Оголошення

Оголошення (111)

Четвер, 13 вересня 2018 14:36

38 сесія Кремінської міської ради

   Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 13.09.2018р. №03-01/99 буде проведено пленарне засідання тридцять восьмої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 26 вересня 2018 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Передбачається внести на розгляд ради наступні питання:

  1. Про придбання житла для дітей-сиріт.
  2. Про внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Кремінна на 2018 рік.
  3. Про внесення змін до Кремінського міського бюджету на 2018 рік.
  4. Про передачу майна з балансу Кремінської міської ради.
  5. Земельні питання.
  6. Інші питання.

Ініціатива “East” в рамках Поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі (ПВЗВТ) спрямована на зміцнення економічного розвитку країн, які підписали угоду про асоціацію з ЄС, а саме Грузії, Молдови та України, шляхом надання адресної фінансової та технічної підтримки малим та середнім підприємствам (МСП) в цих трьох країнах.

Мета Програми «Initiative East» – сприяння зміцненню потенціалу приватного сектору, зокрема МСП, для конкурування на місцевих та міжнародних ринках шляхом:

  • підтримки місцевих мікропідприємств, забезпечуючи фінансування місцевих мікрофінансових установ;
  • надання технічної допомоги партнерським фінансовим посередникам (включаючи мікрофінансові установи) через реалізацію інституційної діяльності, нарощування потенціалу та надання консультаційних послуг для МСП на регіональному та місцевому рівнях, сприяючи розвитку сільських районів з особливою увагою до розвитку агрохарчової виробничо-збутової мережі;
  • надання МСП кредитних гарантій у місцевих банках та інших фінансових посередниках, спонукаючи їх поліпшувати кредитні умови і, таким чином, забезпечувати розширення доступу до фінансування для МСП.

Подати заявку на участь та дізнатися більш детальну інформацію можна за посиланням: http://www.eu4business.eu/ukraine та http://bit.ly/2CiVwvK; http://www.eib.org/en/projects/regions/eastern-neighbours/instruments/dcfta/index.htm.
Термін подання заявок не визначено, тривалість Програми «Initiative East»: 2016-2031 роки.

Управління Державної казначейської служби України у Кремінському районі Луганської області звертає увагу платників податків, що з 02 липня 2018 року функціонують нові рахунки для сплати податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства:

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
МФО: 899998


З 11 вересня 2018 року кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки (Банк отримувача: ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013), не будуть зараховуватись до бюджету, а повертатимуться платникам як нез’ясовані надходження.

Враховуючи зазначене, з метою уникнення недоїмки та боргу зі сплати платниками податків, зборів, інших платежів, рекомендуємо звертати увагу на реквізити рахунків.

На 37 сесії Кремінської міської ради сьомого скликання, яка відбулась 15 серпня 2018 року, було прийняте рішення “Про затвердження переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації”. Відповідно до цього рішення, до цього переліку був внесений об’єкт нерухомого майна комунальної власності – приміщення магазину з господарськими будівлями, яке знаходиться на вулиці Затишній (Володарського), 41, місто Кремінна Луганської області.
На найближчому засіданні виконавчого комітету буде затверджений склад та положення про аукціонну комісію, яка має розробити умови продажу та визначити стартову ціну. Безпосередньо продаж об’єкту буде відбуватись через електронну торгову систему відповідно до Закону України “Про приватизацію державного і комунального майна”.

Норвезька рада у справах біженців спільно з Міністерством закордонних справ Норвегії починає програму підтримки микро-предприємництва і самозайнятості в Луганській і Донецькій областях (Сєвєродонецьк, Рубіжне, Кремінна, Лисичанськ, Станично-Луганський, Слов'янський, Лиманський райони) з метою підвищення рівня продовольчої безпеки і життєзабезпечення ВПО і місцевого населення, постраждалого в результаті конфлікту. Мета цього проекту - зробити фінансову і юридичну підтримку вказаним нижче категоріям населення при відкритті, відновленні або розширенні власної справи/самозайнятості, відновити стабільне життєзабезпечення, надати знання про основи ведення підприємницької діяльності.

У рамках цієї програми Норвезька рада у справах біженців на конкурсній основі, виходячи з якості поданих проектів і відповідно до критеріїв уразливості, відбере одержувачів грошових грантів в сумі до 30 000 грн. для створення, відновлення або розвитку микро-бизнеса (зокрема, створення робочих місць). При цьому, така діяльність має бути основним джерелом доходу для сім'ї претендента.

Участь в цій програмі можуть прийняти наступні категорії громадян :

- Внутрішньо переміщені особи (ВПО), що постійно проживають в цьому районі, а також

- Місцеві жителі цього району, роботи, що позбулися, або джерел доходу безпосередньо у зв'язку з конфліктом

- Діючі підприємці (ВПО і місцеве населення) в цьому районі, чий бізнес знаходиться в процесі відновлення або розширення, якщо такі підприємці збираються відкривати нові робочі місця для вказаних вище категорій, і у тому випадку, якщо бізнес відповідає наступним умовам:

  • цей бізнес офіційно зареєстрований не раніше січня 2017 р.;
  • у цьому бізнесі постійно (офіційно і не офіційно) зайняті не більше 2-х співробітників (включаючи самого власника бізнесу);
  • цей вид бізнесу не входить в наступні категорії: роздрібна і оптова торгівля, сільське господарство (за винятком переробки), послуги з перевезень будь-якого характеру, бізнес пов'язаний з ХоРеКа (готелі, ресторани, кафе), медичні послуги;
  • річний оборот від бізнесу не перевищує 300 000.00 грн.

У тому випадку, якщо

- за останні 12 місяців сім'ї претендентів не отримували гуманітарну допомогу на суму понад 18 000 грн. від будь-яких інших організацій для започаткування або відновлення микро-бизнесу.

Пріоритет віддаватиметься заявкам, отриманим з населених пунктів, що знаходяться у безпосередній близькості від лінії розмежування.

Оцінка проектів робитиметься згідно з наступними основними критеріями:

- Загальний вплив конфлікту на життя і втрати майна сім'ї претендента;

- Присутність в сім'ї наступних посилюючих чинників: інвалідність (1, 2 група інвалідності), хронічні захворювання (ВІЛ/СНІД, діабет, туберкульоз, онкологія), батьки-одинаки, домогосподарства, очолювані жінками, сім'ї з двома і більше дітьми до 18 років.

- Непрацевлаштування працездатних членів в сім'ї або втрата одним, або декількома членами сім'ї (особливо годувальниками) роботи безпосередньо в результаті конфлікту і неможливість працевлаштуватися дотепер;

- сукупний офіційний (заробітна плата, пенсія, соціальні виплати і так далі) і неофіційний (орендна плата, продаж сільськогосподарської продукції, будь-які грошові перекази і так далі) дохід на одного члена сім'ї не перевищує 2300 грн.; і

- Продемонстрована сім'єю здатність звістки, підтримувати на постійному рівні і розвивати свою справу за рахунок використання наступних ресурсів:

(а) людські ресурси/праця і мінімальні навички;

(б) матеріальні активи: приміщення, устаткування, сировина, земля, власні фінансові вкладення, і т.д.;

- Продемонстрований (а) потенціал того, що цей проект стійкий і може розвиватися, а також (б) готовність підтримувати стійкий розвиток за допомогою вкладення власних ресурсів, відвідувань тренінгів, підвищення продуктивності;

- Наявні базові знання про ринковий попит і доступ на ринки.

