Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Пульс - онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою

Інформація (107)

Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами відрізняється в залежності від того, чи перебуває земельна ділянка в користуванні громадянина на початок її приватизації.

Заява подається, якщо земельна ділянка перебуває у його користуванні громадянина, в інших випадках подається клопотання.

У клопотанні (заяві) зазначаються цільове призначення земельної ділянки, її орієнтовні розміри (в межах норм безоплатної приватизації) та місце розташування..

До заяви додаються технічні матеріали та документи, що підтверджують розмір земельної ділянки. Такими документами можуть бути, зокрема, документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою, матеріали інвентаризації.

До клопотання додаються:
графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (наприклад, викопіювання з кадастрової карти);
погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб);
документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені статтею 118 Земельного кодексу України.

Проте з метою підтвердження особи заявника, а також наявності в нього певних пільг рекомендується також подати копію: документа, що посвідчує особу (наприклад, паспорта громадянина України); довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; документ що підтверджує право на пільги при отриманні земельних ділянок (наприклад, посвідчення учасника бойових дій).

Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельної ділянки, яка перебуває у користуванні громадянина, приймається у місячний строк.

Клопотання також розглядається у місячний строк, у наслідок чого приймається рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або про відмову у наданні такого дозволу (мотивовану).

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою, техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у визначеному порядку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Державна політика України у сфері місцевого самоврядування спирається на інтереси жителів територіальних громад і передбачає децентралізацію влади – тобто передачу від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування значної частини повноважень, ресурсів та відповідальності. В основу цієї політики закладено положення Європейської хартії місцевого самоврядування та найкращі світові стандарти суспільних відносин у цій сфері.

З метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах законодавства може прийняти статут відповідної територіальної громади.

Державна реєстрація статутів територіальних громад та статутів об’єднаних територіальних громад Луганської області здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області.

Умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст визначається Положенням про державну реєстрацію статутів територіальних громад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року № 1150 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад" (із змінами) (далі – Положення).

Згідно з пунктом 1-1. Положення прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг Луганської області.

Для державної реєстрації, разом із заявою встановленого Положенням зразка, подаються:
 статут територіальної громади села, селища, міста у двох примірниках;
 рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;
 протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.

Документи, що подаються для реєстрації статуту, мають бути оформлені відповідно до вимог законодавства та Положення.

Заява про державну реєстрацію статуту розглядається в місячний термін.

За результатами розгляду заяви приймається рішення про державну реєстрацію статуту або відмову в його реєстрації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам.

Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

  1. Всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто.
  2. Для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів.
  3. Документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни.
  4. Немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів.

Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн-будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

  1. Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  2. Перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  3. Отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді.
  4. Попередньо подати заяву про державну реєстрацію.
  5. Поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

  1. Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  2. Отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки,витягу, довідки.
  3. Провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок).
  4. Подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Міністерством юстиції було розроблено інноваційні превентивні заходи захисту майна, зокрема:

- СМС_МАЯК — це сервіс, який дає можливість відстежувати зміни статусу об’єктів нерухомості за реєстраційним номером в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та можливість власникам об’єктів відстежувати подання заяв на проведення будь-яких реєстраційних дій щодо них.

- надано можливість власнику нерухомості подати заяву про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта.

         Створено антирейдерську комісію, як ефективний інструмент боротьби з рейдерством.

       Комісія Міністерства юстиції України розглядає скарги на:

            рішення про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

            рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

       Комісії територіальних органів Мін'юсту розглядають скарги на:

на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

         Від початку своєї діяльності комісія задовольнила більше 1 600 скарг, повернувши у власність громадян понад 16 тисяч га земельних ділянок та понад 230 тисяч квадратних метрів нерухомого майна.           

Забезпечено новий механізм захисту майнових прав в аграрній сфері, а саме:

            З середини 2017 року у регіонах створені та продовжують свою дію Оперативні штаби з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель.

            За час дії такого штабу у Луганській області було розглянуто 16 звернень, здійснено 198 виїздів в межах Луганської області та надано 422 консультації з аграрних питань.

НАШІ КОНТАКТИ:

Адреси для надсилання скарг у сфері державної реєстрації:

01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 — Міністерство юстиції України

93404, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22 — Головне територіальне управління юстиції у Луганській області.

Гаряча лінія Оперативного штабу:

(06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89

 Мін'юст стоїть на захисті ваших прав!

