Фейсбук-сторінка Кремінської міської ради

BUS Довідка. Кремінна
Зеленая Кременная. Фотографии природы

План місцевого економічного розвитку

Асоціація міст України

Інформація (75)

Згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», прожитковий мінімум з 1 липня 2021 року на одну особу працездатного віку в розрахунку на місяць становить 2379 грн.

У зв’язку з цим управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради повідомляє, що адміністративний збір за Витяг із Державного земельного кадастру становить 118,95 грн.

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради доводить до відома, що з 11 липня 2021 року набирає чинність наказ Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», який зареєстрований Міністерством юстиції України 08.06.2021 № 768/36390.

Положення про форму та зміст структури власності розроблено відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та відображає форму і зміст структури власності.

Звертаємо увагу, що всі юридичні особи, в яких міститися відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника, протягом трьох місяців мають подати державному регістратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомості про кінцевого бенефіціарного власника. У разі подання документів встановлений строк адміністративний збір справлятися не буде, але після закінченні тримісячного строку адміністративний збір буде справлятися у розмірі, встановленому статтею 36 Закону про реєстрацію.

За більш детальною інформацією звертайтеся до Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради за телефонами: (06454) 2 16 43; 066 000 22 01.

Нерухоме майно

  1. Реєстрація нерухомого майна – 1173

Бізнес

  1. Реєстрація бізнесу – 363
  2. Громадські об’єднання – 1

Надання консультацій – 2856

Узгодження графіків роботи

  1. Узгодження 1

Надання інформації з Держгеокадастру

  1. Витягів – 182
  2. Надання інших послуг Держгеокадастру – 12
  3. Довідки (Центр занятості та управління соціального захисту населення) – 42
  4. Прийом заяв фізичних та юридичних осіб для розгляду – 286

Надання консультацій – 359

 

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання особи

 

  1. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 995

Відділ адміністративних послуг – 793

Мобільний ЦНАП – 10

Віддалене робоче місце с. Червонопопівка – 21

Віддалене робоче місце с. Новокраснянка – 38

В тому числі призовники і військовозобов’язані – 133

Надання консультацій – 1650

 

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання – 1720

Відділ адміністративних послуг – 1596

Мобільний ЦНАП – 46

Віддалене робоче місце с. Червонопопівка – 33

Віддалене робоче місце с. Новокраснянка – 45

Надання консультацій – 2158

 

  1. Довідка про склад сімї – 2653

Відділ адміністративних послуг – 2054
Мобільний ЦНАП – 86
Віддалене робоче місце с. Червонопопівка – 56
Віддалене робоче місце с. Новокраснянка – 64

  1. Постанови про адмінправопорушення – 12
  2. Довідки топнорма – 243
  3. Зміна назви вулиці (декомунізація) – 138

Надання консультацій – 3289

 

Послуги соціального характеру

  1. Послуги УСЗН – 658

Відділ адміністративних послуг – 1216
Віддалене робоче місце с. Червонопопівка – 42
Віддалене робоче місце с. Новокраснянка – 43
Надано консультацій – 8954

 

Оформлення паспортів

  1. Паспорт гр. України ID – 32
  2. Паспорт гр. України для виїзду за кордон – 51

Надання консультацій – 385

 Послуги МВС – 81

Послуги соціального характеру, які проходять через ЦНАП

 

  1. Кількість заяв щодо «Надання одноразової матеріальної допомоги жителям Кремінської громади» – 37;
  2. Кількість заяв щодо «Соціальна підтримка дітей з орфанними та онкозахворюваннями» – 2;
  3. Кількість заяв щодо отримання допомоги на поховання/перепоховання – 6;
  4. Кількість заяв щодо надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів через Службу у справах дитини – 139;
  5. Кількість заяв щодо призначення опікуном/влаштування дитини на цілодобове перебування до спец. Школи через Службу у справах дитини – 8;
  6. Кількість заяв щодо отримання соціальної послуги «Догляд вдома» через «Центр надання соціальних послуг» – 247
  7. Кількість заяв щодо присвоєння почесного звання «Заслужений донор» – 1
  8. Кількість заяв про отримання соціальної допомоги «Натуральна допомога» через «Центр надання соціальних послуг» – 33

Надано консультацій – 594

 

Всього послуг – 12246

Консультацій – 20245

Законом України "Про громадські об'єднання" встановлено, що власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").