- Можливість створення робочих місць (повна зайнятість або сезонна) і прибутковість через відповідний період часу, тобто 6-9 місяців після запуску своєї справи;

- Повнота заповнення заявки (усі поля заявки заповнені), якість і реалістичність наданої в заявці інформації (реальні факти і ринкові ціни).

- Претендент може продемонструвати позитивну історію праці найнятим робітником/підприємця, а також хорошу репутацію і готовність розпоряджатися грантовими засобами доцільно

Як взяти участь в програмі:

  1. Подзвонити на гарячу лінію Норвезької ради (0800 302 007) і зареєструватися для участі в підготовчому семінарі.
  2. Перейти по наступному посиланню https://ee.humanitarianresponse.info/x/#5IRevRYB для заповнення онлайн-заявки або запросити форму заявки і проекту, приславши лист на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., вказавши в темі листа ПІБ заявника, місце фактичного проживання і контактний телефон.
  3. Скласти проект своєї бізнес-ідеї тобто заповнити заявку, а потім відправити її (1) в режимі онлайн (онлайн-заявка), або (2) прислати її в Норвезьку Раду у справах біженців на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або (3) поштою (м. Сєвєродонецьк, вул. Федоренка 10, Норвезька Рада у справах біженців, відділ Продовольчої безпеки і життєзабезпечення), де заявки будуть розглянуті незалежною комісією.
  4. За результатами розгляду, залежно від якості проекту, повноти інформації і критеріїв уразливості, оцінна комісія Норвезької ради відвідає відібраних претендентів по місцю ведення їх передбачуваного або існуючого бізнесу з метою проведення огляду умов і перевірки актуальності наданої інформації. На основі результатів візиту буде прийнято рішення про твердження або відхилення заявки. Під час таких візитів відібрані кандидати мають бути готові надати документи, що підтверджують інформацію, вказану ними у своїй заявці.
  5. Заявки, що набрали найбільше балів і успішно пройшли візуальну перевірку, будуть рекомендовані для фінансування, після чого одержувачі засобів повинні підписати Договір про отримання грошових коштів і їх цільове використання.
  6. Претенденти будуть повідомлені про результати розгляду їх заявок не пізніше чим через два місяці після дати закінчення їх прийому.

ВАЖЛИВО: щоб поліпшити знання потенційних претендентів про те, як скласти бізнес-план свого проекту, а також відповісти на пов'язані з конкурсом питання і надати відповідну додаткову інформацію, Норвезька рада проведе підготовчі семінари/тренінги, на яких фахівці організації детально розповідять про цю програму, а також про те, як правильно заповнити заявку. На тренінгу також буде надана інформація про основи планування проектів і розробки бізнес-планів.

Інформація про час і місце проведення таких семінарів поширюватиметься через районні, селищні і сільські ради. Також інформація буде доступна по телефону гарячій лінії Норвезької ради у справах біженців 0800 302 007 або по електронній пошті Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Заявки і проекти приймаються до 09 вересня 2018 р. 24:00. Заявки, прислані пізніше за цю дату, до розгляду не приймаються.

Норвезька рада не несе відповідальності за будь-які витрати претендента, пов'язані з розробкою свого проекту. Незалежно від рішення, отримані заявки не підлягають поверненню заявникам. Уся особиста інформація претендентів, вказана в заявці, є конфіденційною.

Парламент удосконалив деякі засади надання безоплатної правової допомоги шляхом внесення змін до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон).

Так, згідно зі змінами до статті 14 Закону безоплатна вторинна правова допомога окремим суб’єктам права надаватиметься не більше 6 разів протягом бюджетного року та не більше ніж за шістьома дорученнями/наказами, виданими центрами БВПД, одночасно.

Окрім того, відтепер в окремих справах інтереси клієнтів у суді можуть представляти працівники системи надання БПД.

Йдеться про доповнення статті 21 Закону, де передбачено, що, крім адвокатів, центр може уповноважувати своїх фахівців надавати допомогу у спорах, що виникають, зокрема, з трудових відносин, спорах щодо захисту соціальних прав, малозначних спорах, щодо представництва малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена.

За словами директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексія Бонюка, вкрай важливим є те, що зміни до Закону також уточнюють важливий аспект – порядок припинення надання БВПД.

«Часто ми стикалися із ситуацією, коли наш клієнт залучав іншого представника у справі, але при цьому законодавчо не було врегульовано питання припинення надання правової допомоги адвокатом чи представником центру. Так само, якщо людина оголошена у розшук у кримінальному провадженні, визнана безвісно відсутньою або оголошена померлою, тепер припиняється надання БВПД», - зазначив Олексій Бонюк.

Змінами до закону також доповнено перелік підстав та уточнено порядок заміни адвокатів або працівників центрів з надання БВПД, які надають таку допомогу.

Серед підстав можуть бути, зокрема, зміна підсудності провадження чи підслідності кримінального правопорушення, відмова адвоката (чи представника центру) від виконання доручення з підстав, передбачених законом, тощо. Крім того, неналежне виконання адвокатом своїх зобов’язань за умовами договору є підставою для його заміни та виключення з Реєстру адвокатів, які надають БВПД.

Зміни до законодавства у сфері надання безоплатної правової допомоги внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання».

Закон вступає в силу після публікації в офіційному виданні через 30 днів.

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтесь до відділу «Кремінське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за номером телефону: 099 46-24-684; 050-22-77-463;   адреса: м. Кремінна, площа . Красна, 20 (2 поверх, каб.№ 4)

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 02.08.2018 р. №03-01/85 буде проведено пленарне засідання тридцять сьомої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 15 серпня 2018 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Передбачається внести на розгляд ради наступні питання:

«Консультування підприємств щодо енергоефективності» проект технічного співробітництва з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку), що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH починаючи з березня 2017 року на замовлення Федерального міністерства економічного розвитку та співробітництва Німеччини (BMZ). Проект сприяє досягненню стратегічної цілі Мінекономрозвитку – підвищення ефективності використання ресурсів у виробничих галузях української економіки.

