Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Інформація (92)

Допомога на проживання для ВПО: хто має звернутися із заявою про продовження виплат

Нещодавно Уряд прийняв постанову, якою вніс зміни у порядок призначення виплат на проживання для ВПО.

Інформація щодо виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі – допомога)

Щодо призначення допомоги у разі, коли мати здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку

Відповідно до пункту 51 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 (зі змінами) (далі – Порядок № 332), із 1 грудня 2023 р. допомога непрацюючій особі працездатного віку призначається з місяця звернення, при цьому вимоги щодо сприяння своїй зайнятості або набуття статусу безробітного не застосовуються до однієї особи із складу сім’ї, яка доглядає за дитиною до досягнення нею шестирічного віку (включно). Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку включена до категорії осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею шестирічного віку.

Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку також включена до пункту 132 Порядку № 332 (як осіб, які здійснюють догляд за дитиною до 14 років), який набуде чинності з 01.03.2024, тому особам, які доглядають за дитиною до 3 років не потрібно вирішувати питання щодо свого працевлаштування або набувати статусу безробітного.

Щодо поняття дитина віком до 14 років (пункт 132 Порядку № 332, який набуде чинності з 01.03.2024)

Вік до 14 років слід вважати до 14 років (включно).

Щодо призначення допомоги дитині, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти

У випадку, коли дитина, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійнотехнічної), фахової передвищої, вищої освіти проживає за адресою відмінною від адреси проживання своїх батьків, допомога може бути призначена йому як на окремого (одного) члена сім’ї.

Згідно з пунктом 132 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), допомога призначатиметься такій дитині (яка навчається в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти) з урахуванням норм пункту 133 Порядку № 332

Щодо призначення допомоги особі з інвалідність ІІІ групи

Відповідно до статті 1 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, передбачено, що непрацездатні громадяни – особи, які досягли встановленого цим Законом віку, що дає право на призначення пенсії за віком, у тому числі на пільгових умовах, та дострокової пенсії, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.

Згідно з пунктом 134 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024) допомога особам, які втратили працездатність, але не мають права на пенсійну виплату та/або отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” або Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю I та II групи), призначається якщо середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім'ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги.

Крім того, якщо особа з інвалідністю ІІІ групи є отримувачем пенсії, розмір якої не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги, згідно з пунктом 131 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), виплата допомоги продовжується на другий шестимісячний період автоматично.

Підтверджувальним документом у таких випадках є довідка МСЕК (з висновком про умови та характер праці, рекомендовані заходи щодо відновлення працездатності особи з інвалідністю).

За січень місяць 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Надано понад 239 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних та соціальних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 26 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно.

Оброблено 31 повідомлень від Державної міграційної служби України в реєстрі територіальної громади.

Видано 20 витягів про реєстрацію місця проживання, 18 витягів про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.

Прийнято 11 пакети документів для отримання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію від мешканців Кремінської громади.

Зареєстровано 5 повідомлень про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.

22 січня 2024 Кремінською військовою адміністрацією підписано Договір про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу Пенсійного фонду України та отримані доступи до Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України адміністраторами ЦНАП.

Спеціалістами управління ЦНАП взято участь у онлайн – навчаннях, вебінарах та ін:

Онлайн – вебінар «Реінтеграція ветеранів: від дієвих рішень від громад – до ефективної національної політики»;

Онлайн – вебінар «Децентралізація на зв’язку»: діалог з громадами щодо компенсаційності платних адмінпослуг та законодавчого регулювання адмінзбору.

Віддаленими робочими місцями управління «Центр надання адміністративних послуг» надано:

У м. Києві, бульвар Марії Примаченко, 8.

Понад 31 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 28 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 10.

Оброблено інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації – 5 повідомлень;

Зареєстровано 2 повідомленя про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.

Надано 64 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.

У м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 89, приміщення 9.

Понад 64 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 22 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 12.

Оброблено 19 інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації

Надано 110 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.

Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської військової адміністрації працює для своїх мешканців територіальної громади, створюючи для них сприятливі умови. Консультації можна отримати за телефоном 0958207124.

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської військової адміністрації здійснює свою діяльність м. Рівне, вул. Кавказька, 9а. На даний час обслуговує суб’єктів звернення 2 адміністратора. Працює 2 віддалених міста управління ЦНАП при Хабах у м. Києві (бульвар Марії Примаченко, 8) та у м. Дніпро (вул. Володимира Антоновича, 89, приміщення 9) згідно графіку роботи ЦНАП. Також, в управлінні ЦНАП працює два адміністратора на дистанційній основі. Перелік послуг відповідає переліку віддаленим робочим місцям.