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє про зміни у земельному законодавстві, що відбулись 01.01.2019 року.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Media

Статтею 1 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” від 15 вересня 1999 року №1045-ХІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про професійні спілки”), визначено, що професійна спілка (профспілка) - це добровільна неприбуткова громадська організація, що об'єднує громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання).

Створюються професійні спілки з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

Діяльність профспілок здійснюється відповідно до законодавства та статутів, які приймаються з'їздами, конференціями, установчими або загальними зборами членів профспілки відповідного рівня і не повинні суперечити законодавству України.

Однією з важливих особливостей державної реєстрації професійних спілок є закріплене в частині 9 статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” положення про те, що профспілка набуває права юридичної особи з моменту затвердження статуту (положення).

Державна реєстрація професійних спілок відбувається у відповідності до вимог Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” від 15 травня 2003 року № 755-ІV (із змінами та доповненнями) (далі — ЗУ “Про державну реєстрацію”).

Відповідно до частини першої статті 17 ЗУ “Про державну реєстрацію” та частини третьої статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” для державної реєстрації професійної спілки подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;
  • статут (положення);
  • протокол з'їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки з рішенням про затвердження статуту (положення);
  • відомості про керівні органи профспілки (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • відомості про особу (осіб), яка має право представляти профспілку для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
  • список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки;
  • відомості про наявність організацій профспілки у відповідних адміністративно-територіальних одиницях.

Відповідно до вимог пункту шостого частини першої статті 26 ЗУ “Про державну реєстрацію” розгляд документів, поданих для державної реєстрації професійної спілки, відбувається не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Важливою особливістю державної реєстрації професійних спілок є закріплені частиною п'ятою статті 16 ЗУ “Про професійні спілки” та частиною четвертою статті 28 ЗУ “Про державну реєстрацію” положення про те, що відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об’єднання не допускається.

Адміністративний збір за державну реєстрацію профспілки не справляється.

Нагадуємо, отримати консультацію щодо порядку державної реєстрації професійної спілки можна за телефоном «гарячої лінії» з питань державної реєстрації громадських формувань за номером (06452) 4-22-16 та за номером 0953624202, або у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22, каб. 212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

У статті 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» надається поняття нерозподіленої та невитребуваної земельної ділянки. Так, нерозподіленою є земельна ділянка, яка відповідно до проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) увійшла до площі земель, що підлягають розподілу, але відповідно до протоколу про розподіл земельних ділянок не була виділена власнику земельної частки (паю).

Невитребуваною є земельна частка (пай), на яку не отримано документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості).

З 1 січня 2019 року нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що обов’язково зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участі у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або шляхом вручення відповідного повідомлення особисто, якщо відоме їх місцезнаходження.

У разі якщо до 1 січня 2025 року власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформив право власності на земельну ділянку, він вважається таким, що відмовився від одержання земельної ділянки.

Така невитребувана земельна частка пай на підставі рішення суду передається до комунальної власність територіальної громади, у порядку визнання майна безхазяйним. Але власник невитребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець у разі пропуску строку для оформлення права на таку земельну ділянку з поважних причин має право звернутись до суду з позовом про визначення додаткового строку, достатнього для оформлення права власності на земельну ділянку.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні" передусім усуває проблеми, які виникають при використанні аграріями масивів сільськогосподарських земель. Власники земель та землекористувачі з 1 січня 2019 року зможуть використовувати земельні ділянки під лісосмугами, польовими дорогами на праві оренди.

Земельні ділянки державної чи комунальної власності під польовими дорогами, що розташовані у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив), передаються в оренду без проведення земельних торгів землевласникам або землекористувачам земельних ділянок, суміжних із земельними ділянками під такими польовими дорогами. Строк оренди таких земельних ділянок становить 7 років. Крім того, земельні ділянки під польовими дорогами (крім польових доріг, що обмежують масив) можуть використовуватись як для проходу (проїзду) до інших земельних ділянок, розташованих у такому масиві, так і для вирощування сільськогосподарської продукції. Тобто, Закон відносить їх до земель сільськогосподарського призначення і дозволяє передавати в оренду без аукціонів фізичним та юридичним особам з умовою їх підтримання у належному стані.

Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами, які обмежують масив земель сільськогосподарського призначення, передаються у постійне користування державним або комунальним спеціалізованим підприємствам або в оренду фізичним та юридичним особам з обов’язковим включенням до договору оренди землі умов щодо утримання та збереження таких смуг і забезпечення використання ними функцій агролісотехнічної меліорації.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” (далі — Закон про реєстрацію) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Статтею 7 Закону України “Про державний бюджет України на 2019 рік” від 23 листопада 2018 року №2629-VIII встановлено, що з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу становить 1921 гривень.