GIZ та Мінекономрозвитку спільно зобов‘язуються підвищувати рівень знань з питань енергоефективності (EE) та потенціалу енергозбереження у промисловості України. З цією метою Мінекономрозвитку і GIZ ініціювали

РГО «Кремінська бізнес-асоціація» м. Кремінна Кремінського району Луганської області та Програма розвитку ООН (RPP) цією об’явою запрошують постачальників обладнання з доброю репутацією надати запечатані цінові пропозиції на поставку зовнішнього світлодіодного екрану розміром 3,2*1,76 м в межах Мікропроекту «Відкрита влада до громади». Постачальники повинні мати досвід поставок обладнання в рамках проектів ПРООН. Тендерну документацію можна безкоштовно отримати за адресою: Луганська область, м. Кремінна, пр-т Дружби, 13, приміщення міської ради. Пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 100 (ста днів) з дати розкриття Конкурсних пропозицій і повинні бути доставлені в запечатаному вигляді за вищенаведеною адресою з дати опублікування цього оголошення до 10.00 год. за київським часом 10.07.2018 року, після чого вони будуть розкриті у присутності наявних учасників тендеру. Конкурсні Пропозиції, надані пізніше встановленого терміну, не приймаються і повертаються учасникам тендеру нерозкритими.

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію за адресою, зазначеною вище або за телефоном: Сімонов Андрій Леонідович, контактний тел. 050-929-17-05.

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за фінансової підтримки Уряду Федеративної Республіки Німеччина, що діє через Німецький Банк Розвитку (KFW), нещодавно розпочало реалізацію проекту підтримки мікропідприємництва для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та місцевих мешканців.

На території Луганської та Донецької областей партнером МОМ з реалізації проекту є ГО «Агенція регіонального розвитку Східного Донбасу» (м. Сєвєродонецьк).

До участі у проекті запрошуються ВПО з Донецької, Луганської областей, а також Криму, що проживають у Луганській області, та місцеві мешканці віком від 18 до 60 років.

Проектом передбачено дводенні тренінги із мікропідприємництва для фізичних осіб-підприємців та власників підприємницьких структур (юридичних осіб) із числа малого бізнесу – товариств з обмеженою відповідальністю, приватних підприємств, фермерських господарств тощо, зареєстрованих не пізніше ніж за 12 місяців до подачі заявки на участь у проекті.

Після успішного проходження тренінгу кожному учаснику буде надано експертну допомогу із написання бізнес-плану. У разі успішного захисту бізнес-плану перед комісією МОМ, учасники отримають гранти на розширення власної справи до €2,500 за напрямом мікропідприємництво. Гранти не видаються готівкою, а полягають у закупівлі обладнання, інструментів, меблів тощо. У рамках проекту не фінансується оренда приміщень чи обладнання; купівля вживаного обладнання чи транспортних засобів; послуги (юридичні, зі створення реклами, інтернет-сайтів тощо); купівля тварин чи саджанців.

Для того, щоб долучитися до проекту, необхідно звернутися до представника ГО «Агенція регіонального розвитку Східного Донбасу» Костянтина Силкіна за номером +38 095 360 16 81 (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Відбір відбувається на конкурсній основі з дотриманням рівності можливостей.

Більш детальна інформація про основні етапи проекту та вимоги, які висуваються до його учасників, опубліковані на сайті Представництва МОМ в Україні: http://bit.ly/2l0aUGq .

Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 23.06.2018 р. №03-01/63 буде проведено пленарне засідання тридцять шостої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 11 липня 2018 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Передбачається внести на розгляд ради наступні питання:

Понеділок, 11 червня 2018 16:15

35 сесія Кремінської міської ради

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 11.06.2018р. №03-01/54 буде проведено пленарне засідання тридцять п’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 22 червня 2018 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Передбачається внести на розгляд ради наступні питання:

Виконавчий комітет Кремінської міської ради відповідно до ст.ст.7, 43 ,44 Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами) оголошує Конкурс на право перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування м.Кремінна


І. Організатор : Виконавчий комітет Кремінської міської ради

(пр. Дружби, 13 , м. Кремінна, 92905)

Робочий орган: Відділ житлово-комунального господарства та будівництва

апарату виконавчого комітету Кремінської міської ради

(пр. Дружби, 13, каб.№ 16 м. Кремінна, 92905, 
тел.:(054) 3-10-30, (054) 2-16-42, факс (054) 2-16-44

ел.адреса: krmgorsovet@gmail.com )

Режим роботи:
З понеділка по четвер – з 8.00 до 17.00, п’ятниця – з 8.00 до 16.00.
Перерва на обід – з 12.00 до 13.00


ІІ. Об’єкт конкурсу та його основні характеристики: 

Номер маршруту: 111А

 Назва маршруту: вул. Підвільшанська – з-д «Хімавтоматика»

 Протяжність маршруту: 

  • Прямий напрямок – 8,0 км
  • Зворотній напрямок – 8,0 км

 Кількість рейсів: 16

 Кількість автотранспортних засобів: 2 (1 основний, 1 підмінний)

 Режим роботи: звичайний

 Режим руху: щодня крім неділі

ІІІ. Умови конкурсу:

1. У конкурсі на визначення пасажирського перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь претенденти, які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості транспорті засоби відповідного класу та відповідають вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
2. Транспортні засоби, які претендент пропонує залучити до перевезень, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, мати відповідний сертифікат, бути зареєстрованими відповідно до чинного законодавства, перебувати в належному технічному і санітарному стані. Забороняється використання перевізниками автобусів, переобладнаних з вантажних транспортних засобів.
3. Водії, які залучаються до перевезень пасажирів, повинні мати у посвідченні відповідну відкриту категорію та бути застраховані згідно з чинним законодавством.
4. До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які:
- визнані банкрутами або щодо яких порушено процедуру банкрутства (за винятком тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які проходять процедуру ліквідації як суб'єкти господарювання;
- подали на розгляд документи не в повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію;
- не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";
- пропонують використовувати автобуси, переобладнані з вантажних автомобілів, які не мають документів щодо відповідності конструкції вимогам безпеки і не зареєстровані як автобуси;
- мають несплачені штрафні санкції, накладені відповідними органами , неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);
- не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до діючих договорів (дозволів)
5. Перевізники різних форм власності, які визнані переможцями у встановленому порядку і працюватимуть на міській маршрутній мережі, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування зобов’язані:
- забезпечувати роботу рухомого складу на маршрутах за визначеним розкладом руху;
- пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
6. Претендентами можуть пропонуватись умови, що відрізняються від умов, визначених у документах на конкурс, але будуть більш вигідними для організатора перевезень.
7. Для участі у конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування претендент особисто подає конкурсному комітету визначені статтею 46 Закону України “Про автомобільний транспорт”, за формою згідно з додатками 1-4 до Постанови КМУ №1081.
Документи для участі в конкурсі пронумеровуються, прошиваються, засвідчуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.

Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).

.Конверт (пакет) з позначкою "№ 1", який містить документи для участі в конкурсі , а саме:

  • нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів;
  • перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості (з відміткою «з місцем водія/без місця водія»), VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;
  • копії ліцензійних карток на кожний транспортний засіб, який пропонується до використання на автобусному маршруті;
  • копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;
  • копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умов проведення санації);
  • перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність;
  • довідку про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень.

Конверт (пакет) з позначкою "№ 2", який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, а саме:

- заява відповідно Порядку затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 10811081 (Додаток 1),;

- анкету відповідно Порядку затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 1081 (Додаток 4);

- відомості про автобуси, які будуть використовуватися на маршруті відповідно Порядку затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 1081 (Додаток 2);

- відомості про додаткові умови обслуговування маршруту відповідно Порядку затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 1081 (Додаток 4); відповідно Порядку затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 № 1081 (Додаток 3);

- копія податкового розрахунку сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останні повні два квартали.

 - документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

 

IV. Кінцевий строк прийняття документів:
 02 липня 2018 року 16-30.
 
V. Дата, час та місце проведення конкурсу:
 
13 липня 2018 року о 10-00 год. в приміщенні Кремінської міської ради
 
VI. Плата за участь у конкурсі :
 425,00 грн. (чотириста двадцять п’ять гривень 00 коп.) згідно з кошторисом.

 

Видача бланків, одержання необхідної інформації щодо оплати за участь у конкурсі та прийом документів здійснюється у робочі дні за адресою: 92905, м. Креміннапр.Дружби,13, каб.10.

 

Перший заступник міського голови                          Г.А.Дзивульський

МІНЕНЕРГОВУГІЛЛЯ УКРАЇНИ
ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯД

ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯДУ У ДОНБАСЬКОМУ РЕГІОНІ
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами
споживання електричної і теплової енергії у Луганській області
Сєвєродонецьке відділення

93400, м. Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, 33, тел.: (06452) 5-48-25, факс (06452) 5-48-25;
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Web: https://den.energy.gov.ua

 

Керівникам суб’єктів електроенергетики,
споживачів електричної енергії;

суб’єктів відносин у сфері теплопостачання –
фізичних та юридичних осіб, які здійснюють виробництво,
транспортування, постачання теплової енергії,
теплосервісних організацій, споживачів теплової енергії,
органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

 

«Щодо підготовки енергетичних господарств
до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років»

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Для організації належної та своєчасної підготовки енергетичного господарства підпри-ємств, установ та організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 рр. інспекція Держенергонагляду вважає за необхідне звернути Вашу увагу, що тільки своєчасно розпочата та організаційно забезпечена робота може гарантувати його стале функціонування в зимовий період.

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті «Плану зонування території міста Кремінна Луганської області»

 

  1. Мета, склад та зміст містобудівної документації.

План зонування території (зонінг) – містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Фізичні та юридичні особи мають право безперешкодно отримувати інформацію, що стосується завдання та змісту Зонінгу у повному обсязі та зобов’язані керуватися ним під час формування та реалізації намірів будівництва, використання земельних ділянок та експлуатації об’єктів містобудування, а також вирішення інших питань використання території міста.

Повідомлення
про проведення громадських слухань щодо проекту містобудівної документації Детального плану території для розміщення промислового майданчика нетипової шахти ТОВ «Укркарбо» в межах ділянки «Резервне поле шахти «Кремінна», за межами населенного пункту м. Кремінна на території Кремінського району Луганської області.

 

У відповідності до норм статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» 31 травтня 2018 року о 11:00 в залі засідань Кремінської районної державної адміністрації за адресою: Кремінський район, м. Кремінна, вул. Банкова, 2 відбудуться громадські слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення містобудівної документації Детального плану території, призначеної для розміщення промислового майданчика нетипової шахти ТОВ «Укркарбо» в межах ділянки «Резервне поле шахти «Кремінна», за межами населенного пункту м. Кремінна на території Кремінського району Луганської області.

Матеріали Детального плану територій для ознайомлення розміщені з 23 квітня 2018 року по 23 травня 2018 року в приміщенні відділу містобудування та архітектури Кремінської РДА за адресою: Кремінський район, м. Кремінна, проспект Дружби, 2, каб. 21 та на сайті Кремінської міської ради.

27 квітня о 16:00 на площі Красна відбудеться художня акція у рамках кампанії «Насильству немає виправдання!». Учасники акції власноруч намалюють величезний малюнок – 4 м на 6 м, щоб показати, що у Кремінній не виправдовують насильство щодо жінок і воно є неприпустимим у повсякденному житті.

Для акції буде підготовлено контур символічного малюнку, який буде розбито на 24 квадрати розміром 1 м на 1 м кожен. Учасники акції спільно розмалюють окремі квадрати розкладені на площі. Коли всі завершать наносити фарби, вони піднімуть ці квадрати над головою, вишикуються у певному порядку і створять єдиний малюнок. Дійство зніматиметься камерою з дрону. Завершений малюнок буде передано місту та розміщено на одній із будівель Кремінної.

Запрошуємо долучитися до акції всіх бажаючих!

http://smsmayak.com.ua/

  У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат       .

  За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна терміном до 10 діб, аби протягом цього часу мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

Суттєво підвищити шанс на оперативне реагування й ефективно захистити свої порушені права на нерухоме майно землевласник може шляхом підключення до сервісу “СМС - Маяк”. Сервіс інформує фізичних та юридичних осіб про зміну статусу об'єктів нерухомого майна, а власників нерухомості — про надання заяв про проведення будь-яких реєстраційних дій відносно їх майна, а також про дату та час реєстрації такої заяви.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримують СМС-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Сервісна послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі прав надається виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна з присвоєним реєстраційним номером такому об’єкту:

а) власнику окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо належного такому власнику об’єкта нерухомого майна, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації таких заяв;

б) користувачу земельної ділянки – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки, яка перебуває у користуванні такого користувача, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації такої заяви;

в) фізичним та юридичним особам – про проведені реєстраційні дії стосовно будь-якого окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єктів таких прав.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

 З метою ознайомлення з порядком дії, вартості та користуванням сервісом "СМС-маяк" необхідно перейти за посиланням: http://smsmayak.com.ua .

  

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Четвер, 22 березня 2018 14:10

Оголошення тендеру

До уваги мешканців Кремінської
територіальної громади

 

Кремінська міська рада запрошує мешканців Кремінської територіальної громади взяти участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку «Місто своїми руками».

    Відповідно до п.7 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 у разі зміни протягом строку дії тарифів обсягу окремих витрат, пов’язаних із провадженням ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, з причин, які не залежать від ліцензіата, зокрема збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення цін і тарифів на паливно-енергетичної та інші матеріальні ресурси. Може проводитися перерахування тарифів шляхом коригування лише тих складових частин структури тарифів, за якими відбулися цінові зміни. Підставою для перегляду вартості послуги стало збільшення вартості електроенергії з 2,22982 грн/кВт (без ПДВ) у жовтні 2017р. до 2,39062грн/кВт (без ПДВ) у січні 2018 року, ріст 7,2%.,та у зв’язку з зміною мінімальної заробітної платою у січні 2018р. з 1218грн до 3723грн. На сьогоднішній день відшкодування собівартості послуги з централізованого водопостачання складає для населення 81,8 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 89,4%. Відшкодування собівартості послуги з централізованого водовідведення складає для населення 72,5 %, для бюджетних організацій та інших споживачів 88,9%.

    Таким чином, діючий тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вже не може виконувати свого економічного призначення. В зв’язку з вищезазначеним Кремінським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства проведено розрахунки коригування вартості послуги відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 « Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги». Згідно п.2 ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують ціни та тарифи на послуги, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість:

-надавати своєчасно та якісно послуги споживачам;

    Своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств;

-своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету;

-зниження збитків по підприємству.