На даний час управлінням та його віддаленими робочими місцями надаються 29 адміністративних послуг з них:

7 адміністративних послуг, які надаються безпосередньо управлінням ЦНАП, а саме:

  • Реєстрація місця проживання особи
  • Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
  • Видача витягу з реєстру територіальної громади
  • Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
  • Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років
  • Видача довідки про фактичне місце проживання
  • Внесення повідомлень щодо пошкодженого та знищеного майна через Портал Дія та оброблення інформаційних повідомлень в Державний реєстр про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

8 адміністративних послуг, які надаються Міністерством у справах ветеранів України через управління ЦНАП, а саме:

  • Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення;
  • Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи;
  • Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту;
  • Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних;
  • Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту;
  • Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
  • Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;
  • Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.

9 адміністративних послуг, які надаються управлінням соціального захисту населення Сєвєродонецької РДА через управління ЦНАП, а саме:

  • Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних (в частині видачі нового посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних);
  • Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи;
  • Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком;
  • Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення;
  • Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше;
  • Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки
  • Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення;
  • Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки).

5 послуг соціального характеру, які проходять через управління ЦНАП, а саме:

  • Надання одноразової матеріальної допомоги жителям Кремінської громади;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги жителям Кремінської громади на лікування та реабілітацію, хронічних, онкологічних та орфанних захворювань;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям опікунів піклувальників Кремінської громади;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям загиблих учасників бойових дій, військовослужбовців і поранених учасників бойових дій та вшанування пам’яті загиблих;
  • Надання одноразової матеріальної допомоги та соціальної підтримки талановитої та обдарованої молоді Кремінської громади.

Постійне надаються консультації з соціальних питань, з реєстрації та відновлення роботи юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; з реєстрації пошкодженого та зруйнованого майна; з перереєстрації майна, яке не було внесено до 2013 року в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та інших питань. та надання консультацій через кол-центр – «гарячої лінії» Луганської облдержадміністрації 0800332475. Здійснюється допомога суб’єктам звернення при реєстрації в гугл – формі з метою отримання гуманітарної допомоги. Управління ЦНАП щоденно ведеться обробка повідомлень в Державному реєстрі майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

Управління ЦНАП підключенні до наступних реєстрів:

  • Реєстр пошкодженого та знищеного майна;
  • Власна інформаційна система "ЦНАП-SQS" для ведення Реєстру територіальної громади;
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно;
  • Єдиний державний вебпортал електронних послуг Порталу «Дія»;
  • ПК "ІІС "Соціальна громада";
  • Єдина інформаційна система соціальної сфери.
  • Реєстр територіальної громада що ведеться засобами зв’язку ДМС.

Напрацьована єдина база ВПО Кремінської громади по областям України. На сьогоднішній день нараховується 4023 осіб.

За підсумками роботи управління ЦНАП з початку року було надано:

  • Видано Довідок про склад сім’ї та зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб – 362;
  • Витяг з реєстру територіальної громади/раніше Довідка про реєстрацію місця проживання – 106;
  • Довідки про фактичне місце реєстрації особи – 76;
  • Внесено інформаційних повідомлень про пошкоджене та знищене нерухоме майно на Порталі Дія – 112;
  • Реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 3; Реєстрація місця проживання 1 особа.

Оброблено 1234 повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

Надано адміністративних послуг соціального характеру – 207;

Надано консультацій з адміністративних та соціальних послуг в телефонному режимі понад 11767.

Для новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи, якими вже прийняті всі необхідні рішення та підготовлено документи для державної реєстрації, Міністерством юстиції України запроваджено онлайн послугу "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", яка дозволяє новоствореним громадським організаціям попередньо, без подачі документів на державну реєстрацію, подати документи для проведення їх попереднього правового аналізу.

Така послуга надається онлайн і надає можливість громадським організаціям зі статусом юридичної особи отримати відповідь чи відповідають підготовлені документи вимогам діючого законодавства чи ні, ще до подачі документів для державної реєстрації.

Така послуга доступна поки що новоствореним громадським організаціям зі статусом юридичної особи, які будуть подавати документи для державної реєстрації створення.

Окремо заслуговує уваги той факт, що цей сервіс дозволяє безкоштовно завантажити для використання умовні зразки всіх документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації, які можна використовувати при підготовці власних документів.

Подати документи для попереднього правового аналізу досить легко, просто перейшовши за посиланням на сторінку "Он-лайн будинку юстиції" - https://online.minjust.gov.ua.

Після внесення всіх відомостей та завантаження всіх документів необхідно надати згоду на збір та обробку персональних даних і відправити документи на попередній правовий аналіз.

Окремо зазначаємо, що кожен документ повинен бути сканований одним файлом. Наприклад, статут громадської організації необхідно сканувати та завантажувати одним файлом, у якому будуть всі сторінки статуту.

За результатами попереднього правового аналізу особа, яка подавала документи, отримує на свою електрону пошту відповідь у якій буде зазначено про результати попереднього правового аналізу документів. У разі, якщо документи не відповідають законодавству, то буде зазначено, що саме не відповідає та якій нормі законодавства, з обов'язковим наведенням такої норми.