Таким чином, саме власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Перевірити тотожність власної назви громадського об'єднання можна скориставшись онлайн-сервісом Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції" (далі – Портал) за посиланням у мережі Інтернет https://online.minjust.gov.ua.

Тотожність можна перевірити за допомогою Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), а також Реєстру громадських об'єднань, посилання на які є на Порталі.

У пошуковому полі відповідного реєстру необхідно ввести власну назву громадського об'єднання або найменування громадського об'єднання та здійснити пошук.

У разі відсутності результатів пошуку, у вигляду знайдених Єдиним державним реєстром та Реєстром громадських об'єднань збігів, можна сміливо використовувати таку власну назву та найменування новоствореному громадському об'єднанню.

У разі наявності тотожних назв необхідно визначати нову власну назву та найменування громадського об'єднання.

Суб’єктом державної реєстрації громадських об'єднань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Зразки документів можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/ .

Громадське об'єднання має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск). Рішення про саморозпуск громадського об'єднання приймається у порядку, встановленому статутом цього об'єднання.

Вищий орган управління, який прийняв рішення про саморозпуск громадського об'єднання, створює ліквідаційну комісію або доручає керівному органу здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадського об'єднання як юридичної особи, а також приймає рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його ліквідації відповідно до статуту.

Дії, пов'язані з припиненням діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи шляхом саморозпуску, умовно можна поділити на 2 етапи, кожен з яких вимагає звернення до суб'єкта державної реєстрації.

Так, на першому етапі, для державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання зі статусом юридичної особи до державного реєстратора подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про припинення діяльності громадського об'єднання шляхом ліквідації (саморозпуску), затвердження персонального складу ліквідаційної комісії або ліквідатора, реєстраційних номерів облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог. Строк заявлення кредиторами своїх вимог не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

На другому етапі, після здійснення всіх передбачених законодавством дій пов'язаних з припиненням громадського об'єднання зі статусом юридичної особи і проведенням відповідних перевірок уповноваженими державними органами, та після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, до державного реєстратора подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
  • довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Розгляд документів, поданих як для державної реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання, так і для проведення державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір, за державну реєстрацію рішення про припинення громадського об'єднання та припинення громадського об'єднання в результаті ліквідації, не справляється.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202. Зразки документів можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/ .

Понеділок, 26 квітня 2021 09:45

Створення громадського об'єднання

Утворення громадського об'єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколом.

Протокол установчих зборів громадського об'єднання має містити відомості про:

дату та місце проведення установчих зборів;

осіб, які брали участь в установчих зборах;

рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності;

рішення про визначення найменування та за наявності - скороченого найменування громадського об'єднання;

рішення про затвердження статуту громадського об'єднання;

рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту;

рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження (далі - особа, уповноважена представляти громадське об'єднання), - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об'єднання;

рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи.

Юридична особа приватного права бере участь в утворенні громадської спілки через свого керівника або іншого уповноваженого представника, який діє на підставі довіреності на вчинення дій щодо утворення громадської спілки.

У протоколі установчих зборів можуть зазначатися відомості і про інші прийняті на цих зборах рішення стосовно утворення та/або діяльності громадського об'єднання.

Особа може бути обрана керівником, обрана до складу керівного органу громадського об'єднання, визначена особою, яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, або визначена особою, уповноваженою представляти громадське об'єднання, за наявності її особистої згоди.

Протокол установчих зборів підписується головуючим та секретарем зборів.

