Фейсбук-сторінка Кремінської міської ВА

Національна веб-платформа центрів надання адміністративних послуг

Асоціація міст України

Оголошення (334)

Згідно із статистичними даними більш ніж 20% працездатного населення України повністю або частково не декларують трудові відносини з роботодавцем. Такі трудові відносини називаються незадекларованою працею, її також називають неофіційною або тіньовою.

З метою донесення до працездатного населення країни інформації про переваги задекларованої праці та ризики незадекларованої праці для працівників і роботодавців Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області долучається до проведення Державною службою України з питань праці національної інформаційно-роз’яснювальної кампанії «Виходь на світло!», метою якої є підвищити рівень обізнаності студентської молоді, осіб, що шукають роботу, працівників, роботодавців про ризики, пов’язані з неофіційною працею, та про переваги офіційної праці.

Закликаємо усіх небайдужих долучитися до кампанії, оскільки декларування праці та, відповідно, сплата передбачених внесків сприяє зростанню надходжень до Фонду соціального страхування України, зменшує ймовірність неправомірного користування соціальною допомогою, що, в свою чергу, підсилює спроможність держави реалізувати належну соціальну політику.

Для детальнішого ознайомлення з інформаційно-роз’яснювальною кампанією «Виходь на світло!» пропонуємо перейти за посиланням: http://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/.

 

Кремінського відділення
управління виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України у Луганській області

Спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком у Луганській області

 

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі також — Спеціальна перевірка), зокрема у Луганській області, проводиться Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків).

Проведення Спеціальної перевірки здійснюється відповідно до Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 171 та Порядку проведення спеціальної перевірки наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав, затвердженого  наказом Міністерства юстиції України  23.03.2012 № 448/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 березня 2012 р. за № 449/20762.

Так, Спеціальна перевірка здійснюється на підставі запиту відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, до якого додаються такі документи:

  • копія письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія автобіографії кандидата на проведення спеціальної перевірки;
  • копія паспорта кандидата на проведення спеціальної перевірки.

Інформація про результати перевірки подається відповідному органу, який надіслав запит, не пізніше семи днів із дати надходження запиту.

З питань проведення Спеціальної перевірки у Луганській області необхідно звертатися до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою:
Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, будинок 22.

Отримати консультацію можна за телефонами: 0645242216, 0953624202.

 

Східне міжрегіональне управління
Міністерства  юстиції (м. Харків)

Ощадбанк розширює підтримку підприємництва і розпочинає кредитування мікро- та малого бізнесу в рамках державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», запровадженої за ініціативи Президента України та Прем'єр-міністра України. Клієнти з будь-якого містечка України можуть подавати заявки за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/579, а також у відділеннях Ощадбанку.

Мета програми – завдяки державній підтримці відкрити підприємцям доступ до кредитів для розвитку і модернізації власного бізнесу. Це сприятиме стимулюванню підприємництва і відповідно посиленню конкурентоспроможності малих підприємств, створенню нових робочих місць, зміцненню економіки. За попередніми розрахунками програма допоможе створити близько 90 тис. нових робочих місць.

"Хочу привітати всіх нас із запуском програми доступних кредитів. Нарешті з боку держави на рівні Президента та Прем'єр-міністра зроблено перший серйозний крок щодо реальної підтримки українського підприємництва. Ощадбанк як партнер програми і лідер ринку кредитування мікро- та малого бізнесу докладе максимум зусиль, щоб якомога більше підприємців змогли зміцнити свій бізнес і перейти на новий рівень підприємництва. В нас є напрацьована експертиза в рамках програми «Будуй своє». У нашому портфелі є чимало історій становлення нових бізнесів. Ми готові перейти на якісно новий рівень доступного кредитування підприємців під 5-7-9%", — зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку."Уряд працює над тим, щоб вартість кредитів знижувалась, і ми вже маємо певні успіхи. За останні шість місяців вартість кредитів в банках істотно зменшилась, але для масштабних змін Уряд прийняв рішення компенсувати частину відсоткової ставки таким чином, щоб людина фактично змогла отримати кредит під 5-7-9 відсотків в залежності від того, яку кількість робочих місць буде створювати нова справа. Для нас дуже важливо надати підприємцям більше ресурсів, більше свободи і більше можливостей", — сказав Олексій Гончарук, Прем'єр-міністр України.