У разі отримання позитивної відповіді громадській організації можна подавати документи для державної реєстрації, не турбуючись про можливу відмову в державній реєстрації.

У разі отримання негативної відповіді необхідно виправити відповідні помилки у документах, після чого можна їх знов подати для попереднього правового аналізу або звертатися до суб'єкта державної реєстрації для подачі документів для державної реєстрації громадської організації.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 06452 42216, 095 3624202.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" встановлено що громадські формування це:

  • політичні партії;
  • структурні утворення політичних партій;
  • громадські об’єднання;
  • місцеві осередки громадського об’єднання із статусом юридичної особи;
  • професійні спілки, їх об’єднання, організації профспілки, передбачені статутом профспілки та їх об’єднання;
  • творчі спілки, місцеві осередки творчих спілок;
  • постійно діючі третейські суди;
  • організації роботодавців, їх об’єднання;
  • відокремлені підрозділи іноземних неурядових організацій;
  • представництва, філії іноземних благодійних організацій.

В залежності від виду громадського формування є різні суб'єкти державної реєстрації громадських формувань.

Так, суб’єктами державної реєстрації громадських формувань є:

  • Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань;
  • територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

Суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 06452 42216, 095 3624202.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Звертаємо увагу, що суб’єктом державної реєстрації громадських формувань у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

Як отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області?

Консультації з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області, можна отримати звернувшись до працівників Відділу у зручний для заявників спосіб, а саме:

  1. Особисто звернутися до Відділу за адресою - Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.
  2. Звернутися до працівників Відділу за телефонами - 0645242216 та 0953624202.
  3. Скористатися онлайн-чатом з питань державної реєстрації, посилання на який розміщено на офіційному вебсайті Управління за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua.

Як подати документи для державної реєстрації громадських формувань у Луганській області?

  1. Особисто звернутися для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до Відділу або до центрів надання адміністративних послуг Луганської області, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських формувань.

Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Перелік центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, розміщено на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи!

  1. Надіслати документи поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

  1. Онлайн подати документи для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, за допомогою онлайн-сервісу Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua. У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис. Звертаємо увагу, що станом на січень 2022 року зазначена послуга працює виключно для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи і не працює для будь-яких інших реєстраційних дій і громадських формувань!

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Статтею 7 Закону України "Про державний бюджет України на 2022 рік" (далі – Закон) з 1 січня 2022 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2481 грн. Для порівняння, у 2021 році розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01 січня 2021 року, було встановлено у розмірі 2270 грн.

У зв'язку із змінами у 2022 році розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, відповідно змінився розмір плати у сфері державної реєстрації громадських формувань зі статусом юридичної особи.

Так, адміністративний збір у 2022 році у розмірі 250 грн справляється за:

державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).

Адміністративний збір у 2022 році у розмірі 740 грн справляється за:

державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);

за державну реєстрацію змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).

За державну реєстрацію створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки у 2022 році справляється адміністративний збір у розмірі 170 грн.

Звертаємо увагу, що виключно за бажанням заявника, у разі внесення заявником додаткової плати до адміністративного збору, державна реєстрація може бути проведена у скорочені строки. Це питання врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1133 "Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у скорочені строки" (зі змінами).

Більш докладно ознайомитися із розмірами адміністративного збору та плати у скорочені строки у сфері державної реєстрації громадських формувань, з розмірами плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру, а також з рахунками для зарахування адміністративного збору у сфері державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна:

на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-rekvizyty-rakhunkiv-dlia-splaty-administratyvnykh-posluh/;

на сторінці відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://www.facebook.com/Відділ-державної-реєстрації-ДЗМІ-та-гром-формувань-у-Луганській-області-1044361669100972/photos/pcb.1919492778254519/1919492038254593/;

за адресою відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова 22, каб. 212 або за телефонами 0645242216, 0953624202;

у центрах надання адміністративних послуг у Луганській області, які приймають документи та видають результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань з переліком яких можна ознайомитись за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

При проведені установчих зборів засновників громадського об'єднання та/або при підготовці документів для державної реєстрації громадського об'єднання, засновникам необхідно визначитися з найменуванням (назвою) громадського об'єднання.

Звертаємо увагу, що Законом України "Про громадські об'єднання" встановлено, що власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Нагадуємо, що найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. Назва береться у лапки та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми суб’єкта господарювання (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим, державних, комунальних організацій, закладів, установ).

У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").

Таким чином, саме власна назва громадського об'єднання не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об'єднань.

Перевірити тотожність власної назви громадського об'єднання можна скориставшись онлайн-сервісом Міністерства юстиції України – "Он-лайн будинок юстиції" за посиланням у мережі Інтернет https://online.minjust.gov.ua.