Адміністративний збір у сфері державної реєстрації громадських формувань у 2019 році становить:

1) Для структурних утворень політичних партій зі статусом юридичної особи:

- державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — 580 грн (в межах 10 робочих днів). У скорочені терміни: 7 робочих днів — 1160 грн, 5 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії безкоштовно;
- державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії— безкоштовно.

2) Для структурних утворень політичних партій без статусу юридичної особи:

- державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи — безкоштовно.

3) Для громадських об'єднань:

- державна реєстрація створення громадського об’єднання — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — 190 грн (в межах 3-х робочих днів). У скорочені терміни: 2 робочих дні — 380 грн, 24 години — 950 грн.;
- державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення громадського об'єднання — безкоштовно.

4) Для профспілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок:

- державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — безкоштовно;
- державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок — безкоштовно.

5) Для третейських судів:

- державна реєстрація постійно діючого третейського суду— безкоштовно;
- державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду— безкоштовно.

6) Для організацій роботодавців, об'єднань організацій роботодавців:

- державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — 120 грн;
- державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів — 580 грн ( в межах 15 робочих днів). У скорочені терміни: 10 робочих днів — 160 грн, 7 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців — безкоштовно.

7) Для творчих спілок, територіальних осередків творчих спілок:

- державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — 140 грн;
- державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань — 580 грн ( в межах 30 робочих днів). У скорочені терміни: 20 робочих днів — 1160 грн, 15 робочих днів — 2900 грн;
- державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — безкоштовно;
- державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки — безкоштовно.

8) Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля — 100 грн.

9) Видача документів, що містяться в реєстраційної справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи — 130 грн.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини третьої статті 36 Закону про реєстрацію у разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

10 липня 2018 року Верховна Рада України прийняла Закон України № 2498-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрощення в Україні». Закон набуває чинності з 01 січня 2019 року, коротко зупинимось на усіх найбільш важливих аспектах, що ним впроваджені.

Комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст визнаються землі колективної власності тих колективних сільськогосподарських підприємств, які ліквідовані станом на 01.01.2019 рік.

Надана можливість загальним зборам членів колективних сільськогосподарських підприємств, паювання земель у яких завершилось, до 2025 року перерозподілити між собою (допаювати) залишок сільськогосподарських угідь та передати землі несільськогосподарського призначення до комунальної власності.

Визнано кінцевий строк виділення в натурі (на місцевості) невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок.

З 1 січня 2019 року нерозподілені земельні ділянки, невитребувані частки (паї) після формування їх у земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до дня державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку, про що обов’язково зазначається у договорі оренди земельної ділянки.

З 2025 року надано право органам місцевого самоврядування звертатись до суду із заявою про передачу до комунальної власності земельних ділянок колективної власності в порядку визнання майна безхазяйним, у разі якщо до 01.01.2025 року власники невитребуваних земельних часток (паїв) або їх спадкоємці не оформили право власності на такі земельні ділянки.

Встановлено новий вид земельного сервітуту для здійснення заходів з меліорації земель.

Урегульовано процедуру обміну земельних ділянок в межах масиву земель сільськогосподарського призначення.

Законом обмежено строк дії емфітевзису та суперфіцію для приватних земель. Емфітевзис та суперфіція не може перевищувати 50 років. На теперішній час правовий титул емфітевзису та суперфіцію для приватних земель не обмежений граничним строком.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

         Головне територіальне управління юстиції у Луганській області вкотре нагадує, що Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» (далі – Закон) були внесені зміни до статті 8 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», якими заборонено органам державної влади, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

          Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області в строк до 31 грудня 2018 року, свідоцтво про державну реєстрацію такого друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним відповідно до вимог частини четвертої статті 18 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні». Ознайомитися з переліком друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження, засновниками яких відповідно до відомостей Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності, є органи державної влади, інші державні органи або органи місцевого самоврядування, та свідоцтва яких можуть бути визнані недійсними можливо на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням http://www.lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/769-poryadok-reestratsiji-drukovanikh-zasobiv-masovoji-informatsiji.

         У разі виникнення будь-яких питань щодо порядку перереєстрації друкованих засобів масової інформації, отримати консультацію можливо за телефонами 095-362-42-02 або 0645242216, або у відділі державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22, каб.212.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Main Menu

Kremins'ka TG