Державна компенсація за кредитом у рамках програми дає підприємцям можливість отримати фінансування в національній валюті за відсотковими ставками 5, 7 або 9% річних. Ставка залежить від розміру бізнесу:

  • 5% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн та створенням мінімум 2 робочих місць протягом першого кварталу;
  • 7% річних – для бізнесу з виручкою до 25 млн грн;
  • 9% річних – для бізнесу з виручкою до 50 млн грн.

Отримати фінансування можна на придбання та модернізацію основних засобів, на будівництво/реконструкцію/ремонт приміщень, де ведеться основна господарська діяльність. Кредити надаються терміном до 5 років у сумі до 1,5 млн грн.

Прес-служба Ощадбанку

Спочатку давайте розберемося, що саме входить до пенсійного стажу?

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» без сплати внесків до Пенсійного фонду у страховий стаж зараховуються: строкова служба в армії; догляд за дитиною-інвалідом; військова служба; відпустка по вагітності та пологах; відпустка по догляду за дитиною до 3 років; строкова альтернативна (невійськова) служба; перебування на фронті або участь у бойових діях; період перебування за кордоном дружин або чоловіків дипломатів під час служби; інвалідність через нещасний випадок на виробництві або профзахворювання; виконання обов’язків батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу; служба у воєнізованих формуваннях, гірничо-рятувальних частинах і аварійно-рятувальних підрозділах, створених відповідно до законодавства України; період отримання матеріальної допомоги на професійну підготовку/перепідготовку та підвищення кваліфікації, а також допомоги по безробіттю; догляд за інвалідом I групи, престарілим, що вимагає постійного догляду (по МСЕК), або особою, що досягла 80 років, якщо такий догляд здійснює непрацююча працездатна людина.

Із введенням страхового стажу (з 2004 року) не важливо, скільки людина фактично працювала – значення має, протягом якого періоду і скільки сплачував роботодавець за неї страхові внески до Пенсійного фонду. Трудовий стаж, отриманий до січня 2004-го, автоматично прирівнюється до страхового стажу. Після зазначеної дати для розрахунку пенсії має значення період сплати страхових внесків.

До страхового стажу при призначенні пенсії за віком зараховується час перебування на інвалідності у разі, якщо ця інвалідність настала внаслідок професійного захворювання чи внаслідок трудового каліцтва. Якщо інвалідність настала внаслідок загального захворювання, то роки перебування не зараховуватимуться до наявного в неї страхового стажу при призначенні пенсії за віком.

Сєвєродонецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

В останні роки кількість банківських відділень та банкоматів неухильно знижується, зокрема за 2014-2019 роки ліквідовано більше 80 банків, тільки за 2018 рік скорочено 980 банківських структурних підрозділів. Більшість скорочених відділень банків припадає на невеличкі населені пункти Україні, де мешканці залишаються без банківських послуг, в тому числі не мають можливості скористатись банківськими картками для отримання пенсії та інших соціальних виплат.

Особливо гостро проблема торкається інвалідів та осіб похилого віку, які обмежені в самостійному пересуванні та позбавлені можливості прибути до відділень банків поза межами місця свого проживання.

Тобто, фактично, маючи банківські платіжні картки, такі категорії громадян України залишаються без пенсійних та інших соціальних виплат, гарантованих державою.

Натомість, при виплаті пенсій та інших соціальних виплат через відділення поштового зв’язку з боку АТ «Укрпошта», здійснюється виплата пенсій з доставкою додому на адресу за місцем фактичного проживання пенсіонера.

Таким чином, АТ «Укрпошта» виконує взяті на себе перед Пенсійним фондом зобов'язання, і одночасно фактично виконує соціальні функції, забезпечуючи своєчасну виплату пенсій та соціальних виплат незахищеним верстам населення по всій території України.

При цьому, функціонування мережі стаціонарних та пересувних відділень АТ «Укрпошта» забезпечує надання поштових, фінансових та послуг з доставки і виплаті пенсій та інших соціальних виплат по всій території країни, незважаючи на кількість населення.

Згідно статті 47 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», абзацу першого пункту 1.5, абзацу другого пункту 1.7 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, пунктів 1.7, 1.13 Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, виплата пенсії здійснюється через відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта» або на банківський рахунок, відкритий у відділені банку.

Для забезпечення пенсійними та іншими соціальними виплатами населення України, недопущення виникнення соціального напруження, пов‘язаного з ускладненнями в отриманні пенсій та інших соціальних виплат через банківські установи та банкомати, АТ «Укрпошта» потрібна підтримка з боку органів місцевого самоврядування для розповсюдження інформації щодо зручності отримання пенсій та інших соціальних виплат через мережу відділень АТ «Укрпошта» та можливості переведення пенсій та інших соціальних виплат до поштових відділень АТ «Укрпошта».

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області доводить до відома роботодавців, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, зареєстрованим в міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012 №107), затверджений Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі – Порядок).

До уваги операторів ринку (в т.ч. закладів громадського харчування- ресторанів, кафе, барів, їдалень, піцерій, кав’ярень, кондитерських, бістро, закладів швидкого приготування їжі тощо).
Рубіжанське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області повідомляє: що набув чинності 06.08.2019 Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018№ 2539-VIII.

Він наближує українське законодавства до положень Регламенту ЄС №1169/2011від 25 жовтня 2011 р. щодо надання споживачам інформації про харчові продукти.
У разі його запуску споживач отримує інформацію про харчовий продукт (з використанням маркування, супровідних документів, сучасних засобів дистанційного зв’язку, тощо) про: категорію, характерні ознаки, властивості, склад, кількість, термін придатності, країну походження або місце походження, спосіб виготовлення або виробництва харчового продукту.

Серед основних новел Закону слід відзначити наступні:
• встановлення вимог до забезпечення розбірливості інформації, зокрема до мінімального розміру шрифту, яким надається обов’язкова інформація про харчовий продукт (висота малих літер без виносних елементів відповідно до європейського законодавства має дорівнювати або перевищувати 1,2 мм; в Україні зараз — 0,8 мм);
• надання інформації про алергени (виділення шрифтом, стилем або кольором у переліку інгредієнтів);
• встановлює однакові вимоги про надання інформації про харчові продукти, які продаються у магазині та дистанційно;
• обов’язкова вказівка про наявність у продуктові рафіновані олії або жири рослинного походження (зокрема, пальмову олію);
• надання споживачеві інформації про те піддавався чи ні харчовий продукт заморожуванню/розморожуванню;
• застосування нового для України підходу до позначення термінів придатності харчового продукту в залежності від того, чи є харчовий продукт швидкопсувним у зв’язку з мікробіологічними властивостями;
• про фактичний вміст спирту (для напоїв з вмістом етилового понад 1,2% об’ємних одиниць) та допустимі відхилення у визначенні фактичного вмісту спирту.

Якщо оператори ринку додають іншу необовязкову інформацію про харчові продукти, то вона:
• не повинна вводити споживачів в оману;
• бути незрозумілою або заплутаною для споживача;
• має, у разі необхідності, базуватися на відповідних наукових даних.

Понеділок, 02 вересня 2019 14:39

Шановні пасажири!

За проханням студентів та мешканців м.Кремінна рейси з автостанції м.Кремінна о 07:00 та о 07:15 будуть виконуватися по вул. Трудова м.Рубіжне (зупинки: 111, РІПТ, ГІПРО).

Питання поновлення договорів оренди землі було, є і найближчим часом залишатиметься одним з найбільш актуальних у відносинах між орендарями та орендодавцями земельних ділянок.

