окремо визначені нежитлові приміщення виробничої бази, загальною площею 990 кв.м., в тому числі: приміщення №1 - 72 кв.м, приміщення № 2 - 48 кв.м, столярний цех – 400 кв.м, складські приміщення – 470 кв.м, які розташовані за адресою: провулок Нагорний, 149, місто Кремінна.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном +38(066)2463595 або особисто за адресою каб. № 15, І поверх, проспект Дружби, 13, місто Кремінна.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 09.10.2017 р. № 03-01/119 буде проведено пленарне засідання двадцять шостої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 25 жовтня 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

    Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 03.11.2016р. № 1728-VIII, яким до 31 грудня 2017р. встановлений мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, інспекцією Держенергонагляду здійснюються спільні з представниками підприємств і організацій моніторинги (оцінки) технічного стану і організації експлуатації електричних установок і мереж за зверненнями суб’єктів господарювання, на підставі чого надаються рекомендації та проводяться відповідні консультації щодо усунення виявлених недоліків.

    Зокрема, у серпні 2017 року був проведений моніторинг стану мереж Кремінського РЕМ, щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 роках, було перевірено виконання графіків капітальних ремонтів повітряних ліній та трансформаторних підстанцій, робота з розробки та доведення до споживачів графіків ГАВ (графік аварійних відключень), ГОП (графік обмеження потужності), ГОЕ (графік обмеження електроспоживання) та ГПВ (графік погодинного відключення), перевірений фактичний стан повітряних ліній 6 (10) - 0,4кВ, ТП та КТП. Моніторинг виявив недоліки виконання графіків капітальних ремонтів, а подекуди їх повне невиконання, незадовільний технічний стан повітряних ліній та недоліки в експлуатації трансформаторних пунктів. При цьому, незважаючи на скрутне положення ТОВ «ЛЕО», роботу персоналу за триденним робочим тижнем, Кремінський РЕМ вчасно виконує роботи зі складання графіків аварійних відключень, аварійно-відновлювальні роботи у закріплених мережах, роботи з розчистки трас згідно затвердженого графіку. За результатами моніторингу Кремінському РЕМ була надана довідка з інформацію про фактичний стан підготовки до роботи в ОЗП 2017-2018р.р., а у ТОВ «ЛЕО» надіслані рекомендації, щодо проведення робіт з усунення виявлених зауважень.

    Крім того, впродовж 2017 року був проведений спільний з представниками підприємств (організацій) моніторинг технічного стану і організації експлуатації електричних установок і мереж наступних споживачів електричної енергії Кремінського району:

КП «Креміннатеплокомуненерго»;

КУ «Кремінський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;

Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області;

ПП «СКС-Агро».

    Пропонуємо керівникам підприємств та організацій регіону, з метою проведення моніторингу (оцінки) технічного стану електрогосподарства звертатися до Сєвєродонецького відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, 33, телефон/факс (06452) 5-48-25.

 

Сєвєродонецьке відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області

    Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування  пропозицій громадськості у проекті Детальний план території, призначеної для будівництва об’єкту «Нове будівництво ПС 500 кВ «Кремінська» із заходами ПЛ 500 кВ Донбаська-Донська та ПЛ 220 кВ Кремінська-Ювілейна, Луганської області». Кремінський район.

Середа, 30 серпня 2017 10:00

Інформація від ВДВС

СТАТТЯ 1

 

    Кремінський РВ ДВС ГТУЮ у Луганській області доводить до відома громадян про збільшення розміру аліментів відповідно до інформації з Головного управління статистики у Луганській області від 23.08.2017 року.

До уваги платників аліментів, які вважаються безробітними. Розмір виплати аліментів з 01.08.2017 року.

АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/4 Ч.- 1210 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/3 Ч.- 1613 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/6 Ч.- 807 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/2 Ч.- 2420 грн.

    Для офіційно працюючих боржників, які отримують мінімальну заробітну плату, пенсію, допомогу по безробіттю, тощо мінімальний розмір аліментів не може бути менше ніж 30 % або 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, відповідно до судового рішення.

 

Заступник начальника
Кремінського РВДВС ГТУЮ
у Луганській області                                                                     Барабаш Г.І.

 


 

СТАТТЯ 2

 

            Кремінський РВДВС ГтУЮ у Луганській області повідомляє про наявність вакантних посад державних службовців:

1. Державний виконавець Кремінського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області — 2 вакантні посади.

З умовами проведення конкурсу та вимог до кандидата можна ознайомитись на офіційному сайті http://www.lugjust.gov.ua,  телефон (06452) 4-21-19; адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 (4 поверх) .

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 28.08.2017р. № 03-01/97 буде проведено пленарне засідання двадцять п’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 13 вересня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

         18 серпня 2017 року о 14:00 в приміщенні актового залу будівлі Кремінської міської ради відбудеться засідання Громадської ради при Кремінській міській раді за участю громадськості міста, на якому буде розглянуте питання поводження з безпритульними тваринами на території міста Кремінна.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 14.07.2017р. № 03-01/84 буде проведено пленарне засідання двадцять четвертої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 02 серпня 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Договір
на виконання робіт з «Р
еконструкції магістральних і розвідних водопровідних мереж міста Кремінна Луганської області», що здійснюється в рамках реалізації проекту «Поліпшення доступу до води в постраждалій від конфлікту громаді м. Кремінна»

Кремінська міська рада Луганської області має намір укласти договір на виконання робіт з «Реконструкції магістральних і розвідних водопровідних мереж міста Кремінна Луганської області» в м. Кремінна Луганської області за фінансової підтримки Європейського Союзу відповідно до правил програми ENPI і Регламенту (ЄС) № 236/2014 Європейського Парламенту та Ради Європи від 11 березня 2014 р.

 

Тендерне досьє доступне для ознайомлення на офіційному сайті Кремінської міської ради http://kremrada.gov.ua в розділі «Проекти ЄС» http://kremrada.gov.ua/index.php/proekti-es/polipshennya-dostupu-do-vodi-v-postrazhdalij-vid-konfliktu-gromadi-m-kreminna та за адресою: Україна, 92905, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, проспект Дружби, 13, Кремінська міська рада, каб. 10, понеділок – четвер з 8:00 до 17:00; п’ятниця з 08:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 13:00; вихідні дні: субота, неділя).

 

Термін подачі тендерної заявки не пізніше 09.00 год. за київським часом «11» вересня 2017 р. Можлива додаткова інформація або роз'яснення/запитання будуть опубліковані на офіційному сайті Кремінської міської ради http://kremrada.gov.ua в розділі «Проекти ЄС» http://kremrada.gov.ua/index.php/proekti-es/polipshennya-dostupu-do-vodi-v-postrazhdalij-vid-konfliktu-gromadi-m-kreminna .

 

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 15.06.2017р. №03-01/71 буде проведено пленарне засідання двадцять третьої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 29 червня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Конкурс
на надання житлово-комунальних послуг
з вивезення твердих побутових відходів
на території Кремінської міської ради

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 05.05.2017 р. № 03-01/59 буде проведено пленарне засідання двадцять другої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 17 травня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Четвер, 20 квітня 2017 15:41

Засідання Громадської ради

05.05.2017 року о 13:00 відбудеться засідання Громадської ради в залі засідань будівлі Кремінської міської ради. Буде розглянуто робочій проект "Технічне переоснащення котелень комунального закладу "Кремінське районне територіальне медичне об'єднання" та освітньо-виховного комплексу "Кремінська загальноосвітня школа 1-3 ступенів №3 - дошкільний учбовий заклад".

До уваги мешканців
Кремінської територіальної громади

 

Кремінська міська рада запрошує мешканців Кремінської територіальної громади взяти участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку «Місто своїми руками».

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 17.02.2017р. №03-01/20, 01 березня 2017 року буде проведено пленарне засідання двадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Інформація
щодо зміни тарифів на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м. Кремінна, що надаються КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 

Відповідно статті 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01 червня 2011 року підвищення тарифів на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій зумовлено рядом факторів , з врахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надає КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів на комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали, на електроенергію та заробітну плату. Так вартість дизпалива на 1 січня 2012 р. становила 9,75 грн. за 1 літр, а на 1 лютого 2017 року вартість дизпалива становить 22,50 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 130,77%, бензин А-92 на 1 січня 2012 р. становила 9,65 грн за 1 літр, а на 1 лютого 2017 року вартість бензину А-92 становить 23,10 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 139,38%. Так вартість електроенергії на 1 січня 2012р. становила 0,3648 грн. за 1 кВт, а на 1 лютого 2017 р. вартість становить 1,29 за 1 кВт , процент підвищення ціни 253,62 %. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 1014 грн. у 2012р. до 3200 на 1.02.2017 року, ріст 215,58%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Діючий тариф востаннє переглядався у лютому 2012 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 03.02.2012 № 36. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 57,4 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01 червня 2011 року.

Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

Приведення тарифів на комунальні послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам житлового фонду; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Перелік і вартість послуг та витрат з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м.Кремінна ,що надаються КП «Кремінна-комунсервіс»(за 1 м.кв. загальної площі)

 

Код услуги

Найменування послуг

Діючий тариф

Фактичні витрати 1.02.2017 року

001

Прибирання прибудинкової території.

0,4645

0,8905

002

Прибирання підвалу,технічних поверхів та покрівлі

0,0008

0,0164

003

Прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території

0,0135

0,0296

004

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем

водопостачання,

0,3261

0,4241

005

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем

водовідведення і зливної каналізації

0,1251

0,2075

006

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутришньобудинкових систем

теплопостачання

0,1301

0,2302

007

Поточний ремонт конструктивних елементів

платна послуга

платна послуга

008

Обслуговування димовентиляційних каналів

0,1152

0,1472

009

Освітлення місць загального користування

0,1473

0,3682

010

Дезінсекції

0,0062

0,0052

011

Дератизації

0,0054

0,0071

 

Вартість тарифу,грн/м2

1,3342

2,3260

 

 

Керівник
КП Кремінна-Комунсервіс»                                               Фещенко О.В.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 24.01.2017 р. № 03-01/07 буде проведено пленарне засідання дев’ятнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 08 лютого 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG