Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.
Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.
Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:
1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;
4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;
5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.
Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:
Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).
Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.
Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: https://lugjust.gov.ua/gf-chat/ .
Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.
Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:
1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;
2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;
3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.
Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.06.2018 року підлягають реформуванню 17 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 20.06.2018 року пройшли процес реформування 7.
Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області (відповідно до вимог ст. 11 Закону):
Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області
17.06.2018 набрав чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», яким, серед іншого, внесено зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», які стосуються проведення державної реєстрації громадських формувань.
По-перше, змінено норму щодо документів, які пред’являлись державному реєстратору заявником при поданні документів. Раніше такими документами були паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. З 17.06.2018 заявник пред’являє документ, що посвідчує особу відповідно до закону (перелік таких документів визначено в статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»).
По-друге, якщо документи подаються представником та відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, то додатково не потрібно подавати документ, що підтверджує повноваження представника.
Головне територіальне управління
юстиції у Луганській області
Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Куди й на що можна скаржитись?
В нашій державі будується громадянське суспільство. Громадяни вирішують конкретні проблеми, здійснюють представництво спільних інтересів, ведуть суспільно значущу діяльність. Вони беруть на себе відповідальність за спільне благо. В громадянському суспільстві громадські об‘єднання являють собою одну з найбільш оптимальних правових форм для допомоги фізичним особам у вирішенні їх спільних проблем, відстоюванні спільних інтересів. Одним із основних завдань засновників громадського об’єднання є визначення його найменування. Найменування громадського об’єднання викладається українською мовою, складається з двох частин: організаційно-правової форми (для громадських об’єднань це «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ», «ГРОМАДСЬКА СПІЛКА») та власної назви, яка не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань. Власна назва береться в лапки, та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми. Громадське об’єднання може викласти власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.
Власна назва громадського об’єднання не може містити:
Також необхідно звернути увагу, що при написанні найменування громадського об’єднання використовуються:
Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації
Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
РЕЄСТРАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
У приміщенні Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Кремінської міської ради (пр-т Дружби, 13, перший поверх) надаються послуги Регіонального сервісного центру МВС в Луганській області, а саме:
Прийом громадян: Пн-Чт – з 8:00 до 16:00, Пт – з 8:00 до 15:00, без перерви.
Перелік документів, які необхідні для отримання послуг
Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів:
Заміна, відновлення посвідчення водія:
Видача міжнародного посвідчення водія:
Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей:
09 грудня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року №925 «Деякі питання удосконалення механізмів захисту речових прав на земельні ділянки» (далі - Постанова №925), якою передбачено внесення змін до низки законодавчих актів, які регулюють відносини у сфері державної реєстрації нерухомості, зокрема земельних ділянок.
Прийняття Постанови №925 покликано, в першу чергу, для створення нових та удосконалення існуючих механізмів захисту майнових прав громадян та юридичних осіб від незаконних спроб посягання на нерухоме майно та недопущення здійснення тих чи інших реєстраційних дій, що можуть призвести до незаконної реєстрації (перереєстрації) земельних ділянок, які належать іншій особі.
Зокрема, передбачається, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 року, відповідно до законодавства, що діяло на момент його набуття, проводиться за умови наявності відповідних відомостей про зареєстровані права в Державному земельному кадастрі.
Також, запроваджується перевірка наявності та автентичності кадастрового номера земельної ділянки в Державному земельному кадастрі вже під час формування державним реєстратором заяви в режимі реального часу.
Документом визначаються способи виправлення технічних помилок у разі виявлення державним реєстратором прав на нерухоме майно у отриманих з Державного земельного кадастру відомостях про власників, користувачів земельної ділянки, перенесених з Державного реєстру земель.
Також, Постановою №925 визначено, що після доопрацювання програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але не пізніше 01 березня 2018 року, дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2016 року №789-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо інформування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» буде поширена на орендарів та інших осіб, які мають право користуватися чужими земельними ділянками.
Тобто, орендарі та інші особи, які користуються земельними ділянками зможуть отримувати інформацію про спроби провести реєстраційні дії з майном яке знаходиться у їх користуванні і, у разі, якщо ці дії проводяться без їхнього відома, швидко зреагувати на них. Раніше послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно надавалась виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна лише власнику
земельної ділянки.
Завдяки даній постанові ліквідуються прогалини в законодавстві, якими користувалися рейдери для захоплення чужого майна чи здійснення подвійної реєстрації сільськогосподарських земель. Таким чином, прийняття Постанови №925 забезпечить в майбутньому знищення такого поняття як «рейдерство» у сільськогосподарській сфері, та буде гарантувати захист майнових прав та інтересів як землевласників так і землекористувачів.
Головне територіальне управління юстиції
у Луганській області
У разі проведення державної реєстрації, пов'язаної зі збільшенням розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльністю, державний реєстратор обов'язково встановлює наявність/відсутність персональних санкцій відповідно до Закону про санкції, рішення про застосування яких прийняте Радою національної безпеки і оборони України та введено в дію указом Президента України (положення абзацу другого пункту 12 розділу ІІ Порядку).
У разі встановлення факту застосування до фізичних або юридичних осіб, що зверталися для відповідної реєстраційної дії, санкцій, передбачених пунктом 16 статті 4 Закону про санкції, суб'єкт державної реєстрації відмовляє у вчиненні державної реєстрації відповідно до пункту 5 частини першої статті 28 Закону про реєстрацію".