Статтею 764 Цивільного кодексу України передбачено такий правовий механізм, як поновлення договору найму, який зводиться по суті до автоматичного продовження попередніх договірних відносин на той самий строк без укладення нового договору за умови, по-перше, що наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору найму, та, по-друге, відсутні заперечення наймодавця протягом одного місяця.

Частинами першою-п'ятою статті 33 Закону України «Про оренду землі» передбачено два випадки поновлення (пролонгації) договору оренди землі:

1) у разі належного виконання орендарем своїх обов’язків за договором, строк якого закінчується, орендар отримує переважне право перед іншими особами на укладання договору оренди землі на новий строк.

Так, орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди на новий строк, зобов’язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі.

До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди.

При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється.

Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення.

2) орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди за відсутності протягом одного місяця після закінчення дії договору оренди листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі.

Тож, у разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов’язковому порядку.

Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді.

Відповідно до останнього абзацу статті 33 Закону України «Про оренду землі» у разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди землі здійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Понеділок, 11 березня 2019 16:38

#монетизація_субсидій

#монетизація_субсидій

http://www.oschadbank.ua/ua/sd

Для отримання субсидій у грошовій формі необхідно попередньо зареєструватися на сайті Ощадбанку 

Субсидіантам, які не є пенсіонерами та не мають поточного рахунку в Ощадбанку, необхідно перед відвідуванням банку ПРОЙТИ РЕЄСТРАЦІЮ на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/ua/sd або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Це дасть субсидіанту змогу обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг. З собою потрібно мати лише паспорт та ідентифікаційний код.

Звертаємо увагу, що в першу чергу відділення будуть обслуговувати клієнтів, які зареєструвались та прийшли у призначений їм час. Тому, якщо субсидіант прийде до відділення без реєстрації і співробітники не матимуть змоги його обслуговувати (будуть обслуговувати тих, хто зареєструвався і прийшов у призначений час або раніше), йому запропонують пройти реєстрацію або зачекати своєї черги. Якщо не буде клієнтів, що прийшли у призначений час, субсидіанту, який попередньо не зареєструвався, зможуть одразу виплатити належні кошти.

Увага! Субсидіантам, які не є пенсіонерами та вже мають поточний рахунок в Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, НЕ ПОТРІБНО реєструватись для отримання субсидії. Її буде автоматично зараховано саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Увага! Субсидіантам-пенсіонерам НЕ ПОТРІБНО реєструватись для отримання субсидії. Пенсіонери-субсидіанти отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в Ощадбанку чи іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію). Субсидіанти-пенсіонери, які отримують пенсію в Ощадбанку, отримають від банку SMS про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Довідково:

  • Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.
  • Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг.
  • Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

 Відповідно Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 та змінами до постанови, адміністрацією підприємства сформовані тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення на 2019рок.

 Формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення здійснюється з урахуванням витрат за кожним видом діяльності(водопостачання та водовідведення), облік яких ведеться підприємством окремо. КП «КВКГ» здійснює розподіл витрат між видами господарської діяльності, зокрема пов’язаних з централізованим водопостачання та водовідведення,в в установленому законодавством порядку. Не включаються до розрахунку тарифів витрати, які не використовуються для визначення об’єкта оподаткування відповідно до вимог розділу III Податкового кодексу України .

 Формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення здійснюється підприємством відповідно до річних планів діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, економічно обґрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних та галузевих нормативів витрат ресурсів,у тому числі галузевих технологічних нормативів використання питної води на підприємстві з урахуванням основних особливостей технологічних процесів конкретного виробництва, техніко–економічних розрахунків, кошторисів з урахуванням ставок податків і зборів, цін на матеріальні та паливно-енергетични ресурси, норми з оплати праці, нормативів витрат з управління та обслуговування виробництвом у планованому періоді.

Найменування послуги

Група споживачів

Собівартість без ПДВ, грн/1 м3

Тариф з ПДВ,
грн
/1 м3

1

2

3

4

Централізоване водопостачання

І група – населення

 

13,1408

 

15,769

ІІ група – бюджетні установи та організації

14,9282

17,9138

ІІІ група – інші споживачі

14,9282

17,9138

Централізоване водовідведення

І група – населення

11,5205

13,8246

ІІ група – бюджетні установи та організації

12,7767

15,332

ІІІ група – інші споживачі

12,7767

15,332

Сєвєродонецьке МРУЕГГ ПАТ «Луганськгаз» повідомляє Вас, що 08 лютого 2019 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України № 63 від 30.01.2019р. (далі — Постанова), якою встановлено наступні норми споживання природного газу побутовим споживачам у разі відсутності лічильників газу:

Вид споживання природного газу

Одиниця виміру

Норма споживання

Плита газова за наявності централізованого постачання гарячої води

куб. метрів людино-місяць

3,29

Плита газова у разі відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача

куб. метрів людино-місяць

5,39

Плита газова та газовий водонагрівач

куб. метрів людино-місяць

10,49


Також, згідно з пунктом 2 Постанови, Сєвєродонецьке МРУЕГГ ПАТ «Луганськгаз» виконає перерахунок нарахувань за спожитий природний газ побутовим споживачам, у яких відсутній лічильник газу, за період з 09 серпня 2018 року по 08 лютого 2019 року, відповідно до вищезазначених норм.

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 КРЕМІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДДІЛ

Філії Державної установи «Центр пробації» у Луганській області

Начальник відділу

 

 

Контактні дані:

 

 Костоглод Тетяна Сергіївна,
 підполковник внутрішньої служби

______________________________________________________

 поштова адреса:
 пров. Піщаний,1, м. Кремінна, 92905

 тел.: 099-07-53-655

 електронна скринька:
 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи:

 понеділок – четвер: 09:00 – 18:00

 п’ятниця: 09:00 – 16:45

 обідня перерва: 13:00 – 13:45

 вихідний: субота, неділя

 

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.

ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

  • забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
  • надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
  • організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
  • пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
  • допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

  • особа, щодо якої складається досудова доповідь;
  • особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
  • особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
  • особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
  • звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;

особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

 ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:

ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:

  • можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;
  • збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді;
  • збереження роботи та житла;
  • позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.

ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):

  • убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;
  • справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:

  • зниження злочинності;
  • зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;
  • позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;
  • дотримання міжнародних стандартів.

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

  • Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
  • Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
  • Пенітенціарна пробація - це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.

 

Додатково: Запрошуємо до співпраці небайдужих громадян в якості волонтерів пробації.

ПАТ «Луганськгаз» інформує вас про те, що Постановою від 27 листопада 2018 року, у справі №826/2507/18 від 30.05.2018р. (за позовом ПАТ “Хмельницькгаз” до Кабінету Міністрів України) Верховний суд України, скасував дію норм споживання газу без лічильників, які були затверджені постановами Кабінету Міністрів України № 203 та 204 від 23 березня 2016 року. Ці постанови визнані протиправними та нечинними через порушення регламенту при затвердженні, а також відсутність будь-яких обґрунтувань і розрахунків.

Так, у ході розгляду справи, ПАТ “Хмельницькгаз” були наведені науково-статистичні дослідження споживання газу та фактичні дані, які вказують на те, що норми, які діяли до 1 листопада 2018 року, були майже в 3 рази нижче реального споживання.

Крім того, було доведено, що постанова Кабінету Міністрів України №203 від 23 березня 2016 року була прийнята з порушенням процедури, визначеної Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, згідно з якою затвердження регуляторного акту Кабінету Міністрів України передбачає його аналіз, попереднє оприлюднення проекту регуляторного акту та подання його на погодження із уповноваженим органом. В даному випадку – з Державною регуляторною службою.

У зв’язку з  цим з 01 грудня 2018 року діють наступні норми споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників, затверджені постановою  Кабінету Міністрів України №619 від 08.06.1996 р. (у редакції від 29.10.2002 р.):

Вид споживання природного газу

Одиниця виміру

Норма споживання

Плита газова за наявності централізованого гарячого водопостачання

на 1 особу, куб.м

9,8

Плита газова у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання

на 1 особу, куб.м

18,3

Плита газова та газовий водонагрівач

на 1 особу, куб.м

23,6


Що ж стосується перерахунку обсягів споживання за попередні періоди, коли застосовувалися занижені норми, що стали нелегітимними, то ця проблема потребує врегулювання з боку Кабінету Міністрів України, з урахуванням заборгованості за спожитий, але не сплачений газ. До врегулювання питання щодо механізму компенсації заборгованості яка виникла внаслідок перерахунку за час дії занижених норм, які були визнані Верховним судом незаконними, примусове стягнення заборгованості здійснюватися не буде.

Повідомляємо, що в Україні розпочав свою діяльність проект ЄС/ПРООН «Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків для впровадження сталих енергоефективних рішень» (HOUSES), діяльність якого поширюється на Луганську область. Проект має на меті стимулювати та підтримати створення ОСББ, підготувати їх для отримання фінансування та реалізації проектів з покращення стану будинків, а також, сприяти підвищенню обізнаності населення з питань енергоефективності та енергозбереження.

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у проекті ініціативних груп, існуючих ОСББ, а також ЖБК, які мають намір перереєструватись в ОСББ, здійснити реєстрацію на онлайн-платформі http://houses.in.ua/registration/.

За більш детальною інформацією звертатися до сектору інвестиційної діяльності апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради (проспект Дружби, 13, кабінет №7) або до координатора Проекту HOUSES в Луганській області Світлани Коваль за телефоном +380667121547.

Відповідно до п.7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 №869 у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення цін і тарифів на паливно-енергетичної та інші матеріальні ресурси. Може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися цінові зміни. Підставою для перегляду вартості послуги стало:

  1. Збільшення вартості електроенергії з 2,3906 грн/кВт (без ПДВ) у березні 2018р. до 2,9000грн/кВт (без ПДВ) у січні 2019 року, ріст 21,3%
  2. Зміна мінімальної заробітної платою  з 3723грн до 4173грн., ріст на 12,1%
  3. Зміна на паливо-мастильні матеріали: бензин з 16,08 грн за 1литр(без ПДВ) до 26,25грн за 1лит (без ПДВ)- ріст на 63,2% ; дизельне паливо з 17.42 грн за 1 литр (без ПДВ) до 28,25 грн за 1 литр (без ПДВ) ріст на 62,2%
  4. Зміни в розрахунках рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за користування надрами
  5. На сьогоднішній день відшкодування собівартості послуги з централізованого водопостачання складає для населення 65,8 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 91,8%. Відшкодування собівартості послуги з централізованого водовідведення складає для населення 67,6 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 95,8%.

Таким чином, діючий тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вже не може виконувати свого економічного призначення. В зв’язку з вищезазначеним Кремінським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства проведено розрахунки коригування вартості послуги відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 « Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно п.2  ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують ціни та тарифи на послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

Приведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість:

-надавати своєчасно та якісно послуги споживачам;
-своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств;
-своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету;
-зниження збитків по підприємству.

 

Розрахований тариф
на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення,
що надаються Кремінським виробничим   управлінням водопровідно-каналізаційного господарства
з 01лютого 2019 року

Найменування послуги

Група споживачів

Собівартість  без ПДВ, грн/ 1 м3

Тариф з ПДВ, грн/ 1 м3

1

2

3

4

Централізоване водопостачання

І група – населення

 

13,1408

 

15,769

ІІ група – бюджетні установи та організації

14,9282

17,9138

ІІІ група – інші споживачі

14,9282

17,9138

Централізоване водовідведення

І група – населення

11,5205

13,8246

ІІ група – бюджетні установи та організації

12,7767

15,332

ІІІ група – інші споживачі

12,7767

15,332

 

Перший заступник міського голови                          Г.А.Дзивульський

Main Menu

Kremins'ka TG
NY Kremins'ka TG