Громадське об’єднання, яке має намір здійснювати діяльність із статусом юридичної особи або без такого статусу, підлягає державній реєстрації в порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", протягом 60 днів з дня проведення установчих зборів.

У разі неподання (не надсилання) документів для реєстрації громадського об’єднання протягом 60 днів з дня утворення таке громадське об’єднання не вважається утвореним.

Дії від імені незареєстрованого громадського об’єднання, крім дій, пов’язаних з реєстрацією такого об’єднання, забороняються.

Невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості:

щодо фізичних осіб - прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

щодо юридичних осіб - повне найменування, ідентифікаційний код, юридична адреса, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка уповноважена брати участь в установчих зборах. Ці дані засвідчуються підписом особи, уповноваженої брати участь в установчих зборах.

Зразки документів для державної реєстрації створення громадської організації можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-formy-ta-zrazky-dokumentiv/.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Запроваджений Міністерством юстиції України онлайн-сервіс – "Он-лайн будинок юстиції" є сучасним засобом як отримання інформації з різноманітних державних реєстрів, так і забезпечує можливість подачі документів для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації онлайн, не звертаючись безпосередньо до центру надання адміністративних послуг або відповідного суб'єкта державної реєстрації.

"Он-лайн будинок юстиції" можна знайти за посиланням у мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua.

До переваг користування "Он-лайн будинком юстиції" можна віднести:

оперативне, в режимі реального часу, отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також з Реєстру громадських об'єднань;

цілодобовий, 24/7 доступ до інформації з державних реєстрів;

цілодобова, 24/7 можливість подачі документів для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи;

перевірка тотожності найменування громадського об'єднання;

зручність користування та зрозумілий інтерфейс для роботи;

у разі подачі документів, для попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи та виправлення помилок (за наявності), додаткова впевненість при подачі документів для державної реєстрації;

відсутність черг при подачі документів;

відсутність контакту з державним реєстратором, що знижує корупційні ризики;

відсутність необхідності звернення до центру надання адміністративних послуг або до відповідного суб'єкта державної реєстрації, для подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи (звертаємо увагу, що подача документів онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи можлива лише за наявності електронних цифрових підписів).

Також нагадуємо, що суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Після проведення установчих зборів засновників та підготовки всіх необхідних документів перед засновниками та особою, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій, постає необхідність подати документи для державної реєстрації новоствореної громадської організації на державну реєстрацію.

Існує декілька способів подачі документів.

1 спосіб - це особисте звернення для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до суб'єкта державної реєстрації або до центрів надання адміністративних послуг, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій.

Суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

З переліком центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, можна ознайомитися на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій, що не мають статусу юридичної особи!

2 спосіб – це надсилання документів поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

3 спосіб – це онлайн подача документів. Така можливість забезпечується онлайн сервісом Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua .

У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань подача документів онлайн, для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи, за допомогою "Онлайн будинок юстиції" не функціонує!

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Громадська організація - це громадське об'єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.

Для реєстрації громадської організації необхідно підготувати певний перелік документів та звернутися до суб'єкта державної реєстрації.

Для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації зі статусом юридичної особи – протокол установчих зборів засновників;

реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

відомості про керівні органи (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

установчий документ громадської організації - статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується всіма засновниками).

Для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:

заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації – протокол установчих зборів засновників;

реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;

відомості про засновників громадської організації (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);

відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадську організацію (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації створення громадської організації - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Для новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи, якими вже прийняті всі необхідні рішення та підготовлено документи для державної реєстрації, Міністерством юстиції України запроваджено онлайн послугу "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", яка дозволяє новоствореним громадським організаціям попередньо, без подачі документів на державну реєстрацію, подати документи для проведення їх попереднього правового аналізу.

Така послуга надається онлайн, без обов'язкової наявності електронного цифрового підпису заявника і дозволяє громадським організаціям зі статусом юридичної особи отримати відповідь чи відповідають підготовлені документи вимогам діючого законодавства чи ні, ще до подачі документів для державної реєстрації.