Перелік осіб, до яких застосовуються санкції, визнзначений в Рішення Ради Національної безпеки та оборони від 02.09.2015, Введено в дію Указом Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015, "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Для реєстрації місця проживання/перебування та зняття з неї необхідно сплатити адміністративний збір у сумі 13 грн. 60 коп. (40 грн. 80 коп. у випадку порушення терміну реєстрації) станом на 01.12.2016р. У зв’язку зі змінами у мінімальній заробітній платі, сума може змінюватись, тому пропонуємо уточнювати суму за телефоном, вказаним нижче.
Код ЄДРПОУ: 37796309, МФО: 804013, банк одержувача: ГУДКСУ у Луганській області, рахунок: 33219879700152, призначення платежу: *;101; ідентифікаційний код; 22012500; плата за надання інших адміністративних послуг, П.І.Б..
Додаткова інформація за телефоном: 06454-21640
ГРАФІК ПРИЙОМУ
ГРОМАДЯН
Понеділок з 08.00 до 16.00
Вівторок з 08.00 до 16.00
Середа з 08.00 до 16.00
Четвер з 08.00 до 16.00
П’ятниця з 08.00 до 15.00
Без перерви
телефон (06454)2-16-43
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
«29» червня 2016 р.
м. Кремінна
Про затвердження переліку адміністративних
послуг, інформаційних та технологічних карток
адміністративних послуг, що надаються Центром
надання адміністративно-юридичних послуг
Кремінської міської ради.
З метою упорядкування переліку адміністративних послуг, що надаються Кремінською міською радою та виконавчим комітетом, керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити перелік адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.
Додаток 1
2. Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.
Додаток 2
3. Затвердити технологічні картки адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративно - юридичних послуг.
Додаток 3
4. Секретарю міської ради забезпечити розміщення затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг на офіційному веб-сайті міської ради та у місці здійснення прийому суб’єктів звернень.
5. Центру надання адміністративно-юридичних послуг в подальшому забезпечити дотримання затверджених технологічних карток з надання адміністративних послуг у роботі.
6. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійно діючу комісію Кремінської міської ради з питань регламенту, законності, депутатської етики та роботи з засобами масової інформації.
Міський голова Ю.О. Прокопенко
Додаток 1
до рішення міської ради
від «29» червня 2016 р. № 12/10
Секретар міської ради Е.В. Пилипенко
Заступник міського голови Н.М. Макогон
УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
П’ЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ № 5/12
«24» лютого 2016 року
м. Кремінна
Про здійснення повноважень суб’єктів
державної реєстрації
Розглянувши клопотання виконкому Кремінської міської ради, з метою децентралізації та демонополізації послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців, шляхом наділення повноважень з державної реєстрації у цих сферах виконавчих органів місцевих рад, керуючись Законом України від 26 листопада 2015 року №835-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Законом України від 26 листопада 2015 року №834-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Покласти на Центр адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради здійснення повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців.
2. Виконавчому комітету Кремінської міської ради вжити заходів передбачених Законом України від 26 листопада 2015 року №835-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Законом України від 26 листопада 2015 року №834-VІІІ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» щодо здійснення Центром адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та державної реєстрації інших юридичних та фізичних осіб-підприємців з 01 квітня 2016 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.
Міський голова Ю.О. Прокопенко
УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
П’ЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ № 5/11
«24» лютого 2016 року
м. Кремінна
Про здійснення повноважень з
формування та ведення реєстру
Кремінської територіальної громади
Розглянувши клопотання виконкому Кремінської міської ради, з метою розширення повноважень органів місцевого самоврядування, децентралізації, демонополізації та оптимізації надання адміністративних послуг, шляхом наділення повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади у цих сферах виконавчих органів місцевих рад, керуючись Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 11 грудня 2003 року №1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (зі змінами), статтею 25, пунктом 1 частини першої статті 371 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Покласти на Центр адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради здійснення повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади.
2. Виконавчому комітету Кремінської міської ради вжити заходів передбачених Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 11 грудня 2003 року №1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (зі змінами) щодо здійснення Центром адміністративно-юридичних послуг апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а саме з формування та ведення реєстру територіальної громади з 04 квітня 2016 року.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.
Міський голова Ю.О. Прокопенко
УКРАЇНА
КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА
КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
П’ЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ № 5/10
«24» лютого 2016 року
м. Кремінна
Про здійснення повноважень з надання
відомостей з Державного земельного кадастру
Розглянувши клопотання виконкому Кремінської міської ради, з метою розширення повноважень органів місцевого самоврядування, децентралізації, демонополізації та оптимізації надання адміністративних послуг, шляхом наділення повноважень з надання відомостей з Державного земельного кадастру у цих сферах виконавчих органів місцевих рад, керуючись Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 7 липня 2011 року № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр» (зі змінами), статтею 25, підпунктом 13 пункту «б» частини першої статті 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Покласти на землевпорядний відділ апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради здійснення повноважень з надання відомостей з Державного земельного кадастру.
2. Виконавчому комітету Кремінської міської ради:
2.1. Вжити заходів передбачених Законом України від 10 грудня 2015 року №888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Законом України від 7 липня 2011 року № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр» (зі змінами), щодо здійснення землевпорядним відділом апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради повноважень з надання відомостей з Державного земельного кадастру;
2.2. Визначити уповноважених посадових осіб з надання відомостей з Державного земельного кадастру з числа посадових осіб землевпорядного відділу апарату виконавчого комітету Кремінської міської.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.
Міський голова Ю.О. Прокопенко