У листопаді 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» було надано:
Працівники управління взяли участь у навчальних вебінарах:
Надання послуг через віддалені робочі місця:
У м. Київ (бульвар Марії Примаченко, 8):
У м. Дніпро (вул. Володимира Антоновича, 89, приміщення 9):
Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської військової адміністрації працює на благо мешканців громади, створюючи сприятливі умови для отримання адміністративних послуг.
За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном: 0958207124.
За жовтень 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» надано понад 430 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання. Крім того, 98 консультацій з отримання компенсації за зруйноване майно.
Працівники Управління «Центр надання адміністративних послуг» взяли участь у таких вебінарах: «Надання адміністративних послуг ветеранам та членам їх сімей»; «Співпраця щодо кар’єрного консультування для ветеранів та ветеранок»; «Оформлення Витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни»; «Впровадження системи попереднього запису суб’єктів звернення до ЦНАП».
Віддаленими робочими місцями управління «Центр надання адміністративних послуг» надано:
У м. Києві, бульвар Марії Примаченко, 8:
У м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 89 надано:
Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської військової адміністрації продовжує свою роботу, забезпечуючи сприятливі умови для мешканців.
Для отримання адміністративних послуг звертайтесь за телефоном: +38 (095) 820-71-24.
У вересні 2024 року Управлінням «Центр надання адміністративних послуг» у місті Рівне було надано майже 350 консультацій громадянам щодо адміністративних послуг, зокрема з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання. Крім того, 81 консультація стосувалася компенсації за зруйноване майно.
Від Державної міграційної служби України було оброблено 38 повідомлень у реєстрі територіальної громади.
Засобами відомчої інформаційної системи зареєстровано місце проживання двох осіб у Кремінській територіальній громаді.
Також видано 21 витяг про реєстрацію місця проживання і 25 витягів - про зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях.
Актуалізацію даних у реєстрі територіальної громади було проведено для 210 осіб.
Прийнято 77 пакетів документів для отримання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію від мешканців громади.
Віддалені робочі місця ЦНАПу також надали численні послуги:
Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської військової адміністрації зробило важливий крок у напрямку інклюзивного обслуговування громадян. Для підвищення якості надання послуг та забезпечення доступу до них всіх мешканців територіальної громади, тут запроваджено використання української жестової мови через відеозв’язок із перекладачем.
Ініціатива спрямована на підтримку людей з інвалідністю, зокрема з порушенням слуху і реалізована в межах угоди про співпрацю, підписної між Кремінською міською військовою адміністрацією та ГО «Українське товариство глухих».
Кремінський ЦНАП постійно працює над створенням сприятливих умов для своїх клієнтів, і нововведення з перекладачем жестової мови є ще одним кроком на шляху до цього. Завдяки такому підходу, люди з вадами слуху зможуть отримувати адміністративні послуги на рівні з іншими громадянами.
Для отримання адміністративних послуг звертайтеся за телефоном: 0958207124.
Вони стосувалися отримання адмінпослуг (в тому числі, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання), компенсації за зруйноване майно, соціальних питань.
Послуги надавалися управлянням «Центр надання адміністративних послуг» у місті Рівне (вул.Кавказька, 9-А) та його віддаленими робочими місцями в Києві (бул.М.Приймаченко, 8) і Дніпрі (вул. В.Антоновича, 89).
Крім того, адміністраторами нашого ЦНАПУ:
Для отримання адміністративних послуг звертайтеся за телефоном: 0958207124.
Міжнародний Реєстр збитків збирає заяви та докази про компенсацію збитків, втрат чи шкоди, завданих Російською Федерацією, починаючи з 24 лютого 2022 року. Міжнародний Реєстр збитків створений Україною, ЄС та ще 42 країнами. Штаб-квартира Реєстру знаходиться в м. Гаага.
Україна разом з партнерами вже займаються розробкою компенсаційного механізму, який буде розглядати заяви та докази до них і приймати рішення про виплату компенсацій. Зараз можна подати заяву про руйнування або пошкодження житла. Щодо інших збитків заяву можна буде подати згодом.