 

    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підвищення калькуляцій вартості автопослуг зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Автопослуги які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 липня 2017 р. становила 23,10 грн. за 1 літр, а на 15 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,30 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 18,2%, бензин А-92 на 1липня 2017 р. становила 23,70 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 28,20 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 18,9%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у серпні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 11.08.2017 № 177. Таким чином, діючі тарифи на автопослуги вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки вартості калькуляцій на авто послуги.

    Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на автопослуги до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.


 

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 18.01.2018р. №03-01/05 буде проведено пленарне засідання двадцять дев’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 31 січня 2018 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.


    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про житлово-комунальні послуги» Порядку формування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010, підвищення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 червня 2017 р. становила 23,40 грн. за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,00 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 12,5%, бензин А-92 на 1січня 2017 р. становила 24,00 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 27,90 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 16,2%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у липні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 24.07.2017 № 157. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 81,2 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги з вивезення ТПВ вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів.

    Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

    Приведення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Розрахунок тарифів
на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що надаються ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 Найменування

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для населення, грн

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для бюджетних організацій, грн.

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для інших споживачів,грн

Економічно обґрунтовані витрати на 1м³, грн.

92,68

92,68

92,68

Рентабельність,%/грн.

0,0/0,00

5 / 4,63

10/ 9,27

Разом, грн.

92,68

97,31

101,95

Захоронення ТПВ

32,34

32,34

32,34

Разом, грн.

125,02

129,65

134,29

ПДВ 20%,грн.

25,00

25,93

26,86

Разом тариф, грн.

150,02

155,58

161,15

 

Розрахунок тарифу з вивезення ТПВ на одного мешканця:

Приватний сектор 150,02 грн. х 1,6 м³/12 міс. = 20,00 грн з ПДВ

Багатоповерховий житловий фонд 150,02 грн х 1,2м³/12міс. = 15,00 грн з ПДВ.

Періодичність надання послуг не змінюється.


 

    Відповідно ст. 78 Господарського кодексу України, ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про житлово-комунальні послуги» Порядку формування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010, підвищення тарифів на послуги з вивезення рідких відходів зумовлено рядом факторів, з урахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги з вивезення рідких відходів, які надає ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали (ПММ), заробітну плату та включення до тарифу ПДВ 20%. Так вартість дизпалива на 1 червня 2017 р. становила 23,40 грн. за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість дизпалива становить 27,00 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 12,5%, бензин А-92 на 1січня 2017 р. становила 24,00 грн за 1 літр, а на 1 січня 2018 року вартість бензину А-92 становить 27,90 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 16,2%. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 3200,00 грн у 2017р. до 3723,00 на 1.05.2016 року, ріст 16,3%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Застаріла технічна база підприємства вимагає проведення значних обсягів ремонтних робіт та капіталовкладень в техніку, що задіяна в виробничому процесі з вивезення ТПВ. Діючий тариф востаннє переглядався у серпні 2017 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 11.08.2017 № 178. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 95,1 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги з вивезення рідких відходів вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО»КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів.

   Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

   Приведення тарифів на послуги з вивезення рідких відходів до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Розрахунок тарифів
на послуги з вивезення рідких відходів, що надаються ДП «КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО» КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 Найменування

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для населення, грн

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для бюджетних організацій, грн.

Вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для інших споживачів,грн

Економічно обґрунтовані витрати на 1м³, грн.

63,98

63,98

63,98

Рентабельність,%/грн.

0,0/0,00

5 / 3,20

10/ 6,40

Разом, грн.

63,98

67,18

70,38

ПДВ 20%,грн.

12,80

13,44

14,08

Разом тариф, грн.

76,78

80,61

84,45

 


 

    Виконавчий комітет Кремінської міської ради доводить до відома мешканців багатоповерхового житлового фонду комунальної власності про зміну з 01.01.2018 року виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. За результатами проведеного Конкурсу по визначенню суб’єктів господарювання – виконавців послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків, які знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Кремінна переможцем визначено ТОВ «АНВІРА-ТЕКС», директор підприємства Скороходов В.П., цілодобовий телефон 095-7215532.

 

Перелік та періодичність обов’язкових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для
Товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІРА-ТЕКС»

 

№ з/п

Найменування складових послуги з управління багатоквартирним будинком

Періодичність надання послуг

Строки надання послуг

1.Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території

1)

Прибирання прибудинкової території, в т.ч.:

 

 

 

Підмітання свіжовпавшого снігу, товщиною до 2см

1 раз на добу

протягом зимового періоду

 

Згрібання снігу,товщиною до 2 см.

1 раз на добу

протягом зимового періоду

 

Сколювання та видалення льоду та сніжно-льодового накату

1 раз на добу

під час ожеледиці

 

Прибирання території з твердим покриттям, коли немає опадів

щоденно

протягом року

 

Прибирання території без покриття, за відсутності опадів

1 раз на 3 доби

протягом року

 

Косіння трави

1 раз на місяць

протягом року

 

Прибирання листя

щоденно

протягом осіннього періоду

3)

Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі

2 рази на рік

квітень, вересень

4)

Технічне обслуговування ліфтів

щоденно

протягом року

5)

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації

постійно

протягом року

6)

Дератизація

2 рази на рік

За графіком

7)

Дезінсекція

2 рази на рік

За графіком

8)

Обслуговування димових та вентиляційних каналів

димових каналів -2 рази на рік; вентиляційних каналів – 1 раз на рік

протягом року

9)

Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)

 

 постійно

 

 протягом року

2. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку

1)

Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем теплопостачання, холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

у випадку аварійної ситуації

негайно

2)

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем (у разі їх наявності)

 у випадку аварійної ситуації

негайно

 

 

Ціна(тариф) на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються
Товариством з обмеженою відповідальністю «АНВІРА-ТЕКС»

 