Звертаємо увагу, що така послуга доступна поки що новоствореним громадським організаціям зі статусом юридичної особи, які будуть подавати документи для державної реєстрації створення.

Окремо заслуговує уваги той факт, що цей сервіс дозволяє безкоштовно та без реєстрації завантажити для використання умовні зразки всіх документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації, які можна використовувати при підготовці власних документів.

Подати документи для попереднього правового аналізу досить легко, просто перейшовши за посиланням на сторінку "Он-лайн будинку юстиції" - https://online.minjust.gov.ua /
Далі, необхідно обрати розділ "РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", натиснути "ЗАРЕЄСТРУВАТИ", обрати вид суб'єкта "ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ" після чого відкривається "вікно" - "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ".
На цій сторінці і відбувається подача та завантаження документів для правового аналізу. Сервіс зручний і не вимагає багато часу для знайомства.

При подачі документів необхідно обрати відповідний регіон, наприклад – Луганська область, та зазначити (ввести):

  • прізвище, ім'я по батькові;
  • номер телефону та E-mail;
  • дані для особистого кабінету (пароль).

На сторінці необхідно завантажити, натискаючи "ПРИКРІПИТИ ФАЙЛ" наступні документи:

  • заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • документ, що підтверджує створення громадського формування (протокол установчих зборів, з’їзду, конференції) (скан-копії);
  • відомості про керівні органи громадського формування (скан-копії);
  • установчий документ юридичної особи (статут, положення) (скан-копії);
  • реєстр громадян, які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах) (скан-копії).

Після внесення всіх відомостей та завантаження всіх документів необхідно надати згоду на збір та обробку персональних даних і натиснути "ПОДАТИ".

Окремо зазначаємо, що кожен документ повинен бути сканований одним файлом. Наприклад, статут громадської організації необхідно сканувати та завантажувати одним файлом, у якому будуть всі сторінки статуту.

За результатами попереднього правового аналізу особа, яка подавала документи, отримує на свою електрону пошту відповідь у якій буде зазначено про результати попереднього правового аналізу документів. У разі, якщо документи не відповідають законодавству, то буде зазначено, що саме не відповідає та якій нормі законодавства, з обов'язковим наведенням такої норми.
У разі отримання позитивної відповіді громадській організації можна подавати документи для державної реєстрації, не турбуючись про можливу відмову в державній реєстрації.
У разі отримання негативної відповіді необхідно виправити відповідні помилки у документах, після чого можна їх знов подати для попереднього правового аналізу або звертатися до суб'єкта державної реєстрації для подачі документів для державної реєстрації громадської організації.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформує.

Досить часто при використанні словосполучення "громадські формування" такі слова узагальнюють та використовують їх, дорівнюючи іншому словосполученню – "громадські об'єднання (організації)".
Але це не вірно. Дійсно, діюче законодавство України не містить поняття громадські формування, водночас Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" встановлено значення цього терміну та наведено види громадських формувань.

Так, громадські формування це:

  • політичні партії;
  • структурні утворення політичних партій;
  • громадські об’єднання;
  • місцеві осередки громадського об’єднання із статусом юридичної особи;
  • професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілки, передбачені статутом профспілки та їх об’єднання;
  • творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок;
  • постійно діючі третейські суди;
  • організації роботодавців, їх об’єднання;
  • відокремлені підрозділи іноземних неурядових організацій;
  • представництва, філії іноземних благодійних організацій.

Як бачимо з наведеного вище переліку, громадські об'єднання є одним з видів громадських формувань. В свою чергу громадські об'єднання за організаційно-правовою формою можуть утворюватися як громадські організації та громадські спілки.

В залежності від виду громадського формування існують і різні суб'єкти державної реєстрації громадських формувань.
Так, суб’єктами державної реєстрації громадських формувань є:

Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань;
територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).
Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Сторінка 1 із 5
2021 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.