Щоб подати заяву, потрібно:
Подання заяви доступне для пошкодженого або зруйнованого майна. Це може бути:
Зараз система доопрацьована і скористатися послугою можна за посиланням.
Також надано 320 консультацій з отримання компенсації за зруйноване майно та 148 консультацій з уточнення даних військовозобов'язаного через портал «Дія».
Віддаленими робочими місцями управління «Центр надання адміністративних послуг» надано:
У м. Києві, бульвар Марії Примаченко, 8:
У м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 89:
Це консультування з отримання адмінпослуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, щодо компенсації за зруйноване майно та соціального характеру.
Вони надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» у Рівному та адміністраторами ЦНАПу на Кремінських гумхабах Дніпра і Києва.
Також Управлінням за квітень було:
Для отримання адміністративних послуг звертайтесь за телефоном: 0958207124.
У лютому креміняни отримали майже 300 консультацій в ЦНАПі.
Крім того, протягом місяця Управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської МВА:
Віддаленими робочими місцями управління у містах Київ та Дніпро:
Звертайтесь до Кремінського ЦНАПу за телефоном: 0958207124.
За лютий місяць 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Надано понад 263 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 25 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно.
Оброблено 21 повідомлень від Державної міграційної служби України в реєстрі територіальної громади.
Видано 16 витягів про реєстрацію місця проживання, 15 витягів про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.
Прийнято 14 пакети документів для отримання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію від мешканців Кремінської громади.
Зареєстровано 5 повідомлень про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.
Віддаленими робочими місцями управління «Центр надання адміністративних послуг» надано:
У м. Києві, бульвар Марії Примаченко, 8.
Понад 53 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 31 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 7.
Оброблено інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації – 5 повідомлень.
Надано 47 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.
У м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича 89, приміщення 9.
Понад 55 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 31 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 9.
Оброблено 20 інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації
Зареєстровано 2 повідомлень про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.
Надано 121 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.
Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської військової адміністрації працює для своїх мешканців територіальної громади, створюючи для них сприятливі умови. звертайтесь за телефоном 0958207124.
З метою отримання адміністративних послуг звертайтесь за телефоном 0958207124.
Станом на 23 лютого 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської МВА надано понад 200 консультацій щодо отримання адміністративних послуг, та 14 консультацій - щодо компенсації за зруйноване майно.
Окрім того:
Віддаленими робочими місцями управління у місті Київ та Дніпро:
Телефон ЦНАПу: 0958207124.Станом на 23 лютого 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської ради надано понад 200 консультацій щодо отримання адміністративних послуг, та 14 консультацій - щодо компенсації за зруйноване майно.
Окрім того:
Віддаленими робочими місцями управління у місті Київ та Дніпро:
Телефон ЦНАПу: 0958207124.
Допомога на проживання для ВПО: хто має звернутися із заявою про продовження виплат
Нещодавно Уряд прийняв постанову, якою вніс зміни у порядок призначення виплат на проживання для ВПО.
Інформація щодо виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі – допомога)
Щодо призначення допомоги у разі, коли мати здійснює догляд за дитиною до досягнення нею трирічного віку
Відповідно до пункту 51 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 (зі змінами) (далі – Порядок № 332), із 1 грудня 2023 р. допомога непрацюючій особі працездатного віку призначається з місяця звернення, при цьому вимоги щодо сприяння своїй зайнятості або набуття статусу безробітного не застосовуються до однієї особи із складу сім’ї, яка доглядає за дитиною до досягнення нею шестирічного віку (включно). Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку включена до категорії осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею шестирічного віку.
Категорія осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку також включена до пункту 132 Порядку № 332 (як осіб, які здійснюють догляд за дитиною до 14 років), який набуде чинності з 01.03.2024, тому особам, які доглядають за дитиною до 3 років не потрібно вирішувати питання щодо свого працевлаштування або набувати статусу безробітного.