№ з/п

Адреса житлового будинку

ціна послуг без ПДВ, грн./ 1м2

Вартість послуг з ПДВ, грн./ 1м2

1

Вул. Банкова (Совєтська), 2

2,58

3,096

2

Вул. Центральна (Октябрьська), 11

2,59

3,108

3

Вул. Центральна (Октябрьська), 7

2,61

3,132

4

Вул. Центральна (Октябрьська), 8

2,59

3,108

5

Вул. Побєди, 1

2,58

3,096

6

Вул. Побєди, 10

2,62

3,144

7

Вул. Побєди, 11

2,60

3,12

8

Вул. Побєди, 2

2,58

3,096

9

Вул. Побєди, 4

2,61

3,132

10

Вул. Побєди, 6

2,93

3,516

11

Вул. Побєди, 7

2,57

3,084

12

Вул. Побєди, 8

2,58

3,096

13

Вул. Побєди, 9

2,68

3,216

14

Вул. Тітова, 12

2,57

3,084

15

Вул. Тітова, 7

2,59

3,108

16

Вул. Шевченко, 10

2,62

3,144

17

Вул. Шевченко, 12

2,63

3,156

18

Вул. Шевченко, 14

2,59

3,108

19

Вул. Шевченко, 24

2,58

3,096

20

Вул. Шевченко, 25

2,58

3,096

21

Вул. Шевченко, 26

3,78

4,536

22

Пл. Красна, 1

3,80

4,56

23

Пр. Дружби (Леніна), 10

3,82

4,584

24

Пр. Дружби (Леніна), 11

3,77

4,524

25

Пр. Дружби (Леніна), 12

3,90

4,68

26

Пр. Дружби (Леніна), 15

3,79

4,548

27

Пр. Дружби (Леніна), 16

3,84

4,608

28

Пр. Дружби (Леніна), 18

3,84

4,608

29

Пр. Дружби (Леніна), 8

3,87

4,644

30

Пр. Дружби (Леніна), 9

3,83

4,596

31

Пров. Дружби (Октябрьський), 11

4,22

5,064

32

Пров. Дружби (Октябрьський), 16

3,77

4,524

33

Пров. Дружби (Октябрьський), 3

3,78

4,536

34

Пров. Дружби (Октябрьський), 4

3,81

4,572

35

Пров. Дружби (Октябрьський), 5

3,77

4,524

36

Пров. Дружби (Октябрьський), 7

3,78

4,536

37

Пров. Дружби (Октябрьський), 9

3,77

4,524

38

Пров Дєтський, 4а

3,77

4,524

39

Пров Дєтський, 6

3,77

4,524

40

Вул. Донецька, 70

3,81

4,572

41

Вул. Донецька, 72

3,81

4,572

42

Пров Піддубний, 1

3,78

4,536

43

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 60

3,79

4,548

44

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 62

3,83

4,596

45

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 64

3,91

4,692

46

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 66

3,83

4,596

47

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 68

4,06

4,872

48

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 73

3,83

4,596

49

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 78

3,79

4,548

50

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 80

3,82

4,584

51

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 96

3,82

4,584

52

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 98

3,80

4,56

53

Вул. Харківська (Інтернаціональна), 100

4,15

4,98

54

Пров. Юний (Піонерський), 3

3,83

4,596

55

Пл. Шахтна (Піонерська), 2

3,87

4,644

56

Пров.І.І. Мечнікова (Семашко), 2

3,94

4,728

57

Пров. І.І. Мечнікова (Семашко), 4

3,87

4,644

58

Пров Піддубний, 3

3,83

4,596

 

КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проводиться звіряння розрахунків за отримані послуги станом на 01.01.2018 за адресою пров.Бульварний,4а м.Кремінна.

 

Перший заступник міського голови                          Г.А.Дзивульський

П'ятниця, 08 грудня 2017 10:58

28 сесія Кремінської міської ради

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 08.12.2017р. № 03-01/146 буде проведено пленарне засідання двадцять восьмої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 21 грудня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

ОГОЛОШЕННЯ ТЕНДЕРУ

РГО "Кремінська бізнес-асоціація" м. Кремінна Кремінського району Луганської області та Програма розвитку ООН (Проект «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду III») цією об’явою запрошують постачальників комп’ютерного обладнання з доброю репутацією надати запечатані цінові пропозиції на поставку техніки в межах Мікропроекту «Створення Центру надання адміністративних послуг Кремінської міської ради. Капітальний ремонт приміщення, придбання обладнання та меблів». Постачальники повинні мати досвід поставок обладнання для офісів.

Тендерну документацію можна безкоштовно отримати за адресою: Луганська область, м.Кремінна, пр-т Дружби, 13, приміщення міської ради. Пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 100 (ста днів) з дати розкриття Конкурсних пропозицій і повинні бути доставлені в запечатаному вигляді за вищенаведеною адресою з дати опублікування цього оголошення до 10.00 год. за київським часом 06 грудня 2017 року, після чого вони будуть розкриті у присутності наявних учасників тендеру. Конкурсні Пропозиції, надані пізніше встановленого терміну, не приймаються і повертаються учасникам тендеру нерозкритими.

Зацікавлені організації можуть отримати додаткову інформацію за адресою, зазначеною вище або за телефоном: Сімонов Андрій Леонідович контактний тел.: 050-929-17-05 або 050 381 44 61 - Молошний Анатолій Петрович – координатор Проекту МРГ-3 в Луганської області.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 10.11.2017 р. № 03-01/135, буде проведено пленарне засідання двадцять сьомої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 22 листопада 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Кремінська міська рада заявляє про намір передати в оренду через конкурс (аукціон) окремо визначені об’єкти нерухомого майна комунальної власності Кремінської територіальної громади:

- об’єкт нерухомого майна комунальної власності – окремо визначену нежитлову будівлю загальною площею 147,7 кв.м, яка знаходиться за адресою: провулок Бульварний, 1 А, місто Кремінна;

- об’єкт нерухомого майна комунальної власності – окремо визначені нежитлові приміщення виробничої бази, загальною площею 990 кв.м., в тому числі: приміщення №1 - 72 кв.м, приміщення № 2 - 48 кв.м, столярний цех – 400 кв.м, складські приміщення – 470 кв.м, які розташовані за адресою: провулок Нагорний, 149, місто Кремінна.

За додатковою інформацією звертатися за телефоном +38(066)2463595 або особисто за адресою каб. № 15, І поверх, проспект Дружби, 13, місто Кремінна.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 09.10.2017 р. № 03-01/119 буде проведено пленарне засідання двадцять шостої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 25 жовтня 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

    Законом України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 03.11.2016р. № 1728-VIII, яким до 31 грудня 2017р. встановлений мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, інспекцією Держенергонагляду здійснюються спільні з представниками підприємств і організацій моніторинги (оцінки) технічного стану і організації експлуатації електричних установок і мереж за зверненнями суб’єктів господарювання, на підставі чого надаються рекомендації та проводяться відповідні консультації щодо усунення виявлених недоліків.

    Зокрема, у серпні 2017 року був проведений моніторинг стану мереж Кремінського РЕМ, щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 роках, було перевірено виконання графіків капітальних ремонтів повітряних ліній та трансформаторних підстанцій, робота з розробки та доведення до споживачів графіків ГАВ (графік аварійних відключень), ГОП (графік обмеження потужності), ГОЕ (графік обмеження електроспоживання) та ГПВ (графік погодинного відключення), перевірений фактичний стан повітряних ліній 6 (10) - 0,4кВ, ТП та КТП. Моніторинг виявив недоліки виконання графіків капітальних ремонтів, а подекуди їх повне невиконання, незадовільний технічний стан повітряних ліній та недоліки в експлуатації трансформаторних пунктів. При цьому, незважаючи на скрутне положення ТОВ «ЛЕО», роботу персоналу за триденним робочим тижнем, Кремінський РЕМ вчасно виконує роботи зі складання графіків аварійних відключень, аварійно-відновлювальні роботи у закріплених мережах, роботи з розчистки трас згідно затвердженого графіку. За результатами моніторингу Кремінському РЕМ була надана довідка з інформацію про фактичний стан підготовки до роботи в ОЗП 2017-2018р.р., а у ТОВ «ЛЕО» надіслані рекомендації, щодо проведення робіт з усунення виявлених зауважень.

    Крім того, впродовж 2017 року був проведений спільний з представниками підприємств (організацій) моніторинг технічного стану і організації експлуатації електричних установок і мереж наступних споживачів електричної енергії Кремінського району:

КП «Креміннатеплокомуненерго»;

КУ «Кремінський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;

Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області;

ПП «СКС-Агро».

    Пропонуємо керівникам підприємств та організацій регіону, з метою проведення моніторингу (оцінки) технічного стану електрогосподарства звертатися до Сєвєродонецького відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, 33, телефон/факс (06452) 5-48-25.

 

Сєвєродонецьке відділення інспекції Держенергонагляду у Луганській області

    Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування  пропозицій громадськості у проекті Детальний план території, призначеної для будівництва об’єкту «Нове будівництво ПС 500 кВ «Кремінська» із заходами ПЛ 500 кВ Донбаська-Донська та ПЛ 220 кВ Кремінська-Ювілейна, Луганської області». Кремінський район.

Середа, 30 серпня 2017 10:00

Інформація від ВДВС

СТАТТЯ 1

 

    Кремінський РВ ДВС ГТУЮ у Луганській області доводить до відома громадян про збільшення розміру аліментів відповідно до інформації з Головного управління статистики у Луганській області від 23.08.2017 року.

До уваги платників аліментів, які вважаються безробітними. Розмір виплати аліментів з 01.08.2017 року.

АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/4 Ч.- 1210 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/3 Ч.- 1613 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/6 Ч.- 807 ГРН.;
АЛІМЕНТИ У РОЗМІРІ 1/2 Ч.- 2420 грн.

    Для офіційно працюючих боржників, які отримують мінімальну заробітну плату, пенсію, допомогу по безробіттю, тощо мінімальний розмір аліментів не може бути менше ніж 30 % або 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, відповідно до судового рішення.

 

Заступник начальника
Кремінського РВДВС ГТУЮ
у Луганській області                                                                     Барабаш Г.І.

 


 

СТАТТЯ 2

 

            Кремінський РВДВС ГтУЮ у Луганській області повідомляє про наявність вакантних посад державних службовців:

1. Державний виконавець Кремінського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області — 2 вакантні посади.

З умовами проведення конкурсу та вимог до кандидата можна ознайомитись на офіційному сайті http://www.lugjust.gov.ua,  телефон (06452) 4-21-19; адреса: м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 (4 поверх) .

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 28.08.2017р. № 03-01/97 буде проведено пленарне засідання двадцять п’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 13 вересня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

         18 серпня 2017 року о 14:00 в приміщенні актового залу будівлі Кремінської міської ради відбудеться засідання Громадської ради при Кремінській міській раді за участю громадськості міста, на якому буде розглянуте питання поводження з безпритульними тваринами на території міста Кремінна.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 14.07.2017р. № 03-01/84 буде проведено пленарне засідання двадцять четвертої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 02 серпня 2017 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

Договір
на виконання робіт з «Р
еконструкції магістральних і розвідних водопровідних мереж міста Кремінна Луганської області», що здійснюється в рамках реалізації проекту «Поліпшення доступу до води в постраждалій від конфлікту громаді м. Кремінна»

Кремінська міська рада Луганської області має намір укласти договір на виконання робіт з «Реконструкції магістральних і розвідних водопровідних мереж міста Кремінна Луганської області» в м. Кремінна Луганської області за фінансової підтримки Європейського Союзу відповідно до правил програми ENPI і Регламенту (ЄС) № 236/2014 Європейського Парламенту та Ради Європи від 11 березня 2014 р.

 

Тендерне досьє доступне для ознайомлення на офіційному сайті Кремінської міської ради http://kremrada.gov.ua в розділі «Проекти ЄС» http://kremrada.gov.ua/index.php/proekti-es/polipshennya-dostupu-do-vodi-v-postrazhdalij-vid-konfliktu-gromadi-m-kreminna та за адресою: Україна, 92905, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, проспект Дружби, 13, Кремінська міська рада, каб. 10, понеділок – четвер з 8:00 до 17:00; п’ятниця з 08:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 13:00; вихідні дні: субота, неділя).

 

Термін подачі тендерної заявки не пізніше 09.00 год. за київським часом «11» вересня 2017 р. Можлива додаткова інформація або роз'яснення/запитання будуть опубліковані на офіційному сайті Кремінської міської ради http://kremrada.gov.ua в розділі «Проекти ЄС» http://kremrada.gov.ua/index.php/proekti-es/polipshennya-dostupu-do-vodi-v-postrazhdalij-vid-konfliktu-gromadi-m-kreminna .

 

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 15.06.2017р. №03-01/71 буде проведено пленарне засідання двадцять третьої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 29 червня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Перелік переможців Конкурсу "Місто своїми руками" дивіться у додатку.

Конкурс
на надання житлово-комунальних послуг
з вивезення твердих побутових відходів
на території Кремінської міської ради

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 05.05.2017 р. № 03-01/59 буде проведено пленарне засідання двадцять другої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 17 травня 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Четвер, 20 квітня 2017 15:41

Засідання Громадської ради

05.05.2017 року о 13:00 відбудеться засідання Громадської ради в залі засідань будівлі Кремінської міської ради. Буде розглянуто робочій проект "Технічне переоснащення котелень комунального закладу "Кремінське районне територіальне медичне об'єднання" та освітньо-виховного комплексу "Кремінська загальноосвітня школа 1-3 ступенів №3 - дошкільний учбовий заклад".

До уваги мешканців
Кремінської територіальної громади

 

Кремінська міська рада запрошує мешканців Кремінської територіальної громади взяти участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку «Місто своїми руками».

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 17.02.2017р. №03-01/20, 01 березня 2017 року буде проведено пленарне засідання двадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Інформація
щодо зміни тарифів на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м. Кремінна, що надаються КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС»

 

Відповідно статті 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01 червня 2011 року підвищення тарифів на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій зумовлено рядом факторів , з врахуванням місцевих особливостей надання вищевказаних послуг. Послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надає КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання величини кредиторської заборгованості). Підставою для перегляду тарифів на комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій стало підвищення цін на паливо-мастильні матеріали, на електроенергію та заробітну плату. Так вартість дизпалива на 1 січня 2012 р. становила 9,75 грн. за 1 літр, а на 1 лютого 2017 року вартість дизпалива становить 22,50 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 130,77%, бензин А-92 на 1 січня 2012 р. становила 9,65 грн за 1 літр, а на 1 лютого 2017 року вартість бензину А-92 становить 23,10 грн. за 1 літр, процент підвищення ціни 139,38%. Так вартість електроенергії на 1 січня 2012р. становила 0,3648 грн. за 1 кВт, а на 1 лютого 2017 р. вартість становить 1,29 за 1 кВт , процент підвищення ціни 253,62 %. Збільшення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати із 1014 грн. у 2012р. до 3200 на 1.02.2017 року, ріст 215,58%. Збиткова діяльність підприємства зумовлює до зменшення його фінансових ресурсів та може призвести до повної зупинки роботи підприємства. Діючий тариф востаннє переглядався у лютому 2012 р. і був затверджений рішенням виконкому міської ради від 03.02.2012 № 36. В порівнянні з діючим тарифом, відшкодування собівартості складає 57,4 %. Таким чином, діючі тарифи на послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вже не можуть виконувати свого економічного призначення і повертати підприємству кошти, затрачені на виробництво. В зв’язку з вищезазначеним КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» проведено розрахунки тарифів відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01 червня 2011 року.

Згідно п. 2 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець здійснює розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг і подає їх на затвердження органам місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Згідно п. 3 ст. 31 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» та п. 2 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги на рівні не нижче економічно обґрунтованих витрат.

Приведення тарифів на комунальні послуги та витрати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій до економічно обґрунтованих витрат дасть можливість: - надавати своєчасно та якісні послуги споживачам житлового фонду; - своєчасну оплату за придбані енергетичні ресурси, отримані послуги інших підприємств; - налагодити високоякісну роботу та економічну стабільність підприємства; - своєчасно сплачувати податки, збори та обов’язкові платежі до бюджету.

 

Перелік і вартість послуг та витрат з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій м.Кремінна ,що надаються КП «Кремінна-комунсервіс»(за 1 м.кв. загальної площі)

 

Код услуги

Найменування послуг

Діючий тариф

Фактичні витрати 1.02.2017 року

001

Прибирання прибудинкової території.

0,4645

0,8905

002

Прибирання підвалу,технічних поверхів та покрівлі

0,0008

0,0164

003

Прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території

0,0135

0,0296

004

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем

водопостачання,

0,3261

0,4241

005

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем

водовідведення і зливної каналізації

0,1251

0,2075

006

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутришньобудинкових систем

теплопостачання

0,1301

0,2302

007

Поточний ремонт конструктивних елементів

платна послуга

платна послуга

008

Обслуговування димовентиляційних каналів

0,1152

0,1472

009

Освітлення місць загального користування

0,1473

0,3682

010

Дезінсекції

0,0062

0,0052

011

Дератизації

0,0054

0,0071

 

Вартість тарифу,грн/м2

1,3342

2,3260

 

 

Керівник
КП Кремінна-Комунсервіс»                                               Фещенко О.В.

Середа, 01 лютого 2017 16:10

Звіт міського голови

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 24.01.2017 р. № 03-01/07 буде проведено пленарне засідання дев’ятнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 08 лютого 2017 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 08.12.2016р. №03-01/180 буде проведено пленарне засідання вісімнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 21 грудня 2016 року о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 16.11.2016 р. № 03-01/169 буде проведено пленарне засідання сімнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 30 листопада 2016 року о 10:00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 13.10.2016р. №03-01/146, буде проведено пленарне засідання шістнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 26 жовтня 2016 року о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Вівторок, 04 жовтня 2016 14:10

Бюро правової допомоги

Робота Бюро правової допомоги.

Бюро безкоштовної правової допомоги наближує правову допомогу до громадян. Тут можна отримати не тільки усні консультації, але і певну допомогу в складанні документів, а також, певним категоріям громадян, отримати допомогу безкоштовного адвоката. Тепер людям з районів і міст не треба їхати в Сєвєродонецьк, а можна звернутись за правової допомогою за місцем проживання.

Як правило, місцева влада також бачить користь від відкриття бюро, тому ще це розвантажує державні органи від надання правової допомоги, що не є профільним їх завданням.

Наближення безоплатної правової допомоги має спонукати громадян до вирішення своїх проблем правовими механізмами.

  Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 12.09.2016р. № 03-01/130 буде проведено пленарне засідання п’ятнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 28 вересня 2016 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

    Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 25.08.2016 р. № 03-01/120, буде проведено пленарне засідання чотирнадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 07 вересня 2016 року о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 11.07.2016 р. № 03-01/107 буде проведено пленарне засідання тринадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 27 липня 2016 року о 10:00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Протокол №8
засідання комітету з конкурсних торгів
виконавчого комітету Кремінської міської ради

 

м. Кремінна                                                                            21 червня  2016 року

                                                                                            16-00 за Київським часом

16064WX517129

№ 118(23.06.2016)

23.06.2016

136732

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

16064WX517112

№ 118(23.06.2016)

23.06.2016

136715

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

Протокол №7
засідання комітету з конкурсних торгів
виконавчого комітету Кремінської міської ради

 

м. Кремінна                                                                                     17 червня 2016 року

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови  від 16.06.2016 р. № 03-01/93 буде проведено пленарне засідання дванадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 29 червня 2016 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Середа, 01 червня 2016 14:04

Программа СБУ «ТЕБЯ ЖДУТ ДОМА»

УВАЖАЕМЫЕ ЖИТЕЛИ ДОНБАССА!!!

 

Уже больше двух лет НА НАШЕЙ ЗЕМЛЕ идет ВОЙНА, которая ЗАБРАЛА ТЫСЯЧИ ЖИЗНЕЙ родных, близких и знакомых. Она РАЗРУШАЕТ наши ДОМА, улицы, города, ПРЕДПРИЯТИЯ - все то, что мы строили своими руками для будущего наших детей и внуков.

Пришло время ВМЕСТЕ ОСТАНОВИТЬ ВОЙНУ, которая ведётся в угоду имперских амбиций нынешних хозяев КРЕМЛЯ!

Согласно законодательству Украины те, кто готов добровольно сложить оружие и вернуться домой, могут рассчитывать на ОСВОБОЖДЕНИЕ ОТ УГОЛОВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ.

 

ВСЕГДА ЕСТЬ ВОЗМОЖНОСТЬ ВСЕ ИЗМЕНИТЬ!

ВЕРНИТЕ СВОИХ РОДНЫХ ДОМОЙ!

 

 

Программа СБУ «ТЕБЯ ЖДУТ ДОМА»

Телефон доверия: 063-130-83-23

Электронная почта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Видео (сюжет из передачи "Подробности недели" за 29.05.2016г)

П'ятниця, 27 травня 2016 08:09

Оголошення, 11 сесія (позачергова)

Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 25.05.2016 р. № 03-01/82 буде проведено пленарне засідання позачергової одинадцятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 30 травня 2016 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

Вівторок, 17 травня 2016 09:18

Оголошення, 10 сесія

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 12.05.2016 р. №03-01/75 буде проведено пленарне засідання десятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 25 травня 2016 року о 10.00 в залі засідань будівлі Креміської міської ради.

         Відповідно до розпорядження Кремінського міського голови від 10.05.2016 р. № 03-01/74 буде проведено пленарне засідання позачергової дев’ятої сесії Кремінської міської ради сьомого скликання 11 травня 2016 року о 10.00 в залі засідань будівлі Кремінської міської ради.

2017 Кремінська міська рада

Please publish modules in offcanvas position.