Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Інформація (84)

При проведені установчих зборів засновників громадського об'єднання та/або при підготовці документів для державної реєстрації громадського об'єднання, засновникам необхідно визначитися з найменуванням (назвою) громадського об'єднання.

Звертаємо увагу, що Законом України "Про громадські об'єднання" встановлено, що власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Нагадуємо, що найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. Назва береться у лапки та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми суб’єкта господарювання (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ).

У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").

Таким чином, саме власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Перевірити тотожність власної назви громадського об'єднання можна скориставшись онлайн-сервісом Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції" за посиланням у мережі Інтернет https://online.minjust.gov.ua.

За допомогою цього онлайн-сервісу Міністерства юстиції України, можна перевірити через Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), а також Реєстр громадських об'єднань, тотожність власної назви громадського об'єднання.

Для цього необхідно у пошуковому полі відповідного реєстру ввести власну назву громадського об'єднання або найменування громадського об'єднання та здійснити пошук.

У разі відсутності результатів пошуку, у вигляду знайдених Єдиним державним реєстром та Реєстром громадських об'єднань збігів, можна використовувати таку власну назву та найменування новоствореному громадському об'єднанню.

У разі наявності тотожних назв необхідно визначати нову власну назву та найменування громадського об'єднання.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) (далі – Управління) нагадує, що у разі зміни керівника, складу керівного органу, місцезнаходження, інших відомостей про громадську організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) такі зміни підлягають державній реєстрації.

Громадська організація повідомляє про внесення змін до статуту громадської організації, зміни у складі керівних органів, зміну місцезнаходження громадської організації протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію необхідно підготувати та подати до суб'єкта державної реєстрації певний перелік документів, на підставі яких буде проведено державну реєстрацію.

Суб'єктом державної реєстрації громадських організацій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, є Управління через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру (крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку);
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання;
  • відомості про керівні органи громадського об’єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) — у разі внесення змін до складу керівних органів;
  • статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується уповноваженими особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами) – у разі внесення змін до установчого документу;
  • структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
  • документ про сплату адміністративного збору - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію зі статусом юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадській організації члена керівного органу (крім керівника) така особа подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадської організації з відміткою про її прийняття.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію, що не має статусу юридичної особи, подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадській організації, що не має статусу юридичної особи, член керівного органу (крім керівника) подає копію заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів громадської організації з відміткою про її прийняття.

Розгляд документів - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Після проведення установчих зборів засновників та підготовки всіх необхідних документів перед засновниками та особою, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій, постає необхідність подати документи для державної реєстрації новоствореної громадської організації на державну реєстрацію.

Існує декілька способів подачі документів.

1 спосіб - це особисте звернення для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до суб'єкта державної реєстрації або до центрів надання адміністративних послуг, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій.

Суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

З переліком центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, можна ознайомитися на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій, що не мають статусу юридичної особи!

2 спосіб – це надсилання документів поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

3 спосіб – це онлайн подача документів. Така можливість забезпечується онлайн сервісом Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань подача документів онлайн, для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи, за допомогою "Онлайн будинок юстиції" не функціонує!

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) (далі – Управління) нагадує, що для державної реєстрації створення громадської організації необхідно підготувати та подати до суб'єкта державної реєстрації певний перелік документів, на підставі яких буде проведено державну реєстрацію.

Суб'єктом державної реєстрації громадських організацій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, є Управління через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

В залежності від наявності чи відсутності статусу юридичної особи у новоствореної громадської організації необхідно підготувати різні пакети документів.

Для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації зі статусом юридичної особи – протокол установчих зборів засновників;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;
  • відомості про керівні органи (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • установчий документ громадської організації - статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується всіма засновниками).
  • Для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:
  • заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації – протокол установчих зборів засновників;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;
  • відомості про засновників громадської організації (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
  • відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадську організацію (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації створення громадської організації - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір за державну реєстрацію створення громадських організацій не справляється.

Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Після прийняття рішення про створення громадської організації зі статусом юридичної особи, проведення установчих зборів та підготовки всіх необхідних документів постає питання реєстрації громадської організації.

Не завжди є можливість особисто звернутися до державного реєстратора для подачі документів особисто і постає потреба в дистанційній подачі документів для державної реєстрації. В такому випадку онлайн-сервіс Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції", якраз той сучасний засіб, який допоможе у вирішенні цієї проблеми!

Посилання на "Он-лайн будинок юстиції" в мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua. За допомогою "Он-лайн будинку юстиції" (далі – Портал) можна подати онлайн документи для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи.

Обов'язковою умовою подання документів для державної реєстрації через Портал є наявність електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) засновників громадської організації та заявника – особи, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій. Отримати ЕЦП можна у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Документи для державної реєстрації в електронній формі подаються заявником через персональній кабінет на Порталі. Якщо заявник вже зареєстрований на Порталі то необхідно авторизуватися, якщо ні - зареєструватися.

Після реєстрації або авторизації у персональному кабінеті на Порталі необхідно перейти до розділу "Послуги", у цьому розділі обрати "Подати заяву", перейти до пункту "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи", і далі необхідно внести всі відомості, які запропонує система, заповнити заяву про державну реєстрацію та завантажити підготовлені документи.

При заповненні заяви необхідно уважно ставитись до внесення відомостей до відповідних граф та блоків.

По закінченню формування заяви заявником завантажуються у форматі PDF документи, які подаються для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

Необхідно зазначити, що документи, які завантажуються, не потрібно підписувати власноруч засновниками. Підписання здійснюється за допомогою ЕЦП пізніше.

Далі необхідно перевірити заповнену та сформовану заяву і завантажені документи після чого заявник підписує ЕЦП заяву. Потім, користуючись порадами, засновники підписують ЕЦП протокол установчих зборів засновників та установчий документ.

Заява та документи автоматично відправляються на розгляд державному реєстратору після підписання документів всіма засновниками! Тому, перед підписанням заяви та документів ЕЦП, необхідно уважно перевірити їх, оскільки після підписання документів засновниками їх неможливо корегувати, вносити зміни тощо.

Протягом трьох робочих днів у персональному кабінеті на Порталі заявник отримує відповідь про державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи або про відмову в державній реєстрації.

Згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», прожитковий мінімум з 1 липня 2021 року на одну особу працездатного віку в розрахунку на місяць становить 2379 грн.

У зв’язку з цим управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради повідомляє, що адміністративний збір за Витяг із Державного земельного кадастру становить 118,95 грн.

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради доводить до відома, що з 11 липня 2021 року набирає чинність наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», який зареєстрований Міністерством юстиції України 08.06.2021 № 768/36390.

Положення про форму та зміст структури власності розроблено відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та відображає форму і зміст структури власності.

Звертаємо увагу, що всі юридичні особи, в яких міститися відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника, протягом трьох місяців мають подати державному регістратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомості про кінцевого бенефіціарного власника. У разі подання документів встановлений строк адміністративний збір справлятися не буде, але після закінченні тримісячного строку адміністративний збір буде справлятися у розмірі, встановленому статтею 36 Закону про реєстрацію.

За більш детальною інформацією звертайтеся до Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради за телефонами: (06454) 2 16 43; 066 000 22 01.

Сторінка 1 із 6
2021 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.