Щодо поняття дитина віком до 14 років (пункт 132 Порядку № 332, який набуде чинності з 01.03.2024)
Вік до 14 років слід вважати до 14 років (включно).
Щодо призначення допомоги дитині, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти
У випадку, коли дитина, яка навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійнотехнічної), фахової передвищої, вищої освіти проживає за адресою відмінною від адреси проживання своїх батьків, допомога може бути призначена йому як на окремого (одного) члена сім’ї.
Згідно з пунктом 132 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), допомога призначатиметься такій дитині (яка навчається в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти) з урахуванням норм пункту 133 Порядку № 332
Щодо призначення допомоги особі з інвалідність ІІІ групи
Відповідно до статті 1 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, передбачено, що непрацездатні громадяни – особи, які досягли встановленого цим Законом віку, що дає право на призначення пенсії за віком, у тому числі на пільгових умовах, та дострокової пенсії, або особи з інвалідністю, у тому числі діти з інвалідністю, а також особи, які мають право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника відповідно до закону.
Згідно з пунктом 134 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024) допомога особам, які втратили працездатність, але не мають права на пенсійну виплату та/або отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” або Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю I та II групи), призначається якщо середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім'ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги.
Крім того, якщо особа з інвалідністю ІІІ групи є отримувачем пенсії, розмір якої не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги, згідно з пунктом 131 Порядку № 332 (в редакції з 01.03.2024), виплата допомоги продовжується на другий шестимісячний період автоматично.
Підтверджувальним документом у таких випадках є довідка МСЕК (з висновком про умови та характер праці, рекомендовані заходи щодо відновлення працездатності особи з інвалідністю).
За січень місяць 2024 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Надано понад 239 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних та соціальних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 26 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно.
Оброблено 31 повідомлень від Державної міграційної служби України в реєстрі територіальної громади.
Видано 20 витягів про реєстрацію місця проживання, 18 витягів про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.
Прийнято 11 пакети документів для отримання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію від мешканців Кремінської громади.
Зареєстровано 5 повідомлень про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.
22 січня 2024 Кремінською військовою адміністрацією підписано Договір про надання доступу до Кабінету масового електронного сервісу Пенсійного фонду України та отримані доступи до Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України адміністраторами ЦНАП.
Спеціалістами управління ЦНАП взято участь у онлайн – навчаннях, вебінарах та ін:
Онлайн – вебінар «Реінтеграція ветеранів: від дієвих рішень від громад – до ефективної національної політики»;
Онлайн – вебінар «Децентралізація на зв’язку»: діалог з громадами щодо компенсаційності платних адмінпослуг та законодавчого регулювання адмінзбору.
Віддаленими робочими місцями управління «Центр надання адміністративних послуг» надано:
У м. Києві, бульвар Марії Примаченко, 8.
Понад 31 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 28 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 10.
Оброблено інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації – 5 повідомлень;
Зареєстровано 2 повідомленя про пошкоджене та знищене майно через портал Дія.
Надано 64 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.
У м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 89, приміщення 9.
Понад 64 консультацій громадянам щодо отримання адміністративних послуг, в тому числі реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання; 22 консультацій щодо отримання компенсації за зруйноване майно, соціального характеру – 12.
Оброблено 19 інформаційних повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації
Надано 110 консультацій суб’єктам звернення щодо отримання гуманітарної допомоги ВПО з Луганської області через колл центр – «гарячої лінії» 0800332475.
Центр надання адміністративних послуг Кремінської міської військової адміністрації працює для своїх мешканців територіальної громади, створюючи для них сприятливі умови. Консультації можна отримати за телефоном 0958207124.
Управління «Центр надання адміністративних послуг» Кремінської міської військової адміністрації здійснює свою діяльність м. Рівне, вул. Кавказька, 9а. На даний час обслуговує суб’єктів звернення 2 адміністратора. Працює 2 віддалених міста управління ЦНАП при Хабах у м. Києві (бульвар Марії Примаченко, 8) та у м. Дніпро (вул. Володимира Антоновича, 89, приміщення 9) згідно графіку роботи ЦНАП. Також, в управлінні ЦНАП працює два адміністратора на дистанційній основі. Перелік послуг відповідає переліку віддаленим робочим місцям.
На даний час управлінням та його віддаленими робочими місцями надаються 29 адміністративних послуг з них:
7 адміністративних послуг, які надаються безпосередньо управлінням ЦНАП, а саме:
8 адміністративних послуг, які надаються Міністерством у справах ветеранів України через управління ЦНАП, а саме:
9 адміністративних послуг, які надаються управлінням соціального захисту населення Сєвєродонецької РДА через управління ЦНАП, а саме:
5 послуг соціального характеру, які проходять через управління ЦНАП, а саме:
Постійне надаються консультації з соціальних питань, з реєстрації та відновлення роботи юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; з реєстрації пошкодженого та зруйнованого майна; з перереєстрації майна, яке не було внесено до 2013 року в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та інших питань. та надання консультацій через кол-центр – «гарячої лінії» Луганської облдержадміністрації 0800332475. Здійснюється допомога суб’єктам звернення при реєстрації в гугл – формі з метою отримання гуманітарної допомоги. Управління ЦНАП щоденно ведеться обробка повідомлень в Державному реєстрі майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
Управління ЦНАП підключенні до наступних реєстрів:
Напрацьована єдина база ВПО Кремінської громади по областям України. На сьогоднішній день нараховується 4023 осіб.
За підсумками роботи управління ЦНАП з початку року було надано:
Оброблено 1234 повідомлень в Реєстрі пошкодженого та знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
Надано адміністративних послуг соціального характеру – 207;
Надано консультацій з адміністративних та соціальних послуг в телефонному режимі понад 11767.
Для новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи, якими вже прийняті всі необхідні рішення та підготовлено документи для державної реєстрації, Міністерством юстиції України запроваджено онлайн послугу "ПОПЕРЕДНІЙ ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ НА РЕЄСТРАЦІЮ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ", яка дозволяє новоствореним громадським організаціям попередньо, без подачі документів на державну реєстрацію, подати документи для проведення їх попереднього правового аналізу.
Така послуга надається онлайн і надає можливість громадським організаціям зі статусом юридичної особи отримати відповідь чи відповідають підготовлені документи вимогам діючого законодавства чи ні, ще до подачі документів для державної реєстрації.
Така послуга доступна поки що новоствореним громадським організаціям зі статусом юридичної особи, які будуть подавати документи для державної реєстрації створення.
Окремо заслуговує уваги той факт, що цей сервіс дозволяє безкоштовно завантажити для використання умовні зразки всіх документів, що подаються для державної реєстрації громадської організації, які можна використовувати при підготовці власних документів.
Подати документи для попереднього правового аналізу досить легко, просто перейшовши за посиланням на сторінку "Он-лайн будинку юстиції" - https://online.minjust.gov.ua.
Після внесення всіх відомостей та завантаження всіх документів необхідно надати згоду на збір та обробку персональних даних і відправити документи на попередній правовий аналіз.
Окремо зазначаємо, що кожен документ повинен бути сканований одним файлом. Наприклад, статут громадської організації необхідно сканувати та завантажувати одним файлом, у якому будуть всі сторінки статуту.
За результатами попереднього правового аналізу особа, яка подавала документи, отримує на свою електрону пошту відповідь у якій буде зазначено про результати попереднього правового аналізу документів. У разі, якщо документи не відповідають законодавству, то буде зазначено, що саме не відповідає та якій нормі законодавства, з обов'язковим наведенням такої норми.
У разі отримання позитивної відповіді громадській організації можна подавати документи для державної реєстрації, не турбуючись про можливу відмову в державній реєстрації.
У разі отримання негативної відповіді необхідно виправити відповідні помилки у документах, після чого можна їх знов подати для попереднього правового аналізу або звертатися до суб'єкта державної реєстрації для подачі документів для державної реєстрації громадської організації.
Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна за телефонами - 06452 42216, 095 3624202.
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)