За допомогою цього онлайн-сервісу Міністерства юстиції України, можна перевірити через Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), а також Реєстр громадських об'єднань, тотожність власної назви громадського об'єднання.

Для цього необхідно у пошуковому полі відповідного реєстру ввести власну назву громадського об'єднання або найменування громадського об'єднання та здійснити пошук.

У разі відсутності результатів пошуку, у вигляду знайдених Єдиним державним реєстром та Реєстром громадських об'єднань збігів, можна використовувати таку власну назву та найменування новоствореному громадському об'єднанню.

У разі наявності тотожних назв необхідно визначати нову власну назву та найменування громадського об'єднання.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) (далі – Управління) нагадує, що у разі зміни керівника, складу керівного органу, місцезнаходження, інших відомостей про громадську організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) такі зміни підлягають державній реєстрації.

Громадська організація повідомляє про внесення змін до статуту громадської організації, зміни у складі керівних органів, зміну місцезнаходження громадської організації протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію необхідно підготувати та подати до суб'єкта державної реєстрації певний перелік документів, на підставі яких буде проведено державну реєстрацію.

Суб'єктом державної реєстрації громадських організацій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, є Управління через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру (крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку);
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління громадського об’єднання;
  • відомості про керівні органи громадського об’єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) — у разі внесення змін до складу керівних органів;
  • статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується уповноваженими особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами) – у разі внесення змін до установчого документу;
  • структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
  • документ про сплату адміністративного збору - 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію зі статусом юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадській організації члена керівного органу (крім керівника) така особа подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадської організації з відміткою про її прийняття.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадську організацію, що не має статусу юридичної особи, подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7;
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру.

Для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадській організації, що не має статусу юридичної особи, член керівного органу (крім керівника) подає копію заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів громадської організації з відміткою про її прийняття.

Розгляд документів - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Після проведення установчих зборів засновників та підготовки всіх необхідних документів перед засновниками та особою, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій, постає необхідність подати документи для державної реєстрації новоствореної громадської організації на державну реєстрацію.

Існує декілька способів подачі документів.

1 спосіб - це особисте звернення для подачі документів. Звернутися можна безпосередньо до суб'єкта державної реєстрації або до центрів надання адміністративних послуг, які виступають як фронт-офіси та забезпечують прийняття документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій.

Суб’єктом державної реєстрації громадських організацій у Луганській області є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).

Місцезнаходження відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ) - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

З переліком центрів надання адміністративних послуг, які забезпечують прийняття документів поданих для державної реєстрації громадських організацій, можна ознайомитися на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sferi-derzhavnoi-reiestratsii-hromadskykh-formuvan/.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань центри надання адміністративних послуг не здійснюють прийом документів, поданих для державної реєстрації громадських організацій, що не мають статусу юридичної особи!

2 спосіб – це надсилання документів поштовим відправленням. У такому випадку документи у Луганській області необхідно надсилати до Відділу за вищенаведеною адресою.

Звертаємо увагу, що у випадку надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви посвідчується нотаріально!

3 спосіб – це онлайн подача документів. Така можливість забезпечується онлайн сервісом Міністерства юстиції України – "Онлайн будинок юстиції", за посиланням https://online.minjust.gov.ua.

У випадку такої подачі документів, засновникам громадської організації зі статусом юридичної особи необхідно мати електронний цифровий підпис.

Звертаємо увагу, що до закінчення технічного доопрацювання Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань подача документів онлайн, для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи, за допомогою "Онлайн будинок юстиції" не функціонує!

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) (далі – Управління) нагадує, що для державної реєстрації створення громадської організації необхідно підготувати та подати до суб'єкта державної реєстрації певний перелік документів, на підставі яких буде проведено державну реєстрацію.

Суб'єктом державної реєстрації громадських організацій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, є Управління через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) (далі – Відділ).

В залежності від наявності чи відсутності статусу юридичної особи у новоствореної громадської організації необхідно підготувати різні пакети документів.

Для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:

  • заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування, форми 4, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації зі статусом юридичної особи – протокол установчих зборів засновників;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;
  • відомості про керівні органи (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • установчий документ громадської організації - статут (викладається в письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується всіма засновниками).
  • Для державної реєстрації створення громадської організації, що не має статусу юридичної особи подаються наступні документи:
  • заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи, форми 7, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року № 3268/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 року за № 1500/29630 (зі змінами);
  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення громадської організації – протокол установчих зборів засновників;
  • реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчих зборах засновників, в якому зазначаються прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом;
  • відомості про засновників громадської організації (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса місця проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
  • відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадську організацію (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку).

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації створення громадської організації - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Адміністративний збір за державну реєстрацію створення громадських організацій не справляється.

Місцезнаходження Відділу - 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22.

Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 0645242216, 0953624202.

Сторінка 1 із